Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>^_^< KESÄKERTUT Lauantaihin! _*

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhtäkkiä ihan pirteänä, mietin että mitähän se kello jo on.. Vilkaisin kännykkään ja se ei ollut kuin puol neljä!! ARGH! Yritin siinä sitten jos olis vaikka nukahtanut, mutta ei..

Hyvä konsti viettää aikaa on surffata netissä. Alan muuten kehittää pienen pientä nettiaddiktiota. Saa nähdä millaiset vieroitusoireet tulee kun on laitoksella? Tai taitaa sielläkin joku asiakaspääte olla, vai muistanko väärin?

Eilinen oli taas ihan mahtipino, eli en taida olla ainoa jolla on tuota samaa nettiaddiktiontynkää? ;)

*hee hee*

Älkää ottako vakavasti, kello on vähän yli neljä ja aivot eivät liene täysillä mukana..

Eilen oli runsaammin sitten niitä sukkapuikkovihlaisuja, ja nyt tuntuu sitten kohdunsuu arkana. Yhteys? Toivottavasti jonkinlaista kypsymistä on näkyvissä, äiti ainakin ihan kypsä jo tähän raskauteen.. Eilen oli hetken sukat jalassa, ihan tavalliset, sellaiset jotka ei kiristä.. Tulos: kun otin pois, oli nilkan kohdalla kauheat painaumat, kuin olisi ollut köytettynä jaloista jonnekin. Jalkaterät ihan pullat ja sääret tukit. Miten paljon voi olla ylimääräistä nestettä yhdessä naisessa??

Jaa-a..

Jos söis varhaisaamiaista ja kävisi katsomassa Yahoon puolta.. Eikös se osoite ollut:

http://groups.yahoo.com/group/kesakerttuaidit

Tuolla ehkä menee?

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 37+0 (HIP HEI!!)

Vierailija
2/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Kävin yöllä viisi kertaa vessassa. Sit heräsin 6.15 lopullisesti. No, nythän sitä ollaan äippälomalla, joten on aikaa levätä vaikka keskellä päivää. (Jos vaan malttaisi)

Hiusten leikkuusta: Itse en enää kirveelläkään mene leikkaamaan hiuksia lyhyeksi. Leikkasin ysiluokalla itseni kaljuksi (ei ollut mikään kapinajuttu, vaan halusin, että hiuspohja paranee, kun kutisi niin vietävästi). Sen jälkeen mulla oli monta vuotta lyhyet hiukset. Taisin rueta kasvattamaan pari vuotta ennen häitä. Lyhyillä hiuksilla kun joutuu koko ajan ravaamaan kampaajalla ja tietty ne pitää laittaa joka aamu. Pitkiä hiuksia voi pitää eri tavalla kiinni ja laittaa väriä päähän. Kun katselen vanhoja valokuvia, niin kyllä mie vaan oon kaikista nätein niissä kuvissa, missä on pitkä tukka. Erehdyin viimeks kampaajalla leikkaamaan tuosta edestä hieman lyhyemmäksi, niin nyt kiroan sitä kun ne hiukset ei yllä ponnariin. Ei mee enää pitkään kun ne taas yltää ja sit en enää leikkaa muuta kuin kevennystä ja tasoitusta.

Nyt sai taas mies oikein henkilökohtaisesti kokea sen, miksi on tärkeää siivota. Sillä on allergia ollut nyt aika pahana. Työt pahentaa sitä entisestään kun siellä on hirveästi pölyä. Siivosin eilen oikein kunnolla kotona ja mies aivasti vaan kerran koko illan aikana. Yleensä se on ihan tukossa ja aivastelee koko ajan. Pitäis ostaa semmoinen ilmanpuhdistin. Tällä hetkellä tuuletus hoituu ihan ikkunoiden kautta ja sieltähän sitä siitepölyä koko ajan sisälle tulee. Pyyhin lisäksi joka ilta ikkunalaudat märällä. Kunnollinen ilmanpuhdistin maksaa 700e, joten ihan vielä ei ole varaa ostaa sitä. Ajateltiin pyytää joululahjat rahana, satsata veronpalautukset ja ostaa se puhdistin. (saatiin yhteensä 600e palautuksia)

No, pitääköhän sitä taas tästä hipsiä aamupalalle. Nyt on muuten se pahin närästys helpottanut. Oon juonut Gefilus-mehua. Voi johtua siitä tai sitten vauva on laskeutut alemmas.

