Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25-vuotias. Hakisinko amkiin päivä vai monimuotototeutukseen??

Vierailija
29.03.2019 |

En osaa päättää ja haku-aika päättyy pian :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen AMK:ssa monimuotona omaehtoisesti työkkärin kautta, liitto siis maksaa päivärahaa. Kahden vuoden ajan saa noilla liiton rahoilla opiskella. Tätä suosittelen ehdottomasti mikäli olet työtön ja haluat opiskelemaan. Monimuotoa myöskin suosittelen, pystyy tehdä opintojen rinnalla paljonkin töitä mikäli jaksaa/haluaa ja meillä ryhmässä tosi eri ikäisiä ja mahtava ryhmähenki.

Vierailija
42/45 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monimuoto opiskelijana sanon että sulla on samat oikeudet opintotukeen kuin päiväopiskelijana.

Monimuotona voit valita niin paljon tai vähän kurssejamme kuin haluat per jakso. Voit siis suunnitella itse opiskelu tahdin. Paitsi jos tavoittelet opintotukea niin pitää suorittaa 5p./kk.

Töissä käyvälle siis hyvä vaihtoehto. Itse suoritan koulun käymättä kampuksella lainkaan sillä asun eri paikkakunnalla ja hyvin hoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse monimuoto opiskelijana sanon että sulla on samat oikeudet opintotukeen kuin päiväopiskelijana.

Monimuotona voit valita niin paljon tai vähän kurssejamme kuin haluat per jakso. Voit siis suunnitella itse opiskelu tahdin. Paitsi jos tavoittelet opintotukea niin pitää suorittaa 5p./kk.

Töissä käyvälle siis hyvä vaihtoehto. Itse suoritan koulun käymättä kampuksella lainkaan sillä asun eri paikkakunnalla ja hyvin hoituu.

Mitä opiskelet? Mietin vain mitä alaa pystyy opiskella, ettei lainkaan tarvitse lähiopetukseen osallistua.

Vierailija
44/45 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä opiskelet? Mietin vain mitä alaa pystyy opiskella, ettei lainkaan tarvitse lähiopetukseen osallistua.

Kulttuuriala?

Vierailija
45/45 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi