Hei, olen edustusrouva Ullanlinnasta ja koulutukseltani filosofi ja valtiotieteilijä :)
Olen ensimmäistä kertaa palstailemassa. Ihan ajan kuluksi. Kannattaisiko tänne rekisteröityä, että saisi nimimerkin?
Perheemme on minä, aviomieheni, tämän tytär lapsineen ja kaksi koiraa.
Harrastamme reippailua, antiikkia, matkailua, kirjallisuutta ja bridgeä.
Oma harrastukseni on antiikin kreikan kieli ja filosofia. Muutenkin harrastan kieliä.
Minua saa kutsua Demetriaksi.
Mistäs jutellaan?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Kuka ulkoiluttaa koiranne?
Minä, mieheni tai mieheni tytär. Jos olemme poissa, ystävätär tai veljeni.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti taidat olla Liisa-Maija, 2 lapsen yh-äiti Torniosta. Kunhan haaveilet koulutuksesta ja idyllisestä elämästä. ;))
Liisa-Maija Torniosta tässä hei, miks mut ja minun lapset on otettu tähän ketjuun mukaan? Ihan mukava talo on meillä ja Rovaniemellä olen kouluni käyny.
Panin sun miestä, kun olit reippailemassa. Meillä on aina hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen pitkäaikaistyötön yh samalla koulutuksella. Voit kutsua minua Persefonettareksi.
Kuka sun ukkos on ja mistä jemmasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti taidat olla Liisa-Maija, 2 lapsen yh-äiti Torniosta. Kunhan haaveilet koulutuksesta ja idyllisestä elämästä. ;))
Liisa-Maija Torniosta tässä hei, miks mut ja minun lapset on otettu tähän ketjuun mukaan? Ihan mukava talo on meillä ja Rovaniemellä olen kouluni käyny.
Moden henkisiä tempauksia.
Missä on Succès-kahvilan naistenvessa?
Vierailija kirjoitti:
Sullako oli se viljelmä, minkä haju paljasti?
Ei ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Koska opiskelit? Missä? Oliko sinulla suosikkiluennoitsijoita?
En nyt tässä ryhdy opiskelu- ja työhistoriaani sen enempää avaamaan. Opiskeluni sijoittuvat 1990- ja 2000-luvuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pidät hauskaa?
Minulla on aina hauskaa. Ei tarvitse tehdä mitään erityistä.
Tiedän olevani valtavan etuoikeutettu.
Nyt jäit valheesta kiinni. Ei aina voi olla ”hauskaa”. Moni voi sanoa, että on pääsääntöisesti hauskaa, mutta ei varmasti aina.Ei esimerkiksi silloin ,kun lapsesi sattuu olemaan kuumeflunssassa tms. Siis, sehän on pikku juttu,muttei normaaliihmisestä hauskaa.
Minulla ei ole lasta ja aina hauskaa ;)
Onneksi miehen lapsikin oli jo iso, kun tutustuimme.
Ska ha fika i Brunnsparken i Carusel?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako kun koulutus mennyt hukkaan? Minulla päinvastoin, hieno ura ilman korkeata koulutusta enkä koskaan voisi olla vaan edustusrouva, nautin työnteosta ja omasta tilipussista.
Mistä päättelit, että koulutukseni on mennyt hukkaan?
Onnea tilipussistasi!
Vierailija kirjoitti:
Missä on Succès-kahvilan naistenvessa?
Hei minäkin tiedän vastauksen tähän vaikken ole edustusrouva, filosofi tai valtiotieteilijä!
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on aika ällö. Onko vauhti päällä ja onko sitä tarpeeksi?
No voi kurja! Mistäköhän oikein puhut?
Filosofi voi olla ilman koulutustakin, mutta rempseä aloitus silti.
Oot kyl ihan hulavton t. Oikeasi poliittinen asiantuntija kenen erikoisala on EU politiikka
Mut jos ens kerralla keksit jotain vähän uskottavampaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pidät hauskaa?
Minulla on aina hauskaa. Ei tarvitse tehdä mitään erityistä.
Tiedän olevani valtavan etuoikeutettu.
Mahtaa olla tylsää, jos ei koskaan pidä hauskaa. On vain valtavan etuoikeutettu. :DD
Olisit nyt edes yrittänyt keksiä jotain.
Kysymys implikoi, että kysyjällä on jokin vastaus siihen valmiina, joten vastatkoon itse!