Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se tapahtui: nainen aloitti e-pillerit ja orastava intohimoa tihkuva suhde päättyi sen sileän tien

Vierailija
30.03.2019 |

Ties kuinka mones kerta elämässäni tämä onkaan tapahtunut. Aina sama kaava:

- Intohimoinen kohtaaminen, intohimoista seksiä kuukausia ja nainen haluaa aloittaa e-pillerit että voidaan nauttia paljaasta seksistä.

- Jokin muuttui, nainen alkaa olla etäisempi ja suhde alkaa kuolemaan. Pian nainen ei enää ota yhteyttä. Häntä ei vain enää tee mieli, jokin puuttuukin nyt.

Perus.

Se että maskuliininen mies vetää puoleensa feminiinisen naisen ja suhde on ilotulitusta.... tuhoutuu sillä, että nainen alkaa käyttämään e-pillereitä ja jokin muuttuu ja mies ei enää ole niin viehättävä naisen silmiin.

Kuten tutkimukset toteaa tästä aiheesta; on mahdollista että naiselle miehen tuoksu muuttuu e-pillereiden käytön myötä; hän alkaa kaipaamaan erilaista miestä, usein päinvastaista miestä kuin joka hänellä oli ilman e-pillereitä ja päinvastoin.

Ärsyttävää. Tämä on niin yleistä, että tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Joillain toki mikään ei muutu. Tulevaisuudessa silti saatan jopa vastustaa sitä jos nainen haluaa alkaa käyttämään e-pillereitä (sillä 90% todennäköisyydellä se tarkoittaa suhteen päättymistä).

Muillakin täällä on varmasti tapahtunut samaa, eikö?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit on kyllä hyvä ehkäisykeino. Vie kaikki seksihalut, joten eipä tule harrastettua. Viittä eri pillerimerkkiä kokeillut. Sterilisaatio seuraavaksi.

Vierailija
22/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille ei ole mitään (toistan, mitään) eroa seksituntumassa paljaan ja kumin välillä, naiset eivät koskaan halua köttöä e-pillereitä siksi, että voisi ”naida paljaalla”. Naiqset haluavst ainoastaan olla mahdollisimman varmoja, että ehkäisy pelaa, eikä ei-toivottuja lapsia synny. Miehet haluavat naida paljaalla ja liian usein painostavat naisia siihen.

Voi höpö höpö nyt taas! Oon nainen, ja joskus jopa ylipuhunut mieheni jälkiehkäisyyn, kun on vaan kertakaikkiaan tehnyt mieli paljasta. Onhan siinä ihan eri tuntuma ja fiilis!

Toi nyt oli toki tyhmää, koska ap:n jo mainitsemien ynnä lukuisien muiden haittojen vuoksi en hormoniehkäisyä suostu käyttämään. Kumi ottaa päähän, mut kierukankin narut tökkivät välillä miestä ärsyttävästi. Oi niitä aikoja kun yritettiin lapsia....

Mut ap:lle sanoisin et oot oikeella linjoilla, ei jatkuva keinotekoinen hormonitoiminta oo ihmistä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on tutkimuksia ja monella naisella varmaan ihan omakohtaisia kokemuksia kun miesmaku muuttuu käytön alettua tai lopetettua.

En ole huomannut miesmaussa mutta se ettei seksi kiinnosta ja tunnu miltään on täyttä totta. Orastavassa suhteessa se tietysti nousee helposti esteeksi että kehittyisi enää mitään.

Vierailija
24/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille ei ole mitään (toistan, mitään) eroa seksituntumassa paljaan ja kumin välillä, naiset eivät koskaan halua köttöä e-pillereitä siksi, että voisi ”naida paljaalla”. Naiqset haluavst ainoastaan olla mahdollisimman varmoja, että ehkäisy pelaa, eikä ei-toivottuja lapsia synny. Miehet haluavat naida paljaalla ja liian usein painostavat naisia siihen.

Böllshit.

Naiset absoluuttisesti rakastaa saada kuumaa spermaa sisäänsä sykkivästä kullista. Samalla tavalla kuin miehet rakastaa laueta naiseen noin. 

Tai sitten olen vain itse tavannut tällaisia naisia ja yleistän. Niin, eihän kaikki välttämättä tykkää siitä mutta sellaisiin minä olen törmännyt.

FYI: nainen ei tunne mitään ”kuumaa spermaa” sisällään, ellei ole ruumiinlämmöltän aivan eri tasoa kuin mies eli kylmempi. Valitettavasti ihan normilämpöinen n. 36,6 asteinen naisihminen ei huomaa yhtään mitään.

Ellet sitten pane ruumiita...?

Näin. Ja jos oikein lähtee miettimään, niin siittiöthän voi paremmin viileämmässä ja siksi kivekset on uroksilla ulkona, että niiden lämpötila on muutaman asteen kylmempi kuin esim. vatsaontelossa. Eli jos nainen tuntee sperman lämpötilaeron, niin silloinhan naisen pitäisi tuntea nimenomaan kylmä sperma sisällään. Ei yhtään niin seksikästä. Mutta naiset joskus varmaan sanovat noin. Ei siksi, että oikeasti tuntisivat sen, vaan ajatus spermasta sisällä on kiihottava.

Vierailija
25/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa se vaikuttaa. Mielialat menee ihan mustaksi, kaikki halut katoaa ja paikat on kuivana kuin saharan autiomaa niiden myrkkypillereiden voimasta. Tähän toki päälle mahdolliset fyysiset oireet vielä.

Silloin on väärä pillerimerkki. Ei mulla tuollaista. Miesmakukin sama.

Mites monta(kymmentä) niitä pitäisi sun mielestä koettaa? Toisille ne vaikutukset tuntuu herkästi, toiset taas on valurautaihmisiä, jotka tuskin huomaisi vaikka jotain norsulle tarkoitettua kapselia syötettäisiin.

Ihan todellinen varoituksensana. Älkää lähtekö testailemaan eri pillereitä. Jatkuva hormonivaihtelu vaikuttaa kilpirauhaseen ja voi saada sen sekaisin.

Vierailija
26/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee ehkä naisille, jotka eivät muutenkaan nauti seksistä ja harrastavat sitä vain siihen asti, että lapsiluku on täynnä.

N33

Vierailija
27/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Böllshit.

Naiset absoluuttisesti rakastaa saada kuumaa spermaa sisäänsä sykkivästä kullista. Samalla tavalla kuin miehet rakastaa laueta naiseen noin. 

Tai sitten olen vain itse tavannut tällaisia naisia ja yleistän. Niin, eihän kaikki välttämättä tykkää siitä mutta sellaisiin minä olen törmännyt.

FYI: nainen ei tunne mitään ”kuumaa spermaa” sisällään, ellei ole ruumiinlämmöltän aivan eri tasoa kuin mies eli kylmempi. Valitettavasti ihan normilämpöinen n. 36,6 asteinen naisihminen ei huomaa yhtään mitään.

Itse asiassa pallit pitävät sperman no 2-3 astetta ruumiinlämpöä viileämpänä.

ohis

Vierailija
28/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa se vaikuttaa. Mielialat menee ihan mustaksi, kaikki halut katoaa ja paikat on kuivana kuin saharan autiomaa niiden myrkkypillereiden voimasta. Tähän toki päälle mahdolliset fyysiset oireet vielä.

Mites monta(kymmentä) niitä pitäisi sun mielestä koettaa? Toisille ne vaikutukset tuntuu herkästi, toiset taas on valurautaihmisiä, jotka tuskin huomaisi vaikka jotain norsulle tarkoitettua kapselia syötettäisiin.

Ihan todellinen varoituksensana. Älkää lähtekö testailemaan eri pillereitä. Jatkuva hormonivaihtelu vaikuttaa kilpirauhaseen ja voi saada sen sekaisin.

Ihme hössötystä pillerien erilaisuudesta. On vain kahdenlaista hormoniyhdistelmää. Toki tiedostan kyllä, että joissakin tutkimuksissa eri synteettiset hormoonit näyttäisivät vaikuttavan hieman eri tavoin, mutta todennäköisemmin kyse on vain huonosti tehdyistä tutkimuksista, sillä samaa ainettahan ne pyrkivät jäljittelemään.

Vierailija
29/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hössötystä pillerien erilaisuudesta. On vain kahdenlaista hormoniyhdistelmää. Toki tiedostan kyllä, että joissakin tutkimuksissa eri synteettiset hormoonit näyttäisivät vaikuttavan hieman eri tavoin, mutta todennäköisemmin kyse on vain huonosti tehdyistä tutkimuksista, sillä samaa ainettahan ne pyrkivät jäljittelemään.

-eri

Vierailija
30/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Böllshit.

Seksi

Tämän allekirjoitan, en ole koskaan tuntenut spermaa sisälläni. Korkeintaan sitten kun se tippuu ulos. Mutta lateksi vs. iho, valtava ero. Huge.

t. 15

Ihan uteliaisuudesta haluan tietää, nyt kun on tämä puheenaihe, että siis ettekö tunne kun sperma syöksyy sisäänne peniksestä? Vai ettekö vain tunne sitä mitenkään lämpöisenä?

Ihan vakava kysymys :D

Vierailija
31/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei kannata harrastaa seksiä, jos raskauden mahdollisuus ahdistaa.

Vierailija
32/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Böllshit.

Seksi

Tämän allekirjoitan, en ole koskaan tuntenut spermaa sisälläni. Korkeintaan sitten kun se tippuu ulos. Mutta lateksi vs. iho, valtava ero. Huge.

t. 15

Ihan uteliaisuudesta haluan tietää, nyt kun on tämä puheenaihe, että siis ettekö tunne kun sperma syöksyy sisäänne peniksestä? Vai ettekö vain tunne sitä mitenkään lämpöisenä?

Ei sitä tunne lainkaan. Vasta sen tuntee märkyytenä, kun sperma valuu ulos. En tykkää siitä valumisesta, ja siksi mieluummin haluankin kumilla.

Vierailija
33/33 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Böllshit.

Seksi

t. 15

En ole koskaan tuntenut. Voisihan tuota testata, että jos mies pysyisi ihan paikallaan lauetessaan, että tuntuuko se kun sperma lentää, mutta kun se penis pumppaa siellä ees taas, niin eipä siinä hirveästi muita tuntemuksia huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä