Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan tietää mistä nimitys prismaperhe tulee: Citymarketissa ei käy juuri lainkaan lapsiperheitä

Vierailija
30.03.2019 |

Kävin peräkkäin Prismassa ja Citymarketissa. Prismassa oli vähintään toistakymmentä lapsiperhettä asiolla, kun taas Citymarketissa en nähnyt kuin kaksi lapsiperhettä ja niilläkin oli molemmilla vain yksi lapsi mukana.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citymarket ON kallis. Olen itse normaalituloinen perheenäiti, ja joskus harvoin jos erehdyn Citymarketiin myös ruokaostoksille huomaan kassalla cittari-lisän: hinta "yllättää" aina 20 - 30 % ylöspäin. Käytän ruokaostoksiin S-marketia ja Lidliä.

Ei edes ole omaan makuuni kallis, vaikka tienaan varmasti sata kertaa vähemmän kuin sinä...

T: Opiskelija

Eipä siinä hintamausta ole kyse, vaan kilohinnoista :) 

Ja tolla kommentoijalla tuskin on lapsia, ainakaan useempaa

Vierailija
22/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Cittari on kalliimpi, mutta siistimpi, tuotteita ei myydä mistään pakkauslaatikoista suoraan, valikoima on parempi (täällä heviosasto on aivan eri planeetalta kuin Prismassa) ja asiakaskunta on hieman miellyttävämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman s-etukortti maksaa jotain 100-200e. En todellakaan ole hankkinut. Sen sijaan plussakortti on ilmanen ja kuukausittain jollei viikottain tuotteita hyvässä tarjouksessa.

Vierailija
24/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismaperhe-käsitteen luoneena voin kertoa, että Prisma ei valikoitunut nimitykseen rimmaamisen tai hintojen vuoksi vaan siksi, että Prisma on ollut lähikauppani siitä asti, kun se rakennettiin.

Tiedän, että tästä alkaa rähinä, mutta kyllä se vain nyt on niin, että minä kehotin muutama vuosi sitten riittävän usein palstalla valittavia tasomääritelmäpoikia enemään paikalliseen Prismaan ja katselemaan, minkä näköisiä pariskuntia siellä kulkee. Siitä se prismaperhe sitten lähti elämään, Ilta-Sanomien kautta.

Vierailija
25/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismaperhe-käsitteen luoneena voin kertoa, että Prisma ei valikoitunut nimitykseen rimmaamisen tai hintojen vuoksi vaan siksi, että Prisma on ollut lähikauppani siitä asti, kun se rakennettiin.

Tiedän, että tästä alkaa rähinä, mutta kyllä se vain nyt on niin, että minä kehotin muutama vuosi sitten riittävän usein palstalla valittavia tasomääritelmäpoikia enemään paikalliseen Prismaan ja katselemaan, minkä näköisiä pariskuntia siellä kulkee. Siitä se prismaperhe sitten lähti elämään, Ilta-Sanomien kautta.

Nyt ei tarvita enää muuta kuin Kalevauvan samanniminen biisi!

Vierailija
26/26 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citymarket ON kallis. Olen itse normaalituloinen perheenäiti, ja joskus harvoin jos erehdyn Citymarketiin myös ruokaostoksille huomaan kassalla cittari-lisän: hinta "yllättää" aina 20 - 30 % ylöspäin. Käytän ruokaostoksiin S-marketia ja Lidliä.

Ei edes ole omaan makuuni kallis, vaikka tienaan varmasti sata kertaa vähemmän kuin sinä...

T: Opiskelija

Eipä siinä hintamausta ole kyse, vaan kilohinnoista :) 

Ja tolla kommentoijalla tuskin on lapsia, ainakaan useempaa

Kuinka niin? Nimenomaan isolle porukalle ostaessa kannattaa katsoa kilohintoja. Opetan lapsillekin. Osaavat näppärästi sanoa, mikä rinnakkaisista tuotteista on todellisuudessa halvin.