Tytteli-83 rv 36+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei ole tullut nukuttua. Vauva on taas : ( valvottanut sillä että liikkeitä on niukanlaiseesti. Suuren suurta paniikkia ei liene syytä itselleni kehittää, kun liikkeitä eilen kuitenkin tuntui, mutta kuitenkin. Voisi jopa sanoa että pelottaa. Miten voikaan tuo mahan sisällä asuva pienen pieni olento aiheuttaa niin paljon surua ja huolta ja iloa ja kauniita ajatuksia samaan aikaan?

Sairaalakassi on pakattu, joten kaikki on siltä kohdin tehty. Reilun tunnin päästä lähden synnärille käyrälle, kuten käskettiin. Ja kai se on pakko siellä sanoa, että pelottaa lähteä sieltä takaisin kotiin. Kun ei ole sitä omaa autoa on liikkuminen hätätapauksessa hidasta. Ja tällä hetkellä kun ei ole varaa maksaa edes taksin omavastuuta. Saa nähdä miten reagoivat tuohon, jos KUN (aina positiivinen luonne) kaikki on käyrässä OK...

Mies ja esikoinen nukkuvat vielä. Yritän herätellä vauvelia aamuinsuliinillä, lempi teellä ja suklaakakulla. Vielä ei vaikutusta. Jos olisi esikoinen, osaisiko sitä edes huolestua tähän malliin? Kun ei olisi ollut aiempaa kokemusta ja ei olisi vielä kokenut sitä tunnetta, kun oma lapsi on nostettu syliin ja näkee sen pienen ihmeen joka on juoksuttanut vessassa. Onkohan tämä sitä että tietää mitä menettäisi?

Täytyy nyt lähteä teitä muita pelottelemasta. Kuten sanottu, olen yltiöoptimisti, joten kaikki on varmasti OK. Jos minua ei täällä enää tänään näy niin ovat ottaneet sisään.

Mukavaa lauantainjatkoa kaikille!

Jamesiina ja MasuVauveli rv 38+1

Vierailija
4/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Täällä on ihan hyvin nukuttu yö takana, se tuo pikkupirkko vaan herätteli seitsämän aikaan äiskän ja isin. Nyt sitten istun koneella ja ootan että pääsen aamupalalle :)

Mies lähtee tänään jollekin " työristeilylle" Tallinnaan, joten vähintä mitä voi tehdä on hoidella aamun rutiinit, heh heh.[/color]

[color=blue]Mä näin taas viime yönä vauvaan liittyvää unta, mutta en synnytysjuttuja. Vaan mä olin jo palannut äitiyslomalta töihin... Pomon kanssa juttelin ja se sitten kysyi kuinka loma sujui, siihen vastasin että ihanasti -poika syntyi 3.6.!!! Olisikohan joku enne.... IIK :)

Jaa niin ja mun pomo oli ottanut kasvoihin inkatatuoinnin ja se pomo oli oikeesti ex-pomo, ei nykyinen. Hämärää(kö)!/[color]

[color=green]Täällä alkaa ihmiset olla jo niin pitkälä noissa viikoissa, että huomaan aina heti aamulla tunkevani tähän koneelle jännittyneenä, josko joku on vaikka jo lähtenyt synnärille. Kohta ne uutiset alkaa olla ihan arkipäivää :)[/color]

[color=blue]Jaa nyt huudeltiin syömään joten miehän menen :) Palaien varmaan päivän mittaan. Kaikille mukavaa lauantaipäivää, sateesta (vantaalla) huolimatta.

Helmis ja Onsku 35+1[/color]

Vierailija
5/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä päivään! Jos sinulla on sellainen olo ettet halua sairaalasta kotiin ja pelkäät vauvan puolesta niin sano se siellä selkeästi. Ei ne saa sinua kotiin silloin lähettää!

Kaikki on varmasti vauvallasi hyvin, mutta myös SINUN hyvinvointisi on tärkeää!!

Helmis vielä

Vierailija
6/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamesiina: iiiiso voima hali* ♥ saas nähdä kuinka pian sä sen sun pikkukäärös saat syliisi :) voi kun ihanaa :)

ite oon ihan just kohta lähössä taas kirppikselle rentoutumaan JEE!

joten palailen myöhemmin jutskaamaan teitin kanssa

niin ja MIONAlle vielä...ei siitä nyt vaivaa ollut tuosta yahoosta, mä tykkään värrkkää ja väsää kaikenlaista uutta kivaa :D ja kuten joku sanoikin eilen että " jatkumoa" vaan

nyt pakko rientää...kahtellaan myöhemmin

krisse rv36+0 OUJEE UUTTA VIIKKOA PUKKAA

Vierailija
7/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois luulla et näillä unilla väsyttäs enemmänki... Maltoin sit mennä puoliltaöin ku opettelin tota yahoota... :) Ja joka yö herään 4ltä vessaan ja joka aamu poika herää 6.45... Mut siis hyvin nukuttu!

Jamesiina: Täällä jännitetään ihan täysillä mukana...

Mä en vieläkään tajua mitä tuolla alhaalla tapahtuu. Siis onko supistelua vai mitä.... Välillä enemmänki pistää alamahaan, mut seki on sellasta aaltomaista...

Pyykkinone on pessy jo ja pakkaamista pitäs vissiin alottaa. Suunnitelmissa muuttaa tasan kahen viikon päästä... Eri asia monenko hengen perhe muuttamassa!

Nyt aamupalalle...

Suhmura, poika 12/03 ja Napura 37+2

Vierailija
8/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kiva nähdä, että muutkin heräilevät kukonlaulun aikaan=) Seitsämästä odoteltiin tytön kanssa lastisten alkua ja olihan pitkä tunti. Periaatteesta äiti ei laittanut videoo pyörimään. Nyt sitten ootellaan iskää kotiin töistä. Pääsee tuossa 9 aikaan. Onkin tuolla vielä kaksi yötä jäljellä. Jälkimmäinen on koko vuorokauden päivystys. No vielä sopii tehdä tollasia. alkaa taas väkisin mietityttään, et sit ku vauva lähtee syntymään ni eipähän tuo ukko pääsekkään niin vaan. Yö vuorosta ei lähdetä... Täytyy vihjailla asukille, et virka-aikaan kiitos...

Jamessiinalle Onnea matkaan. Jospa saisit jäädä ja saisit vaikka jo nyytin kainaloon. Kyllä mulla ainakin tää toisen odottelu on ollu just niinku kuvasit enemmän huolta, kun tuohon vaaviin on jotenkin osannut kiintyä vielä enemmän jo nyt maha-aikana.

Kyllä mä ainakin tänne käyn kirjottelemassa ainakin tän odotuksen loppuun asti. Sitten katotaankin, kuinka sitä jaksaa ja ennättää vaavin kanssa=)

Hoitopöydästä: Meillä on pinniksen päälle tuleva taso, joka oli likan kanssa tosi toimiva ja hyvä. Nykyiseen vessaan ei mahdu, joten siellä sitten vaan käydään pesulla. Alakerran kodinhoitohuoneeseen olen suunnitellut pehmustetta pöydälle...(mikäli se huone ikinä valmistuu...) Ei vaan, kyllä hommat etenee, mut kyllä kiirettä pukkaa. Toivottavasti saadaan pesukone kiinni niin, että ehdin itte vaavin vaatteet pestä. En millään haluaisi niitä meiän äitille rontata.

No taas alkaa uusi viikko ja onhan tässä vielä ainakin paperilla aikaa. Muistutelkaa sitten, kun kärvistelen viikolla 42, et itte toivoin saaavani kaiken valmiiksi=)

Lytte ja Masukki 36+0 (onhan hieno luku) tätä on ootettu

Vierailija
9/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpas minäkin pari riviä kirjoitella.

Mä en ainakaan vielä ole tuonne Yahooseen ilmoittautunut, mutta katsellaan jos sitten vauvan syntymän jälkeen minut sinne huolitte.

Eilinen meni siivotessa. Tänään anoppi ja miehen sisko tulee mulle kaveriksi pesemään ikkunoita. Eilen jo äitini kanssa aloitin hommaa ja yläkerran ikkunat onkin jo melkeen pesty. Ikkunanpesun jälkeen tuli sellanen kumma kipu yhteen kohtaan ylämahalle. Se meni onneksi ohi aika pian. Supisteli pitkin iltaa kanssa, mutta kivuttomasti.

Yö meni heräillessä. Kuopuskin tuli kolmen aikaan viereen, haki ite tyynyn kun meidän sängyssä ei ollukaan kolmea tyynyä (kuten yleensä) ja kävi juomassa hammasmukista vettä vessassa.. :) Omatoiminen 2v.2kk poika. Huvitti sen touhuja katsella.

Aamu on alkanut menkkajomotuksella ja supistelee taas. Kivuttomia tosin on nuo supparit, että ei tässä nyt vielä synnyttämään olla menossa. Kypsyypähän paikat entisestään, vaikkei nyt tarvis enempäänsä aueta, että ehditään hyvin sairaalaan. Mielessä välillä pyörii se, että mitä jos ei ehdikään puudutusta saamaan. Viimeksikin oli aika tipalla, että ehdittiinkö ja onnekseni viimeisen 45min. sain kokea spinaalin vaikutuksen.

Mutta eipäs täällä ihmeempiä! Aamuisin käyn aina katsomassa, että onko jollekin lähtö tulossa, kun alkaa olla noilla alkupään kertuilla viikkoja jo melko mukavasti. Lähtö voi tulla monelle koska vaan.

Hyviä vointeja!

Mirju 35+6

Vierailija
10/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä piti taas kommentoida, mutta eipä tule nyt mieleen...

Joka tapauksessa... eilen illalla ne supparit taas sitten ilmaantuivat... tälä kertaa taas ihan eri tuntuisina kuin aikaisemmin... jotenki paljon terävämpi kipu, kun ennen on ollut sellaista polttelua ja painetta. Mies oli iltaa viettämässä ja minä yksin kotona. Olin käynyt saunassa ja mennyt nukkumaan (jo klo 22 kun oli tylsää). Näin sitten pahaa unta miehestäni, että tuli aivan kännissä kotiin räyhäten... siinä painajaisessa tunsin yhden supistuksen... ja herätessäni huomasin, että supistelee tiheästi. Varmaan kiihtynyt mielentila vielä pahensi. Pelotti koska olin yksin kotona ja mietin missä kunnossa mies tuleekaan kotiin... kunnes n. puolen tunnin päästä ovi kävi ja mies tuli vesiselvänä, pirteänä jo klo 24 kotiin !!! Arvaatteko olinko iloinen... supisteli edelleen, mutta eivät tuntuneet yhtään niin kamalilta kun oli oma kulta vieressä.

... no tänä iltana mies sitten oikeesti lähtee kaverin kanssa keskustaan... siitä kyllä eilen miehen kanssa juttelin, että mitä jos mua alkaa taas supistelemaan ja on ihan hirveetä olla yksin kotona kipeenä. Mies sitten sanoi, että menis nyt tän kerran kun sitten ei enää uskallakaan lähteä ennen kuin vauvi on syntynyt... ja siihenhän saattaa mennä melkein parikin kuukautta... MIetin nyt tässä, että pitäiskö kutsuu joku kaveri " yökylään" .

Nyt aamulla supisteli edelleen epäsäännöllisesti, mutta näemmä taas rauhoittuvat tähän aamupalaan :)

Jamessiinalle: Extra hali :) KYllä kaikki järjestyy...

Hoitopöydästä: Meillä on sellainen omilla jaloillaan seisova amme, jossa hoitopöytäpäällä, sivussa ja alapuolella korit minne voi laittaa asioita. Se on tuossa meidän kylppärissä aivan lavuaarin vieressä. Lämmin , hyvä paikka hoidella vauvaa ja makkarista ei ole kuin kaksi askelta kylppäriin.

Ninni rv 34+3

Vierailija
11/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita postia mun s-postiosoitteeseen niin laitan sitte paluuviestinä mun kotiosoitteen.

Eikö siihen kuulunu nuo kaikki?

Eli kestovaippasetti, koko S, sisävaippa + vaippahousut + 25 kpl biohajoavia hoitoliinoja -> eli postikuluja tulee jonkinverran.

Voin siis maksaa lähetyksen postikulut, eli jos viitit niin laita tilinumero sinne s-postiin kanssa, kun tiiät paljonko noihin menee..

eli mun maili: Astrid22@luukku.com

-Alide-

Vierailija
12/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muutama muukin aamusella hereillä..

Menin sitten takaisin uinumaan, nukahdin vähän kuuden jälkeen ja heräsin ennen yhdeksää. Vähän vähille jäi kyllä unet viime yönä, mutta meen vaikka sitten päiväunille taikka illalla ajoissa petiin.

Tänään vihdoin haetaan pinnasänky, tai itse asiassa myyjän piti toimittaa se tällä viikolla kotiin asti, mutta toista viikkoa en kyllä kotona köki ja odota.. Pakko päästä uimaan tai kirpputorille penkomaan ihan rauhassa. Tai tuttavia morjestelemaan.

Jamesiina taitaa olla jo maailmalla, mutta lähetetäänpäs ajatuksen voimalla onnea matkaan:

*lähet lähet*

Saa nähdä onko maanantaina jo Jamesiinallakin Kerttu sylissä?

Hoitopöydästä on ollut myös puhetta, meille tulee samanlainen systeemi kuin Lytelläkin on, eli pinnasängyn päälle puinen taso. Lisäksi pystyy vaihtamaan pesukoneen päällä halutessaan, se kun on seinän ja kaapin välissä ja sitten yläkaappiin on jonkin verran tilaa.. Eli ihan sopiva kolo joskus käytettäväksi. Täytyy siihen vain semmonen pehmoinen muovipatja päälle hankkia, hoitoalusta siis..

Nyt lisää aamupäiväkahvia!

Vierailija
13/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamesiinalle kaikki lohduttavimmat ja rauhoittavimmat ajatukset!

Sukkapuikko-vihlaisuista:

Ne on gynegologin mukaan sitä, että kohdunkaula ja -suu antaa vähitellen periksi. Siellä kun on se joku hermo, mihin se pehmeneminen vastaa.

Niitä vihlaisuja mulla oli silloin ma-ti -välisenä yönä, kun kohdunsuu aukes kahelta sormelta neljään. Ja suppareita ei siis nimeksikään. Koittakaa kestää: Siellä väylät aukenee vaavin tulla!

Mariadeelle:

Kirjoitit eilen siitä motocross-jutusta.

Meillähän on suunnilleen samanikäisiä lapsia, joten siltä pohjalta muutamia ajatuksia:

Meillä on periaatteena, että jos yksi lapsi saa jotain, pientäkin, niin toiset saa jotain vastaavaa. Ei meillä kyllä ole varaa laittaa lasten harrastuksiin kolmea ja puolta tonnia, ei etes varmaan kolmea ja puolta sataakaan noin vain... Mutta idea on siis, että jos joku saa vaikkapa 35e maksavan legojutun, niin toisetkin lapset saa jotain mukavaa samalla summalla.

Meille on aina ollu tuo raha-asioista yhdessä neuvotteleminen ja lasten tasa-arvoinen kohtelu tärkeetä. Ollaan kumpikin nähty, että epäoikeudenmukaisuus voi heittää varjonsa sisarusten suhteisiin vielä aikuisenakin.

Jäin miettimään sitä teijän tyttöä, että mitähän se mahto aatella, kun veli sai tuon hintaisen ostoksen ja ite jäi pahantuulisen äitin kans kotiin ikkunoita pesemään... En siis tarkoita syyllistää sua, sillä eihän se ollu sun ratkasu! Mun mielestä oot oikeessa, että työlle kuuluis kans jotain omaa kivaa. Saishan moisella summalla vaikka pitkän liudan ratsastustunteja tai ulkomaanmatkan kaksin äitin kans...

Itestä tuntuis, että teijän pitäis löytää kahdenkeskistä aikaa miehesi kanssa puhua asiasta, ettei työllesi jäisi lommoa arvostuksentunteeseen.

Ethän lokkaannu, Mariadee, näin suorasukaisesta tekstistä? En vain voinut olla kirjoittamatta - tuo juttusi vain kolahti.

Ja siitä suuttumisesta: Kyllä väsyneenä ja hermostuneena, mitä raskauden tuossa vaiheessa on väistämättä, hihat palaa helpommin. Onhan sulla lähestyvä synnytys varmasti koko ajan mielen päällä! Luulen, että miehesi saattaa sen hyvinkin ymmärtää. Miehet vain pakenee helposti tilanteita, jotka saa olon tuntumaan epävarmalta. (ei siis yleistäen, mutta...)

Täällä on ihana aurinkoinen päivä. Katselen ikkunasta lasten touhuja. Ulos ei oo mahollista päästä, kun vauvaa ei vielä saa viiä ja reppana ei pysty nukkumaan mahakivuiltaan. Nämä lääkkeet... Pitää toivoa, että ne etes tepsis. Ootan, että etes kipu häviäis. Särkylääkkeitä ei saa syödä, kun sitten ei tiedä, lisääntyykö vai väheneekö kipu.

Aurinkoisia ja herkkiä odotuken hetkiä tähänkin päivään!

Miona ja prinssi Hurmaava

Vierailija
14/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä niin aktiivisia kirjoittajia, kun pinoista tulee päivittäin toodeeellla pitkiä. Joku eilen aikoi erota Kertuista sen vuoksi, että on kirjoitellut vähemmän kuin aktiiviporukka... Ymmärsinköhän ihan oikein?? Ymmärrän täysin tuon, että aktiivisimmat haluavat siirtyä tuonne Yahoo puolelle, koska tämä tosiaan on tällainen palsta, jota kaikki pääsevät lukemaan, mutta eikö täällä saa kirjoitella ihan satunnaisestikin.. Toisilla sykkii runosuoni enemmän kuin toisilla, mutta on totta, että monille pelkästä lukemisestakin voi tulla se tärkeä pieni apu arkeen. Luonnollisesti kuitenkin me ollaan aika erilaisia kaikki ja kaipaamme myös tukea eritavalla eri ihmisiltä.

Sokuri: Kyllähän minäkin Oulusta olen ja jo alussa katselin, että mennään sinun kanssa samoja viikkoja :) Sitä ei siis koskaan tiedä. Tavataan OYS:ssa!!

Teillä vaan kuulostaa kaikilla olevan noita supistuksia enemmän ja vähemmän, minusta tuntuu, että mulla niitä ei ole nimeksikään. Viikon ajan jotain pientä, mutta ei sellaista, mikä pahemmin elämää häiritsis. Lääkäri oli tuossa ke ja kohtu oli osittain pehmeä ja ulkosynnyttimet sormelle auki, muuten kaikki paikat vielä kiinni. Kaikki oli siis hyvin normaalisti näille viikoille ja lääkäri vaan sano, että lähtö voi tulla milloin vaan. Voi mennä yli lasketun ajan tai sitten voi lähtö tulla vaikka ens viikolla. Tämä nyt on vähän tällaista odottelua...

Mulla meni mieheen hermot kans eilen. Sitä taitaa olla myös liikkeellä näillä viimeisillä viikoilla. Mies on kyllä äärettömän ihana ja ottaa minut huomioon kaikessa, mutta jotakin se sitten unohti eilen.... Sillä oli työkaverin läksiäiset eikä ollu puhunut mulle niistä mitään, sitten kymmenen jälkeen kysyi, että voisko se mennä käymään siellä. Yleensä mie en sitä paljon kieltele, mutta nyt sitten sanoin, että voihan se mennä, mutta mie en oikeasti haluais, että se lähtis.. No, se kuitenkin sitten lähti... Jotenkin ei vaan ole sen tapasta ja minua v...tti ihan suunnattomasti. Vaikka tiesin, että synnytykseen ei seuraavana yönä tule lähtöä niin silti sen ei näillä viikoilla tarttis käydä enää missään.....Tuli sitten kahden jälkeen kyllä jo kotiin ja ihan okei kunnossa. Kaiken kruunasi sitten tämä päivä, kun me oltiin jo viikolla sovittu, että käydään tänään kaupungilla niin eiköhän mies ilmottanut menevänsä kaverinsa kans pelaamaan tennistä... Grrrr siinä vaiheessa hormonit teki jo tehtävänsä ja itku tuli.. Jestas, että sitä tosiaan on välillä niin herkkä. No, nyt kaikesta on taas selvitty ja mies on pitänyt hyvänä ja pyydelly anteeksi kaikkea mahdollista. Mie tietenkin olen ottanut kaiken irti. Ja huomenna päästään sitten sinne kaupungillekin. Niinkuin sieltä jotain älyttömän tärkeää edes pitäis ostaa..

Tulipa purettua.. Tänään jännä ilta tiedossa, kun on Suomen peli ja euroviisut. Olen kyllä euroviisujen suhteen melkoinen takin kääntäjä. En aluksi tykännyt kun Lordi valittiin mutta se erottu kyllä to niin hyvin edukseen, että on kyllä just oikeassa paikassa.

Mutta nyt jättämään tilaa taas muillekin.

Hyvää viikonloppua :)

Nearoosa 37+6

Vierailija
15/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne Yahoohon tehdään sen vuoksi rajoituksia, ettei tässä vaiheessa joku ihan uusi tule väittämään, että saa lapsen kesäkuussa ihan sen vuoksi, että pääsisi lukemaan niitä juttuja. Kaikki oikeasti sinne haluavat pääsevät tottakai mukaan. Esimerkkinä nyt Mionan juttu, eli ettei joku Mionaa tunnistanut pääsisi lukemaan siellä enää niitä kirjoituksia.

Tytteli-83

Vierailija
16/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin sain tiiliisalta just ton paketin ja mulle tuli postikuluix 1.40 :)

ettei sen enempää :D mut tosin jos postintäti on inhottava voi mennä se 3.50 :/

Vierailija
17/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärsin sen just näin. Ja minusta se on tosi hyvä juttu, kun täällä kuitenkin puretaan tosi henkilökohtaisia asioita. Toisaalta vaan ite ajattelen niin, että sinne siirtyminen vaatii jo enemmän sitoutumista. Eli just sitä, että jos sinne liittyy niin ei pelkästään vain kävis lukemassa kirjoituksia vaan antais myös itsestään jotain.. (Osaankohan nyt sanoa tätä silleen kuin tarkoitan?) Mulle itselle tämä palsta riittää oikein hyvin, kun minun kirjoittaminen ja lukeminenkin on välillä tosi satunnaista. Mutta tosiaan luin tuosta Mionan tapauksesta ja se on sen verran ikävää, että ilman muuta olikin syytä perustaa tuo Yahoo. Toivottavasti nyt kuitenkin tälläkin palstalla " elo" säilyy ja Kertut kirjoittelevat myös tänne kuulumisia.

Vierailija
18/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]piti hakea kuppi kahvetta kun aamusella en kerennyt hörppimään kuin yhden ja nyt alkaa päätä vähän särkemään :((

eilistä pinoa en oo kerennyt lukemaan edes puoleen väliinkään vielä...

juu se tais olla MariAnn (muistinkohan oikein) kuka eilen viesteili että lähtisi pois :/ en kyllä ymmärrä syytä!!

ilmeisesti kun hänet hyväksyttiin tuonne yahooseen ja seurasi siellä keskustelua siitä että miten hoidetaan se rajaaminen että ketä sinne otetaan...

mutta en kyllä ollenkaan ymmärrä :/

niin että mariann tulehan nyt takaisin jookos!

aamullä lähin sinne kirppikselle ja sain tuhlattua ihan MIELETTÖMÄSTI sinne rahaa :O

mieskin oli ekaa kertaa jo ihan vihainen ku meni niin paljon :(((

normaalisti oon pärjännyt tosi hyvin 10llä erkillä... nyt meni semmoset 30¿...

mutmut...siellä vaan oli kaikkee kivaa :D

sain noita kestovaippojakin muutamat JEE... kun oon aina niitä halunnut testailla ja innostuin kun sain sen tiiliisan lähettämän

oma ( .) ( . ) (. ) heiluu minkä kerkee ja masunahka venyy ja paukkuu!!

potkut tuntuu nyt ihan mielettömän kovina ja sit seurax tullu noi sukkapuikkovihlaisut mistä ollut paljon puhetta ja sit vielä vasen lonkka tuntuu lähtevän paikaltaan koko ajan :((( tuntuu ihan kauheelle!!!

nyt riennän peseen pyykkiä...tai siis viemään noita mun kirppis löytöjä kuivumaan!

palaillaan astialle taas myöhemmin. Ja kiva kun MIONA kävit taas kirjottelemassa

krisse,tytöt ja Aurora/Antonio rv 36+0

Vierailija
19/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olleen monella kertulla tänään aikaisia ylösnousuja, itse sain kerrankin nukuttua kuin tukki. Menin 10 jälkeen nukkumaan ja vaikka join ison lasillisen vettä ennen nukkumaan menoa, heräisin vasta 8 jälkeen. Nyt sitten tämä päivä on mennyt pestessä laseja, siis vitriinikaapissa olleita. Kova oli homma (etenkin kun laseja on riittävästi..), mutta kyllä nyt kelpaa katsella.

Tuosta maidon tulemistesta. Täällä rinnat ovat vuotaneet noin rv 20 saakka, toivottavasti enteilee sitä, että maitoa tulee hyvin myös synnytyksen jälkeen.

Onko kenenkään muun vauva vielä perätilassa? Meidän Pulla se tykkää vielä istuskella.. Alkaa nämä viikot käymään pikkuhiljaa vähiin, joten toivoisin tuota kyperkeikkaa. Viikon päästä maanantaina olisi sitten tarkoitus katsoa tuo tarjonta ja sitten mahdollisesti yritetään kääntää..

Niistä kohonneista maksa-arvoista kun kävin täällä kertomassa.. Onneksi sappiarvot olivat normaalit, jotenei ainakaan vielä mitään lääkitysta, mutta ensiviikolla uudet kokeet ja seurataan kehitystä.

Mutta nyt pitää mennä syömään, että ehtii sitten kunnolla asettumaan sohvalle seuraamaan lätkää..

~nandiititi ja pulla, rv 35+0

Vierailija
20/38 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Miona infosta! Ois hyvä jos jotain oikeesti jo tapahtuis, pääsis tositoimiin.

Niin tästä Kerttujen Vauva-lehden palstailusta, ei tämä minnekään lopu. Eli Kertut pinoutuu tänne, ainakin minä, kunnes kaikki kesäiset maailmassa. Ne on nämä viikonloppupinot vaan niin hiljaisia verrattuna arjen mahtipinoihin. Kaik on jossain maailmalla.

Mekin oltiin miehen kans autoa etsimässä, useampia koeajettiin, mutta ei löytynyt sopivaa.. Vielä.. Samalla haettiin se sänky, kun ei myyjä tuonutkaan kotiin kuten oli luvattu. Mutta tänään päästään kokoamaan ja sitten on kaikki valmiina Rääpäleen tulla!