Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet sitten saa kaverinaisista?

Vierailija
29.03.2019 |

Miten joku jaksaa kuunnella juttujani vaikkei meillä ole parisuhdeaspektia ollenkaan? Vuodatan sille ihan kaiken mitä pään sisällä liikkuu, katson silmiin, hipaisen muka vahingossa. Toinen ei tee elettä mihinkään muuhun.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan naisen joka luottaa minuun kun avautuu elämästään, ja saan myös kokea naisen kosketuksen. Se on minunlaiselleni "miehelle" jo lottovoittoon verrattava juttu. Miksi helvetissä menisin pilamaan moisen luksuksen alkamalla säätämään jotain typerää?

Vierailija
2/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua, mutta ei välttämättä kaverinaiselta. Minulla oli opiskeluaikoina kaksi varsin näyttävää kaverinaista (eivät tunteneet toisiaan) joiden kanssa kävin viihteellä. Baariin menimme yhdessä, olimme omissa porukoissamme ja välillä kahdestaan, mutta joskus saattoivat istua sylissäni tai tanssahdella hitaita kanssani.

Tämä taas toimi saalistuskikkanani, esim tiskillä saattoi tulla joku nainen juttelemaan "mikäs meininki tuon blondin kanssa?" ja kun totesin coolisti että avoin suhde, enemmänkin kavereita etujen kera, se sai joihinkin naisiin vipinää. Kamunainen näytti ilmeillään "hyväksyntänsä" ja jos poistuin saaliini kanssa, seuraavana päivänä piti yleensä avautua kamunaiselle...

Toiseen kamunaiseen paloi välit kun sotkeennuin hänen hyvään opiskelukaveriinsa, joskin täytenä vahinkona - kun ei oikein käynyt missään vaiheessa ilmi että on yhteinen tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tapauksessa kaverimiehet on saanut nuoremman naisen seuraa. Yksi mies kertoi että päänsärkynsä helpotti heti kun oltiin yhdessä. Saman ikäisen miehen kanssa en olisi kaveri.

Vierailija
4/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta kaverimiestä. Olen avioliitossa. Yhtään naispuolista kaveria ei ole. En jaksa akkoja.

Vierailija
5/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mitään. Nainen käyttää vain emotionaalisesti hyväksi. Heikkomies jää tuollaiseen. Sano mitä haluat ja jos nainen ei pidä sinusta tai jarruttelee kävele pois. Nainen näkee, että sulla on itsekunnioitusta.

Jos nainen ei oo valmis raidaamaan katoa hänen elämästä. Leikkikööt jonkun toisen miehen kanssa.

Vierailija
6/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa mitään. Nainen käyttää vain emotionaalisesti hyväksi. Heikkomies jää tuollaiseen. Sano mitä haluat ja jos nainen ei pidä sinusta tai jarruttelee kävele pois. Nainen näkee, että sulla on itsekunnioitusta.

Jos nainen ei oo valmis raidaamaan katoa hänen elämästä. Leikkikööt jonkun toisen miehen kanssa.

En mä leiki vaan haluan hänet muuhunkin kuin kaveriksi.

Vierailija
7/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista olet heti 80% kiinnostavampi kun olet liikkeellä naisseurassa. Nähty ja koettu homma. 

Muutenhan kaverit nyt on kavereita.

Vierailija
8/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua, mutta ei välttämättä kaverinaiselta. Minulla oli opiskeluaikoina kaksi varsin näyttävää kaverinaista (eivät tunteneet toisiaan) joiden kanssa kävin viihteellä. Baariin menimme yhdessä, olimme omissa porukoissamme ja välillä kahdestaan, mutta joskus saattoivat istua sylissäni tai tanssahdella hitaita kanssani.

Tämä taas toimi saalistuskikkanani, esim tiskillä saattoi tulla joku nainen juttelemaan "mikäs meininki tuon blondin kanssa?" ja kun totesin coolisti että avoin suhde, enemmänkin kavereita etujen kera, se sai joihinkin naisiin vipinää. Kamunainen näytti ilmeillään "hyväksyntänsä" ja jos poistuin saaliini kanssa, seuraavana päivänä piti yleensä avautua kamunaiselle...

Toiseen kamunaiseen paloi välit kun sotkeennuin hänen hyvään opiskelukaveriinsa, joskin täytenä vahinkona - kun ei oikein käynyt missään vaiheessa ilmi että on yhteinen tuttu.

Kunnon jännien ihmisten piirileikki. Sinne on helppo kiltin tytönkin ajautua maistamaan kiellettyä hedelmää. Ajatko audia ja olet joku kokkare hedonisti? Olet hyvin verkostoitunut?

Vierailija
9/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten mies ei uskalla tehdä liikettä. Mies jännittää ja pelkää. Avaa sinä suusi.

Vierailija
10/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista olet heti 80% kiinnostavampi kun olet liikkeellä naisseurassa. Nähty ja koettu homma. 

Muutenhan kaverit nyt on kavereita.

Paitsi ettei me pyöritä missään kapakkaskenessä, keski-ikäisiäkin ollaan jo molemmat.

Vierailija
11/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon jännien ihmisten piirileikki. Sinne on helppo kiltin tytönkin ajautua maistamaan kiellettyä hedelmää. Ajatko audia ja olet joku kokkare hedonisti? Olet hyvin verkostoitunut?

Hedonisti olen, mutta en kokkare ja ajan Land Cruiseria joskin 13v vanhaa. Ja verkostoituminen on niitä varten jotka eivät pärjää ns ammatillisella osaamisellaan.

Vierailija
12/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten mies ei uskalla tehdä liikettä. Mies jännittää ja pelkää. Avaa sinä suusi.

Niin minäkin jännitän ja pelkään! Olen silti ylittänyt jo tietyssä mielessä perinteisen naisen osuuden.

Vierailija
13/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en ole aina haluani tutustua (tai olla tutsutumatta) johonkin vain sen perusteella mitä toinen on sukupuoleltaan tai on olematta.

Kokisin loukkaavana, jos jokaista naista kohtaan tekemääni lähesttymisyritystäni pidettäisiin vain haluna iskeä itselleni kumppani tai tavoitella toista vain voidakseni harrastaakseni hänen kanssaan seksiä.

Mutta mistäkö mies voi saada kaverinaisia? - Niin  monesti ihan samoista tai samantapaisista paikoista, kuin samaa sukupuolta oleviakin kavereita / ystäviä.

Esimerkiksi kaveri ja ystävä  naisen (tai naisia) olen voinut ensimmäisen kerran kohdata mm. opiskelujen myötä, harrastusteni kautta mutta myös yhteisten kavereiden esiteltyä meidät tosillemme.(..) 

Aina ei ensi kertaa kohdatessa ole tiennyt, mihin kohtaaminen johtaa. Vaan vasta sittemmin tai myöhemmin olen tai paremmin olemme voineet huomata iloksi ja onnekseni, että meistä on tullut kavereita tai jokusen kanssa läheisempiä, ystäviä  

Vierailija
14/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kaverinaisessa on niin ihmeellistä kaveri samalla tavalla kuin mieskaverikin.

Vierailija
15/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies voi viettää aikaansa ainoastaan sellaisten naisten seurassa joiden kanssa hänellä on seksisuhde? Naisten kanssa hedelmällinen keskustelu on mahdotonta? Naiselta ei voi oppia mitään missään tilanteessa ?

Vierailija
16/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish - Sleeping Sun

Yökyöpelit nukkumaan!

Vierailija
17/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä kaverimieheni minusta omasta mielestään saavat, mutta veikkaanpa heidän sanovan, että ystävän. Kuuntelevan ystävän, joka arvostaa heitä, muistaa mitä he ovat sanoneet, kyselee, välittää ja luottaa niin paljon, että kertoo myös itsestään muutakin kuin myyviä ja hyviä juttuja.

Tänäänkin juttelin yhden ystävämieheni kanssa ja juttelimme niin kuin ystävän kanssa jutellaan. Kerromme tulevasta viikonlopusta, käymme nopeasti läpi edellisen kerran kesken jääneen jutun, juttelemme hieman omista asioistamme ja lopuksi sanomme, että oli kiva nähdä ja nähdään taas ensi viikolla.

Molemmat olemme varattuja ja ainakaan minä en pysty edes kuvittelemaan halausta enempää hänen kanssaan. Tuskinpa hänkään minun kanssani. Tai tiedä häntä, mutta ainakaan minulle ei ole sellaista oloa tullut. Yli neljäkymppisiä olemme.

Vierailija
18/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitäisikö vastata otsikon kysymykseen vai kommentoida aloituksen tekstiä.

Yleisesti ottaen mies haluaa kaverinaisen, koska hän toivoo että suhde syvenisi joksikin muuksi. Vaikka niin ei tapahtuisikaan, on yksinäisen miehen jännää haaveilla siitä ja nauttia naisen seurasta. Eikä pahitteeksi ole sekään, että mies nähdään julkisella paikalla naisen seurassa ja heidän luullaan seurustelevan toistensa kanssa.

Toki tästä säännöstä on poikkeuksia, mutta usein se menee näin.

Vierailija
19/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkumateriaalia. Muutaman tunnin kun viettää kaverinaisen kanssa, niin ei paljoa tarvitse illalla veivata kun laukeaa.

Vierailija
20/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-materiaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan