Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet sitten saa kaverinaisista?

Vierailija
29.03.2019 |

Miten joku jaksaa kuunnella juttujani vaikkei meillä ole parisuhdeaspektia ollenkaan? Vuodatan sille ihan kaiken mitä pään sisällä liikkuu, katson silmiin, hipaisen muka vahingossa. Toinen ei tee elettä mihinkään muuhun.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa mitään. Nainen käyttää vain emotionaalisesti hyväksi. Heikkomies jää tuollaiseen. Sano mitä haluat ja jos nainen ei pidä sinusta tai jarruttelee kävele pois. Nainen näkee, että sulla on itsekunnioitusta.

Jos nainen ei oo valmis raidaamaan katoa hänen elämästä. Leikkikööt jonkun toisen miehen kanssa.

Eli mies voi viettää aikaansa ainoastaan sellaisten naisten seurassa joiden kanssa hänellä on seksisuhde? Naisten kanssa hedelmällinen keskustelu on mahdotonta? Naiselta ei voi oppia mitään missään tilanteessa ?

En harrasta seksisuhteita hyvä nainen joten mulla ei ole kokemusta niistä. Nykyajan naiselta en näe mitään sellaista arvokasta mitä kannattaisi oppia. Vai onko sulla jotain opetettavaa minulle? Mitä? Hmm? Haluatko puhua feminismistä ja naisen seksuaalisuudesta? Soita iltapaskaan niin ne tekee jutun susta.

Vierailija
22/29 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ei yhtikäs mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehillä kavereina ns vanhempia naisia? Voi olla hieno juttu.

Vierailija
24/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa mitään. Nainen käyttää vain emotionaalisesti hyväksi. Heikkomies jää tuollaiseen. Sano mitä haluat ja jos nainen ei pidä sinusta tai jarruttelee kävele pois. Nainen näkee, että sulla on itsekunnioitusta.

Jos nainen ei oo valmis raidaamaan katoa hänen elämästä. Leikkikööt jonkun toisen miehen kanssa.

Eli mies voi viettää aikaansa ainoastaan sellaisten naisten seurassa joiden kanssa hänellä on seksisuhde? Naisten kanssa hedelmällinen keskustelu on mahdotonta? Naiselta ei voi oppia mitään missään tilanteessa ?

En harrasta seksisuhteita hyvä nainen joten mulla ei ole kokemusta niistä. Nykyajan naiselta en näe mitään sellaista arvokasta mitä kannattaisi oppia. Vai onko sulla jotain opetettavaa minulle? Mitä? Hmm? Haluatko puhua feminismistä ja naisen seksuaalisuudesta? Soita iltapaskaan niin ne tekee jutun susta.

Mikä se on tuo nykyajan nainen? Jokin uusi eliölaji?

Ihmisyksilöitä ei mielestäni ole tarpeen tai relevanttia jaotella sukupuolen mukaan. Joidenkin kanssa ystävystyy, joidenkin ei.

Vierailija
25/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on tuo nykyajan nainen? Jokin uusi eliölaji?

Ihmisyksilöitä ei mielestäni ole tarpeen tai relevanttia jaotella sukupuolen mukaan. Joidenkin kanssa ystävystyy, joidenkin ei.

Luulen päinvastoin, että tuo tyyppi itse edustaa jotain outoa eliölajia, jolle ihmisyksilöt näyttäytyvät vain sukupuolittuneena massana. Mahtaa sitä pelottaa elää täällä ihmisten joukossa.

Vierailija
26/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista olet heti 80% kiinnostavampi kun olet liikkeellä naisseurassa. Nähty ja koettu homma. 

Muutenhan kaverit nyt on kavereita.

Ei normaalinaisten mielestä. Vain sellaisten ressukoiden, joita vapaat ei noteeraa.

Vierailija
27/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, pitäisikö vastata otsikon kysymykseen vai kommentoida aloituksen tekstiä.

Yleisesti ottaen mies haluaa kaverinaisen, koska hän toivoo että suhde syvenisi joksikin muuksi. Vaikka niin ei tapahtuisikaan, on yksinäisen miehen jännää haaveilla siitä ja nauttia naisen seurasta. Eikä pahitteeksi ole sekään, että mies nähdään julkisella paikalla naisen seurassa ja heidän luullaan seurustelevan toistensa kanssa.

Toki tästä säännöstä on poikkeuksia, mutta usein se menee näin.

Yllä oleva kirjoitus oli jonkun yläkouluikäisen kirjoittama. Siihen ja muihinkin samaa sävyyn ja ala-arvoisiin kirjoituksiin pitää siis suhtautua kuin lasten hassuihin höpinöihin yleensä suhtaudutaan.

Jos mies ei osaa olla naisen kanssa normaalisti, niin tuskinpa hänellä on miehiäkään kavereina. Eli jos varhaislapsuudessa on ollut tällä saralla jotakin ikävää, niin tottakai se näkyy aikuisenakin. Heillä on varmasti myös muita ongelmia elämänhallinnan ja itsensä kanssa.

Normaalilla tasapainoisella miehellä on kuitenkin ihan helppo olla ja jutella naisten kanssa ilman epämääräisiä kuvitelmia. Tottakai alussa voidaan mennä hetki "minä Tarzan, sinä Jane" -asetelmalla, mutta vain hetken ja normaali mies nousee alkukantaisesta apinatasostaan nopeasti tämän päivän ihmiseksi.

Miehet ja naiset ovat voineet aina tehdä yhteistyötä oman henkensä säilyttääkseen ja niin myös nyt. Toisista ihmisistä tulee läheisempiä, toisista ei, mutta kaikkien kanssa tulee pärjätä.

Vierailija
28/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkumateriaalia. Muutaman tunnin kun viettää kaverinaisen kanssa, niin ei paljoa tarvitse illalla veivata kun laukeaa.

Eli olet telepaattinen raisk aaja.

Viet energiaa naiskaveriltasi, ällöttävä energiavampyyri.

Vierailija
29/29 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista olet heti 80% kiinnostavampi kun olet liikkeellä naisseurassa. Nähty ja koettu homma. 

Muutenhan kaverit nyt on kavereita.

Ei normaalinaisten mielestä. Vain sellaisten ressukoiden, joita vapaat ei noteeraa.

En tiedä mitä tarkoitat, mutta kauniimmat naiset huomioivat naisseurassa olevan miehen ihan eri volyymillä kuin muut. Etenkin jos se naisseura on vähääkään tasokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi