Miksi alastonsuomi on täynnä lihavia naisia?
Tokihan moni muutenkin on jonkin verran ylipainoinen, varsinkin yli nelikymppisistä. Mutta miksi ihmeessä sellaiset ihmiset haluavat näyttää kuvia itsestään alastomana?
Kommentit (7)
Moi! Mä olen 17v poika. Mä tykkään todella lihavista naisista. Siis puhutaan nyt 160cm ja 200kg. Semmosista joilla liikkuminen tuottaa vaikeuksia. Näkisin mieluusti päivittäin lihavien naisien kuvia kaupungilla.
Lihavia kiinnostaa seksi enemmän kuin laihoja.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Johtuu varmaan siitä, että suurin osa naisista on ylipainosia ja yrittävät pönkittää itsetuntoa laittamalla sinne kuvia, joita runkkarit ja peräkamarin pojat kuola valuen ylistävät.
Siellä oikeasti kaikki mätisäkkinaisetkin saa kommentteja ihan kauheasti. Miehet taitaa todellakin olla puutteessa.
17v kirjoitti:
Moi! Mä olen 17v poika. Mä tykkään todella lihavista naisista. Siis puhutaan nyt 160cm ja 200kg. Semmosista joilla liikkuminen tuottaa vaikeuksia. Näkisin mieluusti päivittäin lihavien naisien kuvia kaupungilla.
Menes nyt peräkamaran Pentti 57v keittään äitilles kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Johtuu varmaan siitä, että suurin osa naisista on ylipainosia ja yrittävät pönkittää itsetuntoa laittamalla sinne kuvia, joita runkkarit ja peräkamarin pojat kuola valuen ylistävät.
Siellä oikeasti kaikki mätisäkkinaisetkin saa kommentteja ihan kauheasti. Miehet taitaa todellakin olla puutteessa.
No jos sua ei kiinnosta lihavat naiset etkä ole peräkamarirunkkarikaan, niin miksi sua häiritsee asia niin paljon? T. Aika Läski Seksi Peto
No eikös sillon kannattais vaikka lopettaa selailemasta semmosia sivuja jos se haittaa?
Ja eiköhän kait jokainen ihan oman fiiliksen mukaan kuviaan semmoseen pistä, et jos on ok kroppansa kans niin miksettei.