Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa luulisit itsesi olevan kaikkein onnellisin? Miksi?Muu kuin Suomi, kiitos!

Vierailija
30.03.2019 |

Kerro, miksi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on tosi vaikea sanoa jos ei ole oikeasti kokemusta maassa elämisestä. Mä asuin Ruotsissa ja ajattelin, että täällä ihmiset varmaan ovat positiivisempia ja onnellisempia, mutta mitäpä vielä. Suomessa paljon rennompi ja avoimempi ilmapiiri, minun mielestäni.

Vierailija
2/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ❤️❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Norjassa. Käsitykseni mukaan ihmiset ystävällisiä ja ei olisi paljon naapureita, sais olla rauhassa 😁

Vierailija
4/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä. Nuorempana luulin, että Amerikassa mutta nyt en ole ihan varma. Olisin siellä maailman isoin luuseri, koska minulla ei ole korkeakoulutusta, ajokorttia eikä miestäkään. Luulin myös nuorempana, että Amerikasta saa helposti kavereita, mutta sekään ei taida olla totuus. Itse en myös pidä siitä hirveästä työn määrästä, jotta siellä pystyisi elämään siedettävästi. 38/h viikko on minulle ihan riittävä, enemmän en jaksaisi tehdä.

Vierailija
5/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa. Maisemat.

Vierailija
6/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Norja kuume täällä oikein on?

Vierailija
7/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on oikein hyvä. Valoa ja lämpöä kyllä kaipaan, valoa erityisesti. Siinä mielessä ihaninta olisi, jos pari pimeintä kuukautta voisi elää jossain valoisassa ja lämpimässä, ja muuten sitten täällä. Luulen, että jaksaisi paremmin. En kuitenkaan usko, että olisin kategorisesti onnellisempi jossain muussa maassa. Onnellisuuteen vaikuttaa aika moni muuttuja. 

Vierailija
8/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Briteissä ja viihdyin oikein hyvin. Suomalaisena elämäni on kuitenkin Suomessa. Täällä on kaverit, sukulaiset, työt, harrastukset, koti ja kesämökki. Eläkkeellä aion kuitenkin asua talvet Australiassa.

Vierailija
9/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa varmaankin. KIeltä en kyllä osaa, mutta jos mun tytöt lähtisivät mukaan, niin he osaisivat tulkata, ja englannillakin pärjää. Ihmiset ovat kohteliaita, mutta introvertteja on yhtä paljon kuin Suomessakin, joten voisin tuntea oloni kotoisaksi.

Vierailija
10/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti Suomessa on tosi hyvä olla,mutta toki olen miettinyt muutaman maan missä voisin helposti asua.

Itävalta. Se luonto. Kulttuuri. Vanhat hyvänä pidetyt ja rakennukset ja linnat. Mä vaan raksdtan Itävaltaa. Se on aikalailla Suomen tasoinen maa kaikissa mittauksissakin.

Saksa. Olen asunutkin täällä puoli vuotta. Aika samanlaista kuin Suomessa. Työmahdollisuudet. Kaunis luonto. Ne ihanat linnat!!

Tanska. Hyvännäköiset miehet, hehheh. Elintaso. Tyyli. Kotielämän arvostus. Kaunis maaseutu.

Ruotsi. No, se nyt ei eroa paljoa Suomesta. Omalla alalla olisi enemmän kiinnostavia työllistymis mahdollisuukia.

Norja. Kaunis luonto. Elintaso.

Vierailija
11/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellinen Keniassa. Mutta asuin siellä nuoruuteni ja se tietysti vaikuttaa asiaan. Ei vastuuta vaan vapaus.

Vierailija
12/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuuta sinä suski sinnne.

Vierailija
13/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi olla taloudellinen tilanne kunnossa. Rikkaana on enemmän vaihtoehtoja ja saisi hankittua/ muokattua itselleen onnellisen ja mukavan ympäristön. Sen jälkeen pitäisi osata maan kieltä, että puhe/ kirjoitus/ kommunikointi sujuisi mutkattomasti.

Vaihtoehdot: Norja, Itävalta, Australia, Kanada.

Vierailija
14/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuuta sinä suski sinnne.

Miksi pitäiiisi muuttaa? Kaikki ovat suomeeen eliittiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme