Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ohjeella sulatejuustosta tehdään voileipökakun päällinen?

Vierailija
29.03.2019 |

Tai majoneesista??? Apuva

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kvg.

Vierailija
2/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tuorejuustoa, joka on ollut mielellään hetken huoneenlämmössä. Pyöräytät sitä hetken vaikka ihan lusikalla kulhossa, että siitä tulee mahdollisimman notkeaa. Itse lisään joukkoon muutaman teelusikallisen maitoa, että on helppo levittää. Kannattaa laittaa ensin yksi kerros, kakku hetkeksi jäähtyyn jääkaappiin ja sitten toinen kerros. Tulee tasaisempi lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkista juusto kulhossa,otat lastan ja levität, ei siinä sen kummempaa, koristele kakku juustoraasteella, persiljalla tai tillillä riippuen täytteestä.

Vierailija
4/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat tuorejuustoa, joka on ollut mielellään hetken huoneenlämmössä. Pyöräytät sitä hetken vaikka ihan lusikalla kulhossa, että siitä tulee mahdollisimman notkeaa. Itse lisään joukkoon muutaman teelusikallisen maitoa, että on helppo levittää. Kannattaa laittaa ensin yksi kerros, kakku hetkeksi jäähtyyn jääkaappiin ja sitten toinen kerros. Tulee tasaisempi lopputulos.

Ok, ai joku viola?

Miksi ei sulatejuustoa?

Mitä siihen voi sekoittaa?

Vierailija
5/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ai joku viola?

Miksi ei sulatejuustoa?

Vaikka viola.

Vierailija
6/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ai joku viola?

Miksi ei sulatejuustoa?

Voi sulatejuustoakin laittaa jos haluaa, mutta se on jäykempää. Sen voi kuitenkin notkistaa esim. ranskankermalla tai majoneesilla. Voi ottaa valmiiksi maustetun tai maustaa esim. tuoreilla yrteillä, valkosipulilla tms.

Vierailija
7/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Creme Bonjour-tuorejuustoa, yleensä valkosipulia mutta maustamatonkin käy. Purkki (200g) tuorejuustoa ja 1-1,5 dl majoneesia vatkataan yhteen sähkövatkaimella. Levittyy hyvin.

Sulatejuuston ja pelkän majoneesin päältä luistaa helposti koristeet pois paikaltaan, ne on tosi liukkaita päällysteitä.

Vierailija
8/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ai joku viola?

Miksi ei sulatejuustoa?

Voi sulatejuustoakin laittaa jos haluaa, mutta se on jäykempää. Sen voi kuitenkin notkistaa esim. ranskankermalla tai majoneesilla. Voi ottaa valmiiksi maustetun tai maustaa esim. tuoreilla yrteillä, valkosipulilla tms.

Makuasia myös kumpaa käyttää. Tuorejuusto on omasta mielestäni raikkaampi vaihtoehto.

Vierailija
9/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti, kun en oo koskaan tehny

T ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän