Mieheni kommentti seksin aikana
Mieheni sanoi seksin aikana vaginani supistellessa, että geishakuulilla voisi harjoitella vielä enemmän supistuksia tms. Loukkaannuin kommentista tosi paljon, koska mielestäni se oli epäsuora vihje siitä, että vaginani on liian löysä. Olen 40 v synnyttämätön nainen, ja kukaan ex-miehistäni ei ole valittanut että olisin löysä, enemmänkin päinvastoin. Ex-miehelläni oli tavallista isompi penis ja yhdyntä oli tästä syystä jopa hieman hankalaa. Tiedän, että tässä iässä ei ole enää mikään superkireä, mutta en siltikään usko että olen mikään teltta. Miten te arvoisat kanssasisaret tulkitsisitte mieheni kommenttia? Mieheni väittää että ylireagoin, mutta mielestäni tällainen intiimien, herkkien asioiden kommentointi on moukkamaista. Muuten meillä on mieheni mielestä hyvä ja monipuolinen seksielämä. Koen nyt syvää riittämättömyyden tunnetta ja tuntui, että seksihalut lähtivät tämän miehen kanssa iäksi.
Kommentit (39)
Näin tässä nyt kävi, että ero tuli, emme pystyneet keskustelemaan asiasta rakentavasti. Suru ja pettymyksen tunne on suuri. Olen vielä hieman shokissa, enkä kykyne katsomaan eteenpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin tässä nyt kävi, että ero tuli, emme pystyneet keskustelemaan asiasta rakentavasti. Suru ja pettymyksen tunne on suuri. Olen vielä hieman shokissa, enkä kykyne katsomaan eteenpäin.
Ap
Siis... miehesi toivoi, että treenaisit enemmän alapäänlihaksiasi. Sinä et edes kysynyt, että miksi, vaan katkaisit suhteen. Kyse ei ehkä alunperinkään ollut siitä, että olisit liian löysä, vaan siitä, että hän haluaisi lisää sitä puristelua.
Kommunikointi... se. Mutta kun on tunteidensa vietävissä.
Mullekin on kerran sanottu ja jäi todella vaivaamaan, miksi. Epäilen, että mies halusi murentaa itseluottamustani. Jos olisi empaattinen ja vilpitön,niin miettisi tarkkaan sanamuodon, jos on sanottavaa naisen lantion lihaksistosta.
En usko, että ap on nainen.
Nimittäin vagina ei todellakaan löysty iän myötä. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis... miehesi toivoi, että treenaisit enemmän alapäänlihaksiasi. Sinä et edes kysynyt, että miksi, vaan katkaisit suhteen. Kyse ei ehkä alunperinkään ollut siitä, että olisit liian löysä, vaan siitä, että hän haluaisi lisää sitä puristelua.
Mitähän tämä mies itse olisi valmis tekemään? Itse kun kokeilin geishakuulia, unohdin ne sisälle ja huomasin vasta WC:ssä aamulla, ihan yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ero tuli tuollaisesta kränästä ja alta kahden tunnin aloitusviestistä? Porvoolaiset on nopeita tänään!
Miettikää asiaa toisin päin. Nainen sanoo, että mies voisi vähän harjoitella nuolemistaan tai laukeamisen pitkittämistä. Onko kyse toiveesta, jolla seksi voisi olla hänellekin parempaa vai loukkauksesta, että miehestä ei nyt vaan ole mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitähän tämä mies itse olisi valmis tekemään? Itse kun kokeilin geishakuulia, unohdin ne sisälle ja huomasin vasta WC:ssä aamulla, ihan yhtä tyhjän kanssa.
Tuskin eroaisi heti jos nainen jotain pyytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten pelkkä ikä sitä vaginaa löystyttää? Tätä mä en ymmärrä. Toki alatiesynnytykset voi vähän venyttää mutta jos ei ole synnytyksiä niin millä se silloin löystyy?
No eihån se löystykään tietenkään..
Ap tässä. On tullut kommentteja siitä, että alapää ei löysty ikääntyessä. Olette oikeassa, ei varmasti löystykään. Minulla on vaan ollut tällainen epämääräinen luulo, koska olen ajatellut kudosten löystyvän kun ikää tulee. Olen ollut varmasti väärässä vaginan löystymisen suhteen.
Ja eroon vaikutti ennemminkin se, että mies raivostui minulle siitä kun loukkaannuin asiasta. Hän nimitti minua huomionhakuiseksi narsistiksi :( Ehkä sitten olen sellainen, kun olen niin herkkä tällaisten intiimien seikkojen suhteen.
Ap
Se oli mieheltä vaan ehdotus ja toteama, ei välttämättä vihje siitä että olisit löysä. Sitäpaitsi mieskin voi treenata lantionpohjan lihaksistoa, kuinka hän suhtautuisi jos ehdottaisit?
Ajattelematon heitto mutta mielestäni ylimitoitit loukkaantumisesi.
Vierailija kirjoitti:
Ja eroon vaikutti ennemminkin se, että mies raivostui minulle siitä kun loukkaannuin asiasta. Hän nimitti minua huomionhakuiseksi narsistiksi :( Ehkä sitten olen sellainen, kun olen niin herkkä tällaisten intiimien seikkojen suhteen.
Ap
Oudon teatraalista ... No näin ihan kauheesti miettimättä enempää sain jotenkin ymmärryksen miehen tykkäävän kun toinen supistelee ja toki tavallaa väärin sanoen halus vaan enemmäkin sitä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oikein teit, lisää tuollaista olis varmasti ollut edessä. Kyse on itsetunnon romuttamisen yrittämisestä aivan selvästi. Onnittele itseäsi, äläkä vaan ota takaisin.
Näin miehenä sanoisin, että pimpin koko tai kireys ei ole ainakaan minulle koskaan ollut mikään juttu, ei positiivisessä eikä negatiivisessä mielessä. En myöskään ole omasta vaimostani huomannut että synnytyksen jälkeen tuntuma olisi mitenkään muuttunut. Eli koko asia on mielestäni melko turhanpäiväinen.
Itse en myöskään näe miehesi kommentissa mitään kritiikkiä, ehkä hän vain heitti sen asiaa enempää ajattelematta, tai ehkä jopa ajatteli että aihe on kiinnostava ja saattaisi kiinnostaa sinuakin. Siinä oli mahdollisuus tulkita kommentti joko rakentavana tai kritiikkinä, ja sinä päätit tulkita sen jälkimmäisenä.
Okei, hän olisi voinut olla tahdikkaampi. Sinä olisit voinut olla hieman ymmärtäväisempi. Tasapeli. Ei kannata tuosta vielä laittaa eroa vireille.
Ap oot ihan jees. Ei radian tiukkuus mitään ratkaise. Sitäpaitsi tuntuma vaihtelee niinkuin omatkin tuntemukset. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teidän molempien reaktiot tuntuu aika ylimitoitetuilta.
Sika - se palstalla jätetään. Sika - mutta perään kuolataan...