Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin asuinalue jossa olet asunut?

Vierailija
29.03.2019 |

Kauanko asuit, miksi oli kauhua?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa kantsussa?

Vierailija
42/74 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamäki, Mäntsälä. 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Mellunmäki. Ei se nyt niin kauhea loppujen lopuksi ollut, metroaseman lähettyvillä kuulemma liikkuu levotonta väkeä mutten itse tällaisiin tapauksiin koskaan törmännyt. Jotenkin masentava alue kuitenkin. Viihdyn paremmin meren äärellä.

Vierailija
44/74 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen vaihteessa Pupuhuhta, Jyväskylä. Oli jotenkin masentava ja ankea paikka, vaikka mitään sinänsä erityistä kamalaa ei jäänyt mieleen. Toinen melkein yhtä masentava ja mitäänsanomaton asuinpaikka oli Kuokkala samaisessa kaupungissa.

Vierailija
45/74 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpää, Jamppa

Jyväskylä, Keltinmäki

Sundsvall, Bredsand

Aivan perseitä asuinpaikkoja kaikki

Vierailija
46/74 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Heinäpää 20 vuotta sitten. Rauhatonta ja sellutehdas haisi, välillä jopa niin, että silmiä kirveli.

Vierailija
47/74 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmi. Helsingin korso.

Ihan täynnä juoppoja ja narkkareita.

Vierailija
48/74 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauman Pyynpää på nittio talet.

Vierailija
49/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään Jamppa. Ei mitään muuta hyvää kuin juna-aseman, josta pääsee pois.

Vierailija
50/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut hyvillä ja vähän huonommilla alueilla. Tärkeintä on pitää hyvä huoli omasta kodista ja perheestä. Kaikki muu jää ovien ulkopuolelle. Yksi tuttavani asuu Jampassa ja olen siellä aika usein. En ole koskaan nähnyt siellä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Mikään paikka ei ole täynnä juoppoja ja narkkareita. Kaikilla ei mene yhtä hyvin. Tämä on vähän samanlaista leimaamista, kuin Espoossa asuu rikkaita ja Vantaalla köyhiä. Tunnen kaksi tosi köyhää perhettä, jotka asuvat Espoossa. Tunnen Vantaalla hyvin varakkaita perheitä. Elämä ei ole mustavalkoista.

Vierailija
51/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malmi. Helsingin korso.

Ihan täynnä juoppoja ja narkkareita.

Minä taas pidin Malmista :-D Mutta kaipa se riippuu ihan siitä missä päin Malmia asuu. Asemanseudulla on toki juoppoja ja viime aikoina enenevissä määrin ollut lähi-idän miehiä (huomio, ei naisia!) yrityksineen, mutta Ylä- ja Ala-Malmin omakotitaloalueet ovat ihan ok. Narkkareita en muista nähneeni oikeastaan milloinkaan 20v aikana (tai ehkä ovat menneet katseeni ohi), tosin kyllähän niitäkin voi nykyään olla enemmän aivan kuten noita etelän hetelmiä. Enemmän narkkareita olen nähnyt pitkin Vantaata, Itä-Helsingissä ja Kalliossa. Mutta joo, Malmin Novan ja kirjaston välinen puistikko täynnä näitä pubiruusuja, Malmin kauppakeskuksen vanhalla puolella taas näitä tulokkaita.

Vierailija
52/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut hyvillä ja vähän huonommilla alueilla. Tärkeintä on pitää hyvä huoli omasta kodista ja perheestä. Kaikki muu jää ovien ulkopuolelle. Yksi tuttavani asuu Jampassa ja olen siellä aika usein. En ole koskaan nähnyt siellä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Mikään paikka ei ole täynnä juoppoja ja narkkareita. Kaikilla ei mene yhtä hyvin. Tämä on vähän samanlaista leimaamista, kuin Espoossa asuu rikkaita ja Vantaalla köyhiä. Tunnen kaksi tosi köyhää perhettä, jotka asuvat Espoossa. Tunnen Vantaalla hyvin varakkaita perheitä. Elämä ei ole mustavalkoista.

Etusivu uusiksi!

Vierailija
53/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoo. Koko ” kaupunki” ihan syvältä.

Aamen tälle!

Vierailija
54/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliossa asuin jonkin aikaa 25 vuotta sitten ja sitä ennen vietin siellä 80-luvulla paljon aikaa mummon luona. Ihan syvältä koko paikka, en ymmärrä miksi siellä joku haluaa vapaaehtoisesti asua. Likaa, pölyä, paskaa, kusta ja melua joka paikassa. Omituisia friikkejä ja höpöttäjiä. Vihervassareita.

Vierailija
55/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asunut missään kamalassa paikassa, paitsi Espoo-vihaajien mielestä.

Vierailija
56/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimäki Vantaalla, 2000-luvun alku. Ei se nyt niin kamala ollut kuitenkaan. Pienkerrostalo, omistuskämppiä. Ihan kiva.

Vierailija
57/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään Jamppa lapsena joskus 70-80 -luvun vaihteessa. Se ei ollut toki niin kamala paikka vielä silloin, kuin nyt. Nykyään se on piriongelmaisten ghetto. josta keskustaan on matkaa. 

Vierailija
58/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Pupuhuhta huh huh

Vierailija
59/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiituspohja.

Vierailija
60/74 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohja ja Routio,paikallinen varissuo. Lohja on ruma kaupunki muutenkin, ainoa poikkeus on ranta-alueet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme