Pirkko Arstila järkyttyi:
Pitkäaikainen perheystävä osoittautui lapsia raiskanneen ja huumanneen hyväksikäyttöringin pääepäillyksi.
"– Olen tuntenut hänet vuosikausia, todella pitkään. Olemme tavallaan perheystäviä. Olen järkyttynyt, kuten on koko ystäväpiiri.
Arstila kertoo, että he tapasivat säännöllisesti. Hänellä ei ole miehestä mitään pahaa sanottavaa."
Mä en tajua tätä avautumista ollenkaan? Eikös toi mies ole ollut kauan aikaa vangittunakin niistä huumejutuista?
Kommentit (17)
Ok. En enää ole kärryillä että kuka teki ja mitä... Mutta näin se kait on ettei ihmisiin voi luottaa yhtään!
ap
Mies ollut rippileirillä yövaksina. Sillä lailla.
Järkytyn aina kun näen Pirkon, 80, botoxnaaman. Pelottava ilmestys
Vierailija kirjoitti:
Ystävä sä lapsien, katso minuun pienehen....
Jossain sanottiin että pedopeto oli ollut jo vuoden tutkintavankeudessa. Pirkko ei huomannut ihmetellä kokonaiseen vuoteen että eipä ole perhetuttua näkynyt. Koska ip-lehdet tuskin on automaattisesti tienneet näiden perheystävyydestä, niin Pirkko on itse tyrkyttänyt itseään mediaan tässä jutussa. Typerää.
Ihanaa, Pirkkokin sai taas syyn tulla julkisuuteen. Pirkkohan tässä nyt onkin kaikkein eniten traumatisoitunut. Mitäpä niistä lapsista, keskitetään nyt kaikki apu Pirkolle.
En kyllä yhtään ihmettele että tuli jätetyksi tuo akka, tuota ei jaksa katsella ja kuunnella kipeä erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tietenkin ikävää. Rippileirillä kuitenkin nukutaan tyypillisesti vähintään 4 hengen huoneissa (usein selvästi suuremmissa), joten en pidä kovin todennäköisenä sitä, että mies olisi tässä hommassa päässyt tekemään pahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vahtinut öisin ulkona, että ulkopuolisia ei tule leirikeskuksen alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei nimeä ole ollut julkisuudessa.
On tälläkin palstalla. Ja monella muulla. V i sa M a r t t i l a. Hittoako näitä suojelemaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Jossain sanottiin että pedopeto oli ollut jo vuoden tutkintavankeudessa. Pirkko ei huomannut ihmetellä kokonaiseen vuoteen että eipä ole perhetuttua näkynyt. Koska ip-lehdet tuskin on automaattisesti tienneet näiden perheystävyydestä, niin Pirkko on itse tyrkyttänyt itseään mediaan tässä jutussa. Typerää.
Pirkon naamalla on mainostettu miehen firmaa nettisivuilla
Arstila voisi mummoilla omissa oloissaan eikä julkisuudessa. Ketään ei kiinnosta sen mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vahtinut öisin ulkona, että ulkopuolisia ei tule leirikeskuksen alueelle.
Kuka nyt saalistaan tahtoo jakaa....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä av:llakin jo toissapäivänä kerrottiin Pirkolla olevan yhteyksiä joko tähän tyyppiin tai sitten siihen huumejutun epäiltyyn - en ole varma, kumpaa