Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avoimesti ihastunut KAHTEEN naiseen

Vierailija
29.03.2019 |

Miten tulisi suhtautua? Mies selittää, että on ihastunut minuun mutta samaan aikaan haikailee toisen tuttavansa perään.
Haluaako hän polyamorian?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huaremiahan hän halajaa.

Vierailija
2/5 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä etit jonku kunnon miehen joka on kiinnostunu vaan susta.. Tai ainaki osaa esittää tarpeeks hyvin jotta sä voit itse olla onnellinen ja tyytyväinen.. ja sit tietenkin jätät ku selvii jotkut salasuhteet, tai alat prostituoiduks itse. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin jos naises ois jtn vikaa, mut jos nainen on tyyliin täydellinen nii en suosittele kattelemaan tollasta.. ite oon ainaki nii hyvännäkönen ja upee muutenki etten IKINÄ kattelis tollasta siks koska arvostan itteni niin korkeelle etten pystyis olee miehen kanssa joak ei saa mun oloa tuntemaan siks ku oisin maailman ainoo nainen. :D ja sellasii miehiä mulla on myös ollut ja tulee olemaan, jos tulee yhtään miestä enää olemaan. :))) mies on varmaan tyhmä, koska ainoostaa jotenki hullu nainen voi ottaa miehen tai kiinnostua miehestä joka selittää jtn tollasta.

Vierailija
4/5 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, naisille on ihan sallittua polyamoria mutta jos miehellä samaa taipumusta heti ollaan sitä mieltä että ei tuollasta voi katsella

Vierailija
5/5 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää saada useampaa pimppaa vaihtelun vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan