Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan tietää mistä nimitys prismaperhe tulee: Citymarketissa ei käy juuri lainkaan lapsiperheitä

Vierailija
30.03.2019 |

Kävin peräkkäin Prismassa ja Citymarketissa. Prismassa oli vähintään toistakymmentä lapsiperhettä asiolla, kun taas Citymarketissa en nähnyt kuin kaksi lapsiperhettä ja niilläkin oli molemmilla vain yksi lapsi mukana.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket on kalliimpi, siinä selitys.

Vierailija
2/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten lidlistä. Sopivan kokoinen kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on perhemarket.

Vierailija
4/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on halvempia ne tuotteet, mitä lapsiperheissä menee paljon. Vuodessa säästän paljon kun käy Prismassa, mutta vielä enemmän kun käyn Lidlissä.

Vierailija
5/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla jonne, kun ei muista Prisman mainosslogania: Prisma - vähän enemmän perhemarket! Siinä maalaisen näköinen lettipäätyttö keikisteli ja virnuili. Siis ihan lapsi pukeissa, ei joku vähälahjainen tissiotus.

Vierailija
6/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja vasta hiljattain yllätykseksi huomasin, että Prisma on useissa tuotteissa HALVEMPI kuin Lidl!

Ja Prisma on myös halvempi kuin S-marketit, sekin oli yllätys, monissa ostamissani tuotteissa 10-15cent halvempi. Hypermarketeissa on varaa pitää alhaisemmat hinnat, näköjään.

Vierailija
7/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin Prisma lienee valikoitunut lapsiperheiden suosikiksi parkkihallinsa vuoksi.

Ostoskeskuksen yhteydessä olevaan cittariin taas pitää poukkoilla (joskus lumisen, loskaisen tai märän) parkkipaikan poikki. Kävisin mieluummin cittarissa mutta työnnän ostoskärryjä ja kahta pientä lasta mieluummin parkkihallissa kuin loskaisella parkkipaikalla.

Vierailija
8/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän citymarketissa on niin törkeän huono palvelu ja kelvoton valikoima lasten tuotteissa ettei sinne tee todellakaan mieli mennä...

Ja Prisma on tosiaan halvempikin.

Vierailija
9/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket ON kallis. Olen itse normaalituloinen perheenäiti, ja joskus harvoin jos erehdyn Citymarketiin myös ruokaostoksille huomaan kassalla cittari-lisän: hinta "yllättää" aina 20 - 30 % ylöspäin. Käytän ruokaostoksiin S-marketia ja Lidliä.

Vierailija
10/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa on parempaa laatua tarjolla, mmiksi sitä pitäisi syöttää räkänokille?

Vierailija
11/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon tuotteista mitä ostaa, mikä tulee itselle halvimmaksi.

Vierailija
12/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia kauppoja.

Citymarket on tilava ja viihtyisä. Eniten laadukkaita tuotteita, kuten hintavampaa kalaa ym. Hyvä sijainti, ei tarvitse kikkailla parkkihalliin. Muista tuotteista esillä on paljon hygieniatuotteita, kosmetiikkatuotteita ym jotka saa ostettua samalla.

Prismassa on parkkihalli perheitä varten. Tuotteet peruskamaa jota perusperhe ostaa. Halvempia kyllä, mutta aika usein isoissa perhepakkauksissa. Muista tuotteista esillä on kaikenlaista nikkarointitarviketta ja OKT-juttua.

Lidl on siltä väliltä, mutta tietyissä jutuissa halvin. Vetoaa minusta pienituloisiin. Viihtyvyyteen ei ole panostettu. Siitä pidän että salaatit, hedelmät ja vihannespakasteet ovat halpoja. Halpaa myös maitotuotteet, jugurtit, voit, ym.

Vierailija
13/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn enimmäkseen citymarketissa vaikka olen pienituloinen yh. Siellä on hyviä tarjouksia usein. Nytkin oli pienet oltermannit euron kpl ja vaikka mitä hedelmiä ja vihanneksia euron pussi/kilo. Ja siellä on tosiaan rauhallista usein. Prismaa mun hermot ei kestäisi enää perjantaina raskaan työviikon jälkeen... 

Vierailija
14/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se prismaperhe-nimitys tulee ihan vaan siitä, että se rimmaa.

Vierailija
15/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja vasta hiljattain yllätykseksi huomasin, että Prisma on useissa tuotteissa HALVEMPI kuin Lidl!

Ja Prisma on myös halvempi kuin S-marketit, sekin oli yllätys, monissa ostamissani tuotteissa 10-15cent halvempi. Hypermarketeissa on varaa pitää alhaisemmat hinnat, näköjään.

Todella YLLÄTTÄVIÄ tietoja. Ei helkutti, mitäs seuraavaksi selviää.

Vierailija
16/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketti kuin marketti, ei prismaperheessä ole kyse kaupan nimestä.

Vierailija
17/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket ON kallis. Olen itse normaalituloinen perheenäiti, ja joskus harvoin jos erehdyn Citymarketiin myös ruokaostoksille huomaan kassalla cittari-lisän: hinta "yllättää" aina 20 - 30 % ylöspäin. Käytän ruokaostoksiin S-marketia ja Lidliä.

Ei edes ole omaan makuuni kallis, vaikka tienaan varmasti sata kertaa vähemmän kuin sinä...

T: Opiskelija

Vierailija
18/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes ole omaan makuuni kallis, vaikka tienaan varmasti sata kertaa vähemmän kuin sinä...

T: Opiskelija

Eipä siinä hintamausta ole kyse, vaan kilohinnoista :) 

Vierailija
19/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa on halvempia ne tuotteet, mitä lapsiperheissä menee paljon. Vuodessa säästän paljon kun käy Prismassa, mutta vielä enemmän kun käyn Lidlissä.

Prisman ja Lidilin hinnat ovat suurin piirtein samat. Prismasta saat vielä bonukset, joten tulos Prisman eduksi plussalla. Bonuksia ei koskaan huomioida ruokakortivertailuissa.

Vierailija
20/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ei-suomalaisia perinneruokia syövä susipari yritti prisma asiakkuutta vajaat kolme kuukautta ja sitten palattiin kiltisti takaisin Cittarin asiakkaaksi. Minkäänlaista säästöä ei havaittu, vaikka laskisi bonuksetkin. Ja kauppakohtaisia eroja on toki kaikissa ketjuissa.