Kun otan selfien, niin jokainen niistä on ruma?
Näen jokaisessa kuvassa jonka otan siis jotain rumaa itestäni. Kamalaa! En pysty ottaan selfie :(
Kommentit (27)
Käytä niitä filttereitä mistä kaikki puhuu.Itse en osaa ja kaikki sanoo minua aina alkoholisoituneeksi hirviöksi.
Huvittaa yksi fb-kaveri joka julkaisee itsestaan vuosi vuodelta yha "kauniimpia" profiilikuvia.
Kai sitten itsetuntoa hivelee kun kuvia kehuu jopa nuoret miehet, mutta totuus naamataulustaan on ihan toinen.
Miksi kuvissa ei voi olla rehellisesti sellainen kuin on?
EN vain tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ylipäätään pitää räpsiä jotain selfieitä? Hullun hommaa.
Narsismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ylipäätään pitää räpsiä jotain selfieitä? Hullun hommaa.
Narsismia.
No tää on tätä päivää, pitää olla kuvia someen. Ei nyt muutaman selfien ottaminen joskus ole heti narsismia. Toki jotkut menee tuossa liiallisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on timantinmuotoiset kasvot, pienet silmät ja nenä, jonka ei soisi näyttävän yhtään isommalta. Puhelimen kamera vääristää kasvoja juuri surkean epäedullisella tavalla, poskipäät ovat entistä leveämmät, nenä pyöreämpi ja kas, näytän perunalta joka on laittanut ripsiväriä.
En juuri koskaan ota selfieitä enkä ainakaan näytä tai julkaise niitä yhtään missään.
Ei se ole puuelimen kamera sinänsä, vaan se,e ttä kamera pn liian lähellä naamaasi. Liian lähellä mittasuhteet vääristyvät ja nenät kasvavat jne. Puhelimellakin otetut kuvat näyttää ihan normaaleilta, jos ne otetaan parin kolmen metrin päästä edim ajastimella tai joku kaveri nappaa.
Minulla on timantinmuotoiset kasvot, pienet silmät ja nenä, jonka ei soisi näyttävän yhtään isommalta. Puhelimen kamera vääristää kasvoja juuri surkean epäedullisella tavalla, poskipäät ovat entistä leveämmät, nenä pyöreämpi ja kas, näytän perunalta joka on laittanut ripsiväriä.
En juuri koskaan ota selfieitä enkä ainakaan näytä tai julkaise niitä yhtään missään.