Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nautiskeleva työtön ja minulla on työkkärissä piakkoin tapaaminen TE-virkailijan ja jonkun sosiaalitantan kanssa. Voi tulla ihan mielenkiintoinen kokemus, kun olen koko ajan sanonut, etten aio suostua mihinkään aktivointiin ja...

Vierailija
30.03.2019 |

Että saikutan tarvittaessa heti ja välittömästi, jos minua uhkaillaan pakotteilla, saati sanktioilla. 😂😂😂

Ja saan aina saikkua, kun sitä haluan. Hähää! 😈

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me nämä reppanat tunnetaan. t: sosiaalitantta

Vierailija
2/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeistotrolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa provoa, mutta kyllä näitä ihan oikeassakin maailmassa on...

Vierailija
4/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai minäkö reppana? Lol

Kukaan ei voi ikinä pakottaa minua yhtään mihinkään. Pienet tulot riittävät minulle vallan mainiosti joten ähä ähä.

Olen itse eräänlainen yhteiskunnan kyykyttäjä. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
5/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät unelmaa! Kenelläkään ei voi olla asiat paremmin! Ihan mahtavaa!

Vierailija
6/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin työnantaja voi velvoittaa käymään osoittamallaan lääkärillä. Voiko työkkäri?

Muutenkaan viisasta etukäteen ilmoittaa että näitä ja näitä kepulikonsteja aion sitten käyttää. Järjen jättiläinen.

Vierailija
7/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä nautiskella ihan vapaasti, mutta teethän sen pmalla kustannuksellasi etkä odota, että yhteiskunta eli veronmaksajat sen sinulle maksavat.

Vierailija
8/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minäkö reppana? Lol

Kukaan ei voi ikinä pakottaa minua yhtään mihinkään. Pienet tulot riittävät minulle vallan mainiosti joten ähä ähä.

Olen itse eräänlainen yhteiskunnan kyykyttäjä. Mitäs siihen sanot?

Että evvk.

Vierailija
9/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan perustuloa. Me veronmaksajat säästäisimme, kun sinun kaltaisiasi ei edes yritettäisi aktivoida vaan saisitte ihan rauhassa syrjäytyä muutamalla satasella kuukaudessa.

Vierailija
10/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ajattelet Suomen olevan, jos kaikki toimisivat samalla tavalla kuin sinä?

Vierailija
11/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään mielenkiintoista ole. Ne on tavanneet kymmeniä kaltaisiasi eli tehdä lain vaatima aktivointisuunnitelma ja sitten sinä saikutat. Mielenterveysongelmaiset tekevät noin, ei se ole mitenkään henkilökohtainen loukkaus työkkärin työntekijöille tai sossutädeille. Kahvipöydässä ilahduttavat toisiaan kertomalla sinusta juttuja ja miettimällä, miten taas keplottelet muutamalla sadalla eurollasi mukasairaana. Oikeastaan ne on vain helpottuneita, ettei sinun perääsi tarvitse pariin kuukauteen katsoa.

Vierailija
12/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin työnantaja voi velvoittaa käymään osoittamallaan lääkärillä. Voiko työkkäri?

Muutenkaan viisasta etukäteen ilmoittaa että näitä ja näitä kepulikonsteja aion sitten käyttää. Järjen jättiläinen.

Olen saikuttanut ennenkin työkkärin pakotteiden vuoksi. Saan aina tarvittaessa masennusoireita, kun jätän urheilun ja terveellisen ruokavalion pois elämästäni. Pari päivää ja on valmista tavaraa itkemään tutun kallonkutistajan edessä.

Vierailija
13/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nautiskelet? Pirkka-olutta?

Hienoa, jatka samaan malliin.

Vierailija
14/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ajattelet Suomen olevan, jos kaikki toimisivat samalla tavalla kuin sinä?

Eivät kaikki toimi samalla tavalla kuin ap. Useimmat meistä haluvat sellaisen toimeentulon, että voi elättää perheen, hankkia kodin, harrastaa, matkustella, elää mukavasti. Ihan oikeasti itse kannatan sitä, että tuo "nautiskeleva" ääripää, jolle riittää elämiseen joku 500 e/kk, jätettäisiin rauhaan ja panostettaisiin niiden työllistämiseen, jotka haluavat töihin. Jo se, että ap juoksee virkailijalta lääkäriin ja paperit juoksevat Kelassa, tuottaa yhteiskunnalle saman verran kuluja kuin jos hänelle annettaisiin se viisisaturainen kuukaudessa suosiolla.

Vierailija
15/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen marginaalissa. Suurin osa haluaa enemmän töitä, rahaa yms. kuin minä, joten parempi vaan kun minä nautiskelen pienillä tuilla ja joku halukas pääsee tienaamaan. En kilpaile vähistä työpaikoista, joten olen vapaaehtoinen työtön, eli edelläkävijä ja yhteiskunnan sankari.

Vierailija
16/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä nautiskella ihan vapaasti, mutta teethän sen pmalla kustannuksellasi etkä odota, että yhteiskunta eli veronmaksajat sen sinulle maksavat.

Ei kun asian laita on nimenomaan niin, että yhteiskunta elättää minua loppuelämäni ajan. Minä poika sen kuin harrastelen kaikkea kivaa ja nautiskelen lomasta, joka ei lopu koskaan.

Vierailija
17/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinusta nyt sankari saa tekemälläkään joten ei nyt ihan harhoissa siellä elellä heti aamusta.

Vierailija
18/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään mielenkiintoista ole. Ne on tavanneet kymmeniä kaltaisiasi eli tehdä lain vaatima aktivointisuunnitelma ja sitten sinä saikutat. Mielenterveysongelmaiset tekevät noin, ei se ole mitenkään henkilökohtainen loukkaus työkkärin työntekijöille tai sossutädeille. Kahvipöydässä ilahduttavat toisiaan kertomalla sinusta juttuja ja miettimällä, miten taas keplottelet muutamalla sadalla eurollasi mukasairaana. Oikeastaan ne on vain helpottuneita, ettei sinun perääsi tarvitse pariin kuukauteen katsoa.

No aivan varmasti puhuvat minusta työkkärissä, kun olen inhorealistinen ja myös näköjään jonkinlainen työkkäri

kierrätyspalkinto, kun TE-virkailijani vaihtuu vähän väliä.

Vierailija
19/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saikuttanut ennenkin työkkärin pakotteiden vuoksi. Saan aina tarvittaessa masennusoireita, kun jätän urheilun ja terveellisen ruokavalion pois elämästäni. Pari päivää ja on valmista tavaraa itkemään tutun kallonkutistajan edessä.

Minun kokemus on se, että työttömän on melko vaikea päästä lääkärin vastaanotolle, jos ei akuuttia hätää ole. Sinulla on ilmeisesti joku ohituskaista käytössäsi, vai?

Vierailija
20/32 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pitempää sairauslomaa. Sen jälkeen sairauseläkettä.

Tietysti on eri asia, jos haluat tehdä itsestäsi pellen, niin jatka työkkäritätien kanssa. Ihan hyvä olla joku naiskontakti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme