Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen vanhempi kuumeessa, haetko kotiin?

Vierailija
30.03.2019 |

Kolmevuotias lapsi parhaillaan isällään ja isä kuumeessa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeeko isä lapsen luotasi, jos itse olet kuumeessa?

Vierailija
2/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan on kotonaan. Kyllä isän täytyy kuumeessakin kyetä lapsestaan huolta pitämään. Silloin ei vaan ilkoilla niin paljoa ja nukutaan kunnon päikkärit. Telkkariakin voi silloin katsella vähän enemmän.

T. 3 v lapsen 1/2 yh-isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että jos lapsi kohta myös kuumeessa?

Vierailija
4/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sitä tartuntaa enää pysty estämään.

Vierailija
5/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on siis kotona eikä hoitopaikassa? Jos on kotona, niin en hae. Hoidosta voin hakea, jos lapsen isä pyytää.

Vierailija
6/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo saanut tartunnan,jos on saadakseen. Kyllä aikuinen ,kuumeessa oleva ihminen voi antaa lapselle ruuan ja peruhoidon ,mitä tarvitsee.Nykymaailmassa lapselle tekee oikein hyvää viettää yks viikonloppu rauhallisesti ja muin päivinä on varmasti aktiviteettia sekä ulkoilua.

Että isi hoitaa ja ihan hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
7/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen parasta kannattaa ajatella tässäkin asiassa.

Vierailija
8/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lapsi välttyy kuumeelta enää sen todennäköisemmin vaikka hakisitkin. Toki jos haluat joustaa niin lapsella voisi olla hauskempaa kanssasi kun pääset terveenä viemään puistoon jne. Mutta jos lapsikin on kohta kipeänä niin ero ei ole suuri olla isällä tai äidillä. Toisaalta, minusta ei olisi ikävää olla joskus 3/4 viikoista lapsen kanssa. Mutta ehkä lapselle tulee sitten isää ikävä + huono juttu jos mies haluaa sinun hakevan lapsen jos on itse jossain nuhakuumeessa. Kuitenkin on "lapsivapaa" puolet ajasta, joten ei kuulosta lämpimältä suhteelta.

Mutta jos lapsi ei ole kipeä niin hae vaikka luoksesi leikkimään välissä.

Vierailija
9/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo saanut tartunnan,jos on saadakseen. Kyllä aikuinen ,kuumeessa oleva ihminen voi antaa lapselle ruuan ja peruhoidon ,mitä tarvitsee.Nykymaailmassa lapselle tekee oikein hyvää viettää yks viikonloppu rauhallisesti ja muin päivinä on varmasti aktiviteettia sekä ulkoilua.

Että isi hoitaa ja ihan hyvällä omallatunnolla.

No jos siellä on kolmevuotias jonkun kuumehoureisen, tosi kipeän isän kanssa kahdestaan niin todellakin hakisin lapsen kotiin. Ihan jo sen lapsen takia. Ja olettaisin että vastaavassa tilanteessa lapsen isä hakisi lapsen luokseen jos olisin yhtä kipeä.

Toki jos isällä on vaan joku pikku nuhakuume niin sitten asia on eri. Mutta jotenkin sairas tämä asenne että tärkeimpänä monella tuntuu olevan se ex-kumppanin kärsimyksen maksimointi että lälläslää, siinähän hoitaa kipeänä lasta. Ja lapsesta viis, tuijottakoon telkkaria ja syököön eineksiä kun kipeä vanhempi makaa zombina sohvalla.

Vierailija
10/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ollut puhettakaan että en olisi hakenut lastani sairatuneelta isältään luokseni kesken isätapaamisen, ellen sitten olisi ollut jossain niin etten pääse. Kun itse sairastuin kovaan tautiin lapsen ollessa pieni, niin äitini otti lapsen luokseen päiväksi, jos hänelle kävi, jolloin itse sain levätä, ja lapsi pääsi ulos, ja terveiden aikuisten kanssa puuhaamaan leikkejä ja muita. Ei kai nykyäänkään ole mikään meriitti se, että toivottavasti lapsilla on mahdollisimman ikävää? Kyllä mä koitin ainakin silloin 20v sitten kaikkeni, että lapsen ei tarvitsisi kärsiä vain siksi että marttyyrinä "minä kyllä yksin jaksan ja hoidan kaiken, vaikka pää kainalossa!"

Vierailija
11/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietenkin hakisin. Sekä isän että lapsen takia. Jos olisi ylitsepääsemätön este niin sille ei sitten mitään voi.

Vierailija
12/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Yleensä isä kipeänäkin tahtoo lapsen pitää, mutta pari kertaa hän on ollut niin huonona, että olen hakenut lapsen luokseni, että hän saa sairastaa.

Vierailija
13/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinultakin pitää lapsi hakea pois, kun olet sairas.

Vierailija
14/14 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kokonaistilanteesta. Kuinka kova kuume, mitä lapsi ja isä tilanteessa toivovat, miten pystyn itse joustamaan...jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä