Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole outoa jos joku ei ole yhtään kiinnostunut kenestäkään tai koskaan suhteessa?

Vierailija
30.03.2019 |

On muutenkin sellainen outo eikä edes juttele ihmisten kanssa mitään. Mikä tuollaisen ihmisen diagnoosi on?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi: harvinaisen hyvin itsensä kanssa toimeen tuleva, jopa kukoistava ja tasapainoinen.

Vierailija
2/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä minusta ole mitään outoa jos ei halua olla suhteessa. Toki useimmilla on edes jokunen kaveri. Mutta suhde ei ole välttämätön. En itseasiassa tunne yhtäkään tuollaista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELämäniloon kadottamineeen eli toisiiinsanoen masennnus. Voi olla ennnekkoluuloja ja ahdistuuusta.

Vierailija
4/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen. Tai olen joskus ollut kiinnostunut jostain mutta pitänyt sen omana tietonani. Diagnoosina asperger.

Vierailija
5/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ELämäniloon kadottamineeen eli toisiiinsanoen masennnus. Voi olla ennnekkoluuloja ja ahdistuuusta.

Sitten kuuun ihminen vajoaaa syvällle ja kaiiikki puuroutuuu yhä enemmän. Ihmiiinen luoooo defenssejä, kaikkki alkaaa lopultaa toimiiia ihan miten satttuuu aivoooisssa.

Vierailija
6/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin. Päätin pysyä kaukana ihmisistä niin ei tarvitse sietää kiusaamistakaan. Nyt kiusaajia harmittaa, kun eivät pääse kiusaamaan. Haukkukaa vaikka miksi, ei kiinnosta. 

Vierailija
7/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo on uusi normaali

Vierailija
8/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen. Tai olen joskus ollut kiinnostunut jostain mutta pitänyt sen omana tietonani. Diagnoosina asperger.

Sama täällä.

Vierailija
9/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kuuun ihminen vajoaaa syvällle ja kaiiikki puuroutuuu yhä enemmän. Ihmiiinen luoooo defenssejä, kaikkki alkaaa lopultaa toimiiia ihan miten satttuuu aivoooisssa.

Kaiikki on jäsentämätöööntä ja suhteeetonta. Mutta uskooon että jos ajattelee että se parantaiiisi ihmistä jollloin ihminen alkaisi toiiimia entistä rationaaalisemmin ja kykeniiisi olemaaan paljon rehellisemmin käsiitellllä asioita.

Vierailija
10/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo on uusi normaali

Outo on kautta aikojen ollut yleensä se järkevin, muut pärskivät lauman mukana.

Vierailija
11/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+

Vierailija
12/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun diagnoosisi ap on?

Vierailija
13/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaaseksuaali

Vierailija
14/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kukaan ollut koskaan kiinnostunut enkä ole ollut suhteessa, mutta se ei ole minun vikani, vaan kyllä katse täytyy kääntää niihin kaikkiin naisiin jotka eivät ole asialle mitään tehneet.

Vierailija
15/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäsitköhän naisia, jos he tietäisivät salaiset harrastuksesi, mm. jutut täällä? Vai ainoastaan jos eivät tiedä, koska eivät voi todistaa mitään eli epistä vedota johonkin intuitioon?

Vierailija
16/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiikki on jäsentämätöööntä ja suhteeetonta. Mutta uskooon että jos ajattelee että se parantaiiisi ihmistä jollloin ihminen alkaisi toiiimia entistä rationaaalisemmin ja kykeniiisi olemaaan paljon rehellisemmin käsiitellllä asioita.[/quote]

Eikös ja apn käytös ole aika ratiiionaliiista ja rehelliistä.  Outoa tosiiin.

Vierailija
17/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista monelle, syytä en tiedä.

Ei haittaa minua, kukin tyylillään.

Vierailija
18/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei näistä nykyajan ihmisistä tiedä mistä ne on kiinnostuneita."

(Seppo Taalasmaa)

Vierailija
19/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo on uusi normaali

Outo on kautta aikojen ollut yleensä se järkevin, muut pärskivät lauman mukana.

Samaa mieltä. Yleensä se on niin, että muita ärsyttää jos joku on toisenlainen eikä ole kiinnostunut samoista asioista ja haluaa vaan olla itsekseen. Minä olin sellainen ihminen, joka ärsyyntyi. Minun pikkuveljeni muuttui tollaseksi ettei sitä kiinnosta enää parisuhteet ja on aika etäinen. Vastaa puheluun ja viestiin, mutta ei se ota itse yhteyttä eikä ilmoittele itsestään mitään. Hän haluaa olla itsekseen. On sillä kavereita, mutta hän on heidän kanssaan silloin kun hän itse haluaa niin.

Sen elämänmuutos ärsytti minua suunnattomasti. En meinannut suostua ymmärtämään, että hän haluaa olla vaan omien juttujensa kanssa. Kun tapasin hänet ja tenttasin ehkä vähän huolestuneenakin, niin hän selitti minulle sen. Kertoi, että ei ole ikinä ajatellut itseään ja eikä antanut itselle omaa aikaa ja sitä, että kuka minä todella olen fiilistä. Kerto asioita ja sanoi ettei hän inhoa ketään ja on kiinnostunut ihmisistä, mutta ei ole kiinnostunut mitä ympärillä tapahtuu tai mitä joku sen kaveri tekee. Noi asiat se on nähny jo elämässä. Siksi se on minimoinu kaiken yhteydenpidon kavereihinkin. Osalle kavereista se ei enää edes vastaa. Se on karsinut sitä porukkaa ympäriltään ja jättäny ne pari ihmistä, jotka on aidosti sen ystäviä. Sillä ei ole enää facebookkia, instaa eikä mitään tollasta sosmedia juttua missä on muita ihmisiä päivittelemässä päivän tekemisiään.

Vierailija
20/57 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvii teitä. Oon niin vítun kova, että te tarviitte nagasakin ennen kuin tuhoudun.