Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kommentti seksin aikana

Vierailija
30.03.2019 |

Mieheni sanoi seksin aikana vaginani supistellessa, että geishakuulilla voisi harjoitella vielä enemmän supistuksia tms. Loukkaannuin kommentista tosi paljon, koska mielestäni se oli epäsuora vihje siitä, että vaginani on liian löysä. Olen 40 v synnyttämätön nainen, ja kukaan ex-miehistäni ei ole valittanut että olisin löysä, enemmänkin päinvastoin. Ex-miehelläni oli tavallista isompi penis ja yhdyntä oli tästä syystä jopa hieman hankalaa. Tiedän, että tässä iässä ei ole enää mikään superkireä, mutta en siltikään usko että olen mikään teltta. Miten te arvoisat kanssasisaret tulkitsisitte mieheni kommenttia? Mieheni väittää että ylireagoin, mutta mielestäni tällainen intiimien, herkkien asioiden kommentointi on moukkamaista. Muuten meillä on mieheni mielestä hyvä ja monipuolinen seksielämä. Koen nyt syvää riittämättömyyden tunnetta ja tuntui, että seksihalut lähtivät tämän miehen kanssa iäksi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hölmölle hyvästit.

Tuskinpa hän on täydellinen sängyssä.

Vierailija
2/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, halut loppuisi tuohon lopullisesti tuon miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ei pala tulessakaan.

Vierailija
4/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai se siinä aktin aikana noin voinu sanoa?!

Vierailija
5/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa sinulla juntti ja huonotapainen mies! :( Loukkaantuisin itsekin moisesta möläytyksestä niin, että mies saisi etsiä jatkossa seksiseuransa muualta! Mieti mitä tuollainen mies voi sanoa jatkossa, kun sängyssäkin loukkaa tolla tavalla!

Vierailija
6/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haukkui mut narsistiksi ja lähti menemään. Ei pystynyt näemmä kantamaan vastuuta sanomisistaan.

Vierailija
8/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappase saksilla poikki se mikronakki!

Vierailija
9/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen etten seurustelisi miehen kanssa joka sanoisi minulle missään tilanteessa että ylireagoin. Minä EN ylireagoi, ja se että minulle sanotaan niin, kertoo sanojasta sen, että hänellä on tarve vähätellä minun tunteitani.

Vierailija
10/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kurjasti sanottu. Kyllä potisin riittämättömyyttä ja sanoisin heipat. Kun ei riitä eikä kelpaa niin sitten herran täytyy etsiä parempi. Eipä siinä. Tuli selväks.

Voi puolustella itseään että "hyvällähän minä tarkoitin"

Ei mene läpi.

Sitäpaitsi orgasmeissa on huikeita eroja. Jospa just tuolla kertaa se ei ollut niin kummoinen.

Vierailija
11/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mies ite olla niin pienimunainen, että purkaa ahdistustaan siitä sinuun!

Vierailija
12/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai luule vaginan olevan täydellinen ilman mitään harjoittelua?

Vierailija
13/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,01/100  laatuluokan miesvihaprovo.

Vierailija
14/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kuvia sun ex:n jättikullista? Namskis.

Vierailija
15/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai luule vaginan olevan täydellinen ilman mitään harjoittelua?

Mitä? Valaise hiukan kommentiasi

Vierailija
16/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa inhottavalta tyypiltä! En usko että olet mitenkään löysä jos kerran eksänkin kanssa yhdyntä oli jopa hankalaa miehen elimen koon takia. Halaus sinulle ja pää pystyyn, muista että kunnon fiksuja miehiäkin on olemassa!

Vierailija
17/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vähättelee tunteitasi, koska tietää loukanneensa sinua, eikä kestä kantaa syyllisyydentunnetta asiasta. Nimittämällä sinua narsistiksi mies pesee puhtaaksi omaa omatuntoaan. Tällainen mies ei osaa käsitellä omia hankalia tunteitaan ja siirtää ne nimittelyillään sinun kannettavaksi.

Vierailija
18/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää tulkinneensa miehensä kommentin oikein? Se ei käy kertomuksessasi ilmi.

Vierailija
19/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pelkkä ikä sitä vaginaa löystyttää? Tätä mä en ymmärrä. Toki alatiesynnytykset voi vähän venyttää mutta jos ei ole synnytyksiä niin millä se silloin löystyy?

Vierailija
20/39 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vähättelee tunteitasi, koska tietää loukanneensa sinua, eikä kestä kantaa syyllisyydentunnetta asiasta. Nimittämällä sinua narsistiksi mies pesee puhtaaksi omaa omatuntoaan. Tällainen mies ei osaa käsitellä omia hankalia tunteitaan ja siirtää ne nimittelyillään sinun kannettavaksi.

Miksi alapeukut. Taitaa olla sikoja lukemassa tätä palstaa.