Kuinka usein naapurinne siivoavat?
Itse heräsin tänään imuroinnin ääneen ja tajusin, että eipä tuolta yläkerrasta kovin usein siivoamisen ääniä kuulu. Siivoavat varmaan kerran kuussa. Ällöttävä ajatus. Oletteko muut kiinnittäneet huomiota napurinne siivousrytmiin? Entä oletteko puuttuneet asiaan jotenkin?
Kommentit (25)
Miksi minun pitäisi kiinnittää huomiota kenenkään siivouksiin? Ei kiinnosta ja huono aloitus.
Tiedän vain, että mun pitäis heilua imurin kanssa tänään. Naapureiden aikatauluista en tiedä.
Kuuntelet siis 24/7 mitä naapurista kuuluu? Mitä muita "siivoamisen ääniä" kuin imuroinnin, tunnistat?
Pohdin tuota, että itse en juurikaan imuroinut aikana, jolloin lemmikkien takia ei ollut mattoja. Lakaisu ja moppaus toimi vallan mainiosti.
Ketä voi kiinostaa naapurien siivoaminen? No tietenkin naapurikyylää.
Eikö se ole hyvä että naapuri ulisuttaa imuria harvoin? Sitä on ärsyttävää kuunnella.
Puutun joo. Laitoin just heippalapun että hyi teitä naapurit, tiedän kyllä millaisia sottapyttyjä olette, koska imuroinnin ääntä kuuluu niin harvoin.
Meilläpä paneskellaan päivittäin...alakerrasta ei ole kuulunut IKINÄ nai.misen ääniä!
Imurin ääniä sitäkin useemmin 😁
Naapurilleni tiedoksi, että siivoan aika harvoin, mutta siivooja tekee sen puolestani kerran viikossa.
Ei imurointi ole mitään siivousta. Siivoaminen on sitä, kun pyyhitään pölyt ja lattiat.
Luulisit varmaan että mäkin siivoan kerran kuussa jos imurin ääni on merkki siivoamisesta. Kyllä meillä mopataan lattiat muutaman kerran viikossa ja pyyhitään pölyt myös, vessan siivous on kerran viikossa jne.
Oletko kotona 24/7 vai miksi oletat, että eivät siivoa esim viikolla päiväsaikaan, kun olet töissä? Tai entä jos heillä on ollut pienempiääninen imuri aiemmin etkä ole siksi kiinnittänyt ääneen huomiota. Ei minulla ainakaan ole mitään käsitystä, milloin naapurit imuroivat.
Minun naapurinikaan eivät syö mitään, koska en näe heidän koskaan tulevan kotiin kauppakassien kanssa.
Kysyin naapurilta miksei koskaan imuroi. En ymmärrä miksi katsoi hölmistyneenä ja veti oven kiinni. Tein tietysti lasun ja valituksen isännöitsijälle.
Ei mitään käsitystä. Naapuri on sen verran etäällä että ei sinne näe, eikä myöskään imuroinnin äänet kuulu tänne saakka.
Kyllä on tylsä elämä kun naapureiden siivoamiset kiinnostaa.
Filosofisesti ajatellen siivoaminen on turhaa. Se on vain lian siirtämistä paikasta toiseen.
Tarjoilija, uusi olut. Ja tällä kertaa ilman kärpäsiä kiitos.
Minä en aina siivotessani imuroi. Aika usein lakaisen ennen lattian pesemistä. Joskus on tullut mieleen, että toivottavasti joku naapuri ei ajattele, että siivoan vain silloin, kun kuuluu imurin ääni.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Puuttuneet asiaan? Järkyttävä kyylä.
Millaiset kamerat sulla on naapurissa sisällä ja miksi? Lähdetään nyt sillä ja sun mielisairaudella, unohdetaan naapurin touhut nyt hetkeksi.
En ole puuttunut naapurien siivousasioihin mitenkään. Miksi pitäisi.