Hei, olen edustusrouva Ullanlinnasta ja koulutukseltani filosofi ja valtiotieteilijä :)
Olen ensimmäistä kertaa palstailemassa. Ihan ajan kuluksi. Kannattaisiko tänne rekisteröityä, että saisi nimimerkin?
Perheemme on minä, aviomieheni, tämän tytär lapsineen ja kaksi koiraa.
Harrastamme reippailua, antiikkia, matkailua, kirjallisuutta ja bridgeä.
Oma harrastukseni on antiikin kreikan kieli ja filosofia. Muutenkin harrastan kieliä.
Minua saa kutsua Demetriaksi.
Mistäs jutellaan?
Kommentit (83)
Jopa vitsin ap lykkäsi. Haaveiletko Ullanlinnaan pikkuruisesta kylästä? Kaikki jää kohdallasi haaveeksi, koska et tee mitään asioiden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen pitkäaikaistyötön yh samalla koulutuksella. Voit kutsua minua Persefonettareksi.
Heipä hei :)
Minkä valtion nykypäivää Suomi tulee vielä muistuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Että ihan filosofi.
Kyllä. Pääaineena filosofia, ammattina filosofi.
Sullako oli se viljelmä, minkä haju paljasti?
Vierailija kirjoitti:
Miten pidät hauskaa?
Minulla on aina hauskaa. Ei tarvitse tehdä mitään erityistä.
Tiedän olevani valtavan etuoikeutettu.
Taidat kuitenkin olla sohva filosofi Kontulasta,jolla on lääkkeet loppu ja vauhti päällä.
Koska opiskelit? Missä? Oliko sinulla suosikkiluennoitsijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pidät hauskaa?
Minulla on aina hauskaa. Ei tarvitse tehdä mitään erityistä.
Tiedän olevani valtavan etuoikeutettu.
Nyt jäit valheesta kiinni. Ei aina voi olla ”hauskaa”. Moni voi sanoa, että on pääsääntöisesti hauskaa, mutta ei varmasti aina.Ei esimerkiksi silloin ,kun lapsesi sattuu olemaan kuumeflunssassa tms. Siis, sehän on pikku juttu,muttei normaaliihmisestä hauskaa.
Harmittaako kun koulutus mennyt hukkaan? Minulla päinvastoin, hieno ura ilman korkeata koulutusta enkä koskaan voisi olla vaan edustusrouva, nautin työnteosta ja omasta tilipussista.
Aloitus on aika ällö. Onko vauhti päällä ja onko sitä tarpeeksi?
Oikeasti taidat olla Liisa-Maija, 2 lapsen yh-äiti Torniosta. Kunhan haaveilet koulutuksesta ja idyllisestä elämästä. ;))
Motiivi aloitukselle, kiittoooos.
Onko muuttofirman hommia kuitenkin vaikkei koulutusta ole. Mitä merkkilaukuilla tekee ja merkkivaatteilla, jos ei ole älliä eikä koulutusta, esittää jotain mitä ei ole. Tylsää.
Koulutusta arvostetaan.
Hyvää iltaa arvon leidi, mitäs, mitäs, taidat olla tuttuja, mitä sinä täällä?
Kenen tarjoamassa suojatyöpaikassa työskentelet vai elätkö miehesi siivellä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa reippailu?
Tänään 8 km:n kävelylenkkiä Pitkäjärven ja Träskändan maisemissa hyvän ystävättären kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jopa vitsin ap lykkäsi. Haaveiletko Ullanlinnaan pikkuruisesta kylästä? Kaikki jää kohdallasi haaveeksi, koska et tee mitään asioiden eteen.
Olipa erikoinen purkaus! Toivottavasti helpotti!
Mitä tarkoittaa reippailu?