Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö miehen mökille yöksi parin viikon tutustumisen jälkeen?

Vierailija
30.03.2019 |

Olen 24v nainen ja tapailen 34v miestä. Olemme tapailleet säännöllisesti kahden viikon ajan. Mies pyysi minua mökillensä. Sanoi, että voisi tulla hakemaan minut. Epäröin enkä tiedä, onko se järkevää. Mitä itse tekisit tilanteessa? Mies on mukava, komea, luotettavan oloinen ja sosiaalinen

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt vieraitten matkaan ihan mihin vain. Olen matkustanut jo lapsena perheeni mukana paljon, maitse, meritse ja lentäen. En tietenkään kulje epämääräisten tyyppien kanssa, mutta jonkun asteen lyhyen tsekkauksen jälkeen olen ollut valmis mukaan minne vain. Vieraistahan tutut tulee. En osaa yhtän sinua neuvoa. Minun äitini opetti muutamia tärketä juttuja mitä ensin pitää tietää ihmisestä. Samat pätee ympäri maailmaa. Sen voin kertoa etten koskaan juo alkoholia tai muita huumeita. Enkä Suomessakaan juo kylässä lasista joka on täytetty jossain keittiössä jos isäntäväki on asunut jossain kaukomailla. Vanhassa kaupungissa Soukissa Afikassa minulle tuotiin juoma avaamattomassa Coca-cola pullossa eri lasiin kuin paikallisille. Pitää varoa niitä silmätippoja. Olen nainen.

Vierailija
22/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmeessä naiset menkö tai ottako sitä nuorta miestä kotiinne kahville joka haluaa vilpittömästi tutustua teihin, mutta se baarin tuhannen kännissä oleva äijä ottakaa kotiinne kyntö hommiin, koska naisen logiikka.

Mitäpä veikkaat että onko nämä maalaisjärjellä varustetut turvallisuudestaan huolehtivat naiset niitä samoja, jotka baarista raahaavat tuntemattomia kotiinsa? Kaikki naisethan toimivat samoin koska miesten logiikka?

Kyllä 90% naisista vie elämänsä aikana jonkun miehen baarista kotiinsa ja kieltää pääsyn hieman ujolta mieheltä kotiinsa kahville, koska ''emmää kato luota vielä''. Nainen kun sanoo jotain tuollaista niin tulee ihan hirveä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mökki on vuorattu muovipressuilla ja keittiössä on lajitelma sahoja ja ämpäreitä ja muovikasseja, lähde juoksemaan.

Vierailija
24/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mökki on vuorattu muovipressuilla ja keittiössä on lajitelma sahoja ja ämpäreitä ja muovikasseja, lähde juoksemaan.

Voi olla tossa vaiheessa jo liian myöhäistä...

Vierailija
25/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä ja miten olet häneen tutustunut. Esimerkiksi kun tapasin mieheni opiskelukuvioissa, meillä oli yhteisiä tuttavia, jotka tavallaan lisäsivät luottamusta miestä kohtaan. Mies oli jo valmiiksi tietyllä tapaa "tuttu", vaikka emme olleet jutelleetkaan aiemmin. Tiesin, mitä hän opiskeli, missä suunnilleen asui ja muuta sellaista pohjatietoa, jota olin kuullut joltain kaveriltani. 

Jos taas olet tavannut miehen baarissa tai netissä, et välttämättä edes tiedä hänen oikeaa nimeään. Kuten joku jo aiemmin kommentoi, jos yhtään epäilyttää niin jätä menemättä.

Vierailija
26/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin toisilla treffeillä netissä tapaamani miehen kanssa jumalan selän taakse erämaamökille jossa ei ollut edes sähköä tai vettä. :D Jälkeenpäin vähän hirvittää ajatella... Mies oli onneksi ihan normaali ja nykyään asutaan yhdessä mutta en voi suositella muutakuin erittäin uhkarohkeille. :D

Vierailija
27/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin varmaan lähtenyt, koska silloin ei tullut mieleenkään pelätä edes yhdenyönpanoa vaan turhankin rohkeasti tuli lähdettyä jatkoille randomtyyppienkin luokse. Toki se rohkeus tuli silloinkin ainoastaan alkoholista.

Mut joo, enää en lähtisi. En selvinpäin enkä humalassa.

Vierailija
28/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkireissu tarkoittaa tod näk sitä että teillä tulee olemaan ns. intiimiä kanssakäymistä. Itse selvittäisin mieluummin ennen reissua millaista se on tämän miehen kanssa jollei ole jo ollut.

Vierailija
29/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon tuntemisen jälkeen olisin nykyisen mieheni kanssa lähtenyt ja vietinkin ensimmäisen yön hänen kanssaan noin parin viikon tuntemisen jälkeen, tosin kerrostalossa.

Omalla fiiliksellä ja tunteilla pääse pitkälle, oma mieheni oli alussa kuin nyt jo vuosien jälkeen sama luotettava henkilö.

Vierailija
30/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olisin varmaan lähtenyt, koska silloin ei tullut mieleenkään pelätä edes yhdenyönpanoa vaan turhankin rohkeasti tuli lähdettyä jatkoille randomtyyppienkin luokse. Toki se rohkeus tuli silloinkin ainoastaan alkoholista.

Mut joo, enää en lähtisi. En selvinpäin enkä humalassa.

Nonni! :,(

T: KM

Vierailija
31/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aikaisintaan ensi syksynä.

Vierailija
32/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykypäivänä.

Nuorena olisin varmaan lähtenytkin, mutta silloin ei ollut niin paljon hulluja kuin nykyään.

Vierailija
33/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot  nuoret miehet ovat joskus just niitä takertujia. Niistä ei pääse eroon , niistä tulee susia. Voi olla että mä oon katsonut liikaa Frii-kanavaa öisin. Eikös ne ujot yksinäiset ole just sellasia kun pääsevät naisen makuun.  " Minua ei taatana jätetä tai tapan. Jatkoa,, olen numer. 25.          Ne ei ymmärrä että naisia ja pupujusseja on maailmassa vaikka kuinka paljon.

Vierailija
34/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei vois lähteä mökille. Jos on hyvinvarusteltu mökki, niin siellä voi käydä ympäri vuoden.

Vierailija
35/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi sanomalehtien pikku-uutiseksi, joten pysyisin kotona.

Vierailija
36/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot  nuoret miehet ovat joskus just niitä takertujia. Niistä ei pääse eroon , niistä tulee susia. Voi olla että mä oon katsonut liikaa Frii-kanavaa öisin. Eikös ne ujot yksinäiset ole just sellasia kun pääsevät naisen makuun.  " Minua ei taatana jätetä tai tapan. Jatkoa,, olen numer. 25.          Ne ei ymmärrä että naisia ja pupujusseja on maailmassa vaikka kuinka paljon.

No ei kyllä. Frii ohjelman tyypit on narsisteja ja psykopaatteja. Ei yksikään nainen ole linnareissun arvoinen mon ami. Your not that special.

Vierailija
37/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä osaisin sanoa, onko tyyppi sellainen jonka kanssa uskaltaa lähteä. Me miehet (no, osa) tunnistetaan aika hyvin voiko hemmoon luottaa lyhyenkin tutustumisen perusteella vai jääkö epäilys. Epäilyskin voi osoittautua vääräksi. Minusta tuo tutustumisaika ei sinänsä kerro mitään, voisin itsekin kutsua naisen mökille ja täysin siten, että nainen tuntee olonsa mukavaksi eikä se tarkoita seksiä, paitsi jos nainen antaa siihen selviä merkkejä.

Ei täällä kukaan voi sitä varmaksi sanoa, kun ei tunne tyyppiä. Sinä tiedät parhaiten. Jos jonkun vinkin voi antaa, niin miehen elämänkatsomus kertoo paljon, mutta ei takaa mitään. Syvällinen mies, jolla on jotain sydämen sivistystä harvemmin on mikään peto.

Mutta jos epäilyttää kovin, niin älä mene. Epäilys on osa viisautta.

Vierailija
38/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä. Frii ohjelman tyypit on narsisteja ja psykopaatteja. Ei yksikään nainen ole linnareissun arvoinen mon ami. Your not that special.

You're*

Vierailija
39/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi riskiä tulla kolkatuksi, sidotuksi ja ruiskutetuksi täyteen siemennestettä kaikkiin aukkoihin.

Vierailija
40/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan voi sitä varmaksi sanoa, kun ei tunne tyyppiä. Sinä tiedät parhaiten. Jos jonkun vinkin voi antaa, niin miehen elämänkatsomus kertoo paljon, mutta ei takaa mitään. Syvällinen mies, jolla on jotain sydämen sivistystä harvemmin on mikään peto.

Mutta jos epäilyttää kovin, niin älä mene. Epäilys on osa viisautta.[/quote]

Toisaalta sivistynyt mies ei tee epäilyttäviä ehdotuksia ennen kuin on antanut naisen tutustua itseensä perusteellisesti ja tapaamisetkin voi järjestää julkisille paikoille mikä on hauskempaakin erilaisissa tilaisuuksissa jne.  Miksi sinne mökille pitäisi mennä heti' haahuilemaan.  Psykopaatithan ovat taitavia hämäyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi