Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö, jos tutut tulevat ilmoittamatta käymään?

Vierailija
30.03.2019 |

Siis vaikkapa kahvikupposelle, ihan vaan vaikka vartiksi tai puoleksi tunniksi? Ei etukäteisilmoittamista, vaan ovikello vaan soi tai kesällä kiertävät talon ja tulevat terassille, "no mooooi, mitäs tänne kuuluu?"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaisi edes ovea.

Terassia ei onneksi ole.

Vierailija
2/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Introvertti puoleni minussa haluaa valmistautua sisäisesti tällaiseen kohtaamiseen. En tykkää yhtään, että joku tulee, kun tukka rasvaisena jossain lökäpöksyissä chillailen kotona. Näin teen aina, kun en ole järjestänyt mitään ohjelmaa viikonlopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa ovea jos en etukäteen tiedä että ovat tulossa. Jos en halua nähdä, niin valehtelen että en ole kotona tai olin juuri lähdössä.

Vierailija
4/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää jos tullaan varoittamatta. Mutta jos laittaa tekstarin /soittaa ja kysyy sopiiko tulla saa tulla vaikka viiden minuutin varoajalla, eli mulla ei ole tarvetta suursiivota ennen vieraita tms. En vain pidä yllätetyksi tulemisesta, haluan valmistua ns henkisesti.

Vierailija
5/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon asukkaille helpompaa tuo piilottelu. Omakotitalossa on auto pihassa, kaikki elämisen merkit, ehkä lapsetkin ulkona leikkimässä. Eipä oikein voi olla avaamatta ovea ;)

Ja ei, en tykkää.

Vierailija
6/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävää sellainen yllättäminen. Nykyisin on aina mahdollista ilmoittaa etukäteen ja sopia.

Vierailija
7/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain omat siskoni, mieheni sisarukset ja anoppini voivat tulla milloin vain.

Mutta hekin ovat kaikki fiksuja ihmisiä ja ilmoittelevat etukäteen tulostaan.

Vierailija
8/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiksille tulee usein tällaisia vieraita. Ei ole yks tai kaks kertaa, kun olemme siellä ja anoppi tähyää ikkunasta, kenenkä auto lähestyy ja appikin menee kurkkimaan, kuka ajaa heidän taloa kohti. Pihassa sitten viimeistään selviää, keitä yllärivieraat on. Anoppi alkaa jo keittää kahvia.... heitä tämä ei näytä vaivaavan. Minä en tykkäisi yhtään!

Vierailija
9/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ja itsekin kyllä ilmoittelen, jos olen johonkin menossa.... Paitsi yhden saman rapun äidin kanssa saatetaan käydä koputtelemassa toisen ovea ihan varoittamatta. Ollaan sen verran hyvissä väleissä, että kumpikin kehtaa toiselle sanoa, jos ei vierailu käy. Yleensä käy kyllä.

Vierailija
10/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta tulla yllättäen kylään. En tykkää!

Vierailija
11/11 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen vaan sitkeästi käy soittelemassa ovikelloa paikkakunnalla käydessään, vaikka olen sanonut että pitää soittaa ennalta, enkä avaa ovea. Toteaa sitten käyneensä ovella, mutta etten ollut kotona. En ole vielä raaskinut sanoa että olin kyllä kotona, mutten avaa ovea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi