Kamalin asuinalue jossa olet asunut?
Kommentit (74)
Kamalin alue, jolla olen asunut, on Oulun Heinäpää, eikä sekään kyllä ole kamala. Koska asuinalueen voi valita, olen kiertänyt kamalat alueet kaukaa.
Heinolan Tommola - kamala slummi ja tehdas sekä vedenpuhdistamo haisivat. Muutenkin ihan perähikiä...
Vierailija kirjoitti:
Espoon Suvela 90-94 karmea paikka!
No nyt se vasta satumaa onkin...
Tamperen keskusta ehdottomasti! Oksennusta, rikottuja pulloja, dyykkareita, kaatopaikan verran roskia joka vkonloppu ja muulloinkin, narkkareita, juoppoja, kerjäläisiä. Lisäksi jalkakäytävillä pyöräiltiin päälle eikä suojatiellä autot antaneet tietä. Räkäklimppejä ja kakkaa kaduilla.
Asuintalostani tippuivat parvekelasit kadulle kun se oli niin huonosti rakennettu. Omasta kämpästäni tippui melkein ikkuna, huoltomies tuli korjaamaan. Se oli sellainen 70-luvun kämppä.
Asuinkadullani jäi joku nainen auton alle ja kuoli. Ei ollut liikennevaloja vilkkaalla kadulla. Nainen käveli suojatiellä kylläkin.
Pahin on eräs tuppukylä, ihan kauniit maisemat, mutta jäätävät muistot. Kaikkea ei voi saada, paitsi isolla rahalla, jos haluat kaupunkiin ja rauhalliseen ja kauniiseen ympäristöön.
Mutta mutta, ihmistenhän on hyvä asua sillä lailla yhdessä, työpaikat on lähellä, voi käyttää julkisia ja maailma pelastuu! Kaikki vaan sieltä haja-asutusalueilta ja omakotilähiöistä kaupunkislummeihin!
Hämeenlinna, koko kaupunki on paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoon Suvela 90-94 karmea paikka!
No nyt se vasta satumaa onkin...
Joo, muutama talo puretaan ja loput jää. Yhteisöllisyyttä kuulemma on, kivoja leikkipuistoja ja aika hyvin bussipysäkkejä, eli pois pääsee vähän niin kuin turkulainenki pääsee pois Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Kamalin alue, jolla olen asunut, on Oulun Heinäpää, eikä sekään kyllä ole kamala. Koska asuinalueen voi valita, olen kiertänyt kamalat alueet kaukaa.
Nyt en ymmärtänyt. Siis oliko se Heinäpää kamala vai ei?
Oulaisten Haaranmäki, Ravikatu. Ruma ankea vuokrakasarmi 🤢
Punavuori, Helsinki. Ahdas, pimeä, tunkkainen.
Tampereen Hämeenpuisto 2013-2014. Järkyttävä autoralli ikkunan alla. Työttömiä monta rapullista ja he tamppasivat mattoja joka aamu klo 8 satoi tai paistoi. Runsaasti muuttoja ja tupareita.
Kannelmäki, pakon edestä asuin 3 kk. Ainoa hyvä puoli oli Kauppakeskus Kaari.
Lehtomäki Kouvolassa. Moniongelmaisia, sekakäyttäjiä ja eri lailla sosiaalirajoitteisia kuhiseva helvetin esikartano. Joku Hakunila on kuin Kaivopuisto tämän rinnalla.
Mä olin töissä siellä 90-luvulla, ul kkikset ahdisteli ihan päiväsaikaan työmatkalla, alueella sosiaalisia ongelmia, paljon juoppoja, turvattomuutta. Bussipysäkillä kun odotti autoa niin joku saattoi tulla viereen vetelemään käteen.