Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö miehen mökille yöksi parin viikon tutustumisen jälkeen?

Vierailija
30.03.2019 |

Olen 24v nainen ja tapailen 34v miestä. Olemme tapailleet säännöllisesti kahden viikon ajan. Mies pyysi minua mökillensä. Sanoi, että voisi tulla hakemaan minut. Epäröin enkä tiedä, onko se järkevää. Mitä itse tekisit tilanteessa? Mies on mukava, komea, luotettavan oloinen ja sosiaalinen

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ties mikä kirvesmurhaajs tuo mies on. Sitä paitsi lapsena on joutunut ihan tarpeeksi homehtumaan mökeillä, joten ei kiitos. Seuraava, kiitos.

Vierailija
2/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin. Tunsin häneen ekasta tapaamisesta lähtien täyttä luottamusta ja hyväksyntää. Tapasin hänen kaverinsakin samalla ja olivat kaikki ystävällisiä ja normaaleja. Siksi uskalsin lähteä heti kahden viikon jälkeen hänen kanssaan viikonlopuksi. Kivaa oli :)

Mutta jos et luota toiseen tai et ole hänestä kiinnostunut niin älä lähde.

Vierailija
4/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä kyllä lähtisi nyt kun olen viimeaikoina katsellut noita rikossarjoja paljon :D

Nuorempana lähdin kyllä uuden deittikumppanin kanssa heidän mökilleen kahdestaan. Hänet  ja hänen taustansa kuitenkin tunsin jossain määrin paremmin kun olimme samassa koulussa olleet aiemmin.

Jos mies on avoin ja tunnet hänen ystäviään jne niin ehkä se on ihan ok. Miltä itsestäsi TUNTUU? Mene tuntemustesi mukaan.

Vierailija
5/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi minäkään. Katso kesällä sitten asiaa uudestaan mikäli on ajankohtaista.

Vierailija
6/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmasti odottaa ja tutustua paremmin, jos asia epäilyttää.

Vierailija
7/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään epäilyttää, niin älä lähde.

Vierailija
8/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ellei olisi jotain erityistä syytä olla lähtemättä. Ja jos olisi, niin en varmaankaan enää tapailisi kyseistä ihmistä.

Vierailija
9/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nam, todellakin lähtisin. Hyvällä tuurilla sillä on muutamat kaveri siellä odottamassa.

Luvassa unohtumaton viikonloppu, voi olla ettei maanantaina kävellä!

Vierailija
10/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin omalla autolla ja kertoisin jollekin ihmiselle, minne olen menossa. Auton parkkeeraisin nokka lähtösuuntaan valmiiksi. Just in case.

Vierailija
11/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä elämään, lähdet matkaan vain. Tulen kohta hakemaan.

Vierailija
12/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi.

Vierailija
13/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes tutustut ihmisiin johon alusta alkaen ollut epävarma olo? Mä lähdin yhden tutustumisen illan jälkeen seuraavana päivänä miehen mökille ja meistä tuli niiin helvetin hyvät ystävät. Se intuitio. Luota siihen.

Vierailija
14/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Mikael Penttinenkin käynyt jonkun naisen kanssa mökillä?

Vierailija
15/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on odotettavissa mieheltä, joka vie maaliskuussa mökille? Voi luoja...

Vierailija
16/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDD

Vierailija
17/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on netti.

Vierailija
18/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä naiset menkö tai ottako sitä nuorta miestä kotiinne kahville joka haluaa vilpittömästi tutustua teihin, mutta se baarin tuhannen kännissä oleva äijä ottakaa kotiinne kyntö hommiin, koska naisen logiikka.

Vierailija
19/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiston mukaan toimisin.

Vierailija
20/40 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmeessä naiset menkö tai ottako sitä nuorta miestä kotiinne kahville joka haluaa vilpittömästi tutustua teihin, mutta se baarin tuhannen kännissä oleva äijä ottakaa kotiinne kyntö hommiin, koska naisen logiikka.

Mitäpä veikkaat että onko nämä maalaisjärjellä varustetut turvallisuudestaan huolehtivat naiset niitä samoja, jotka baarista raahaavat tuntemattomia kotiinsa? Kaikki naisethan toimivat samoin koska miesten logiikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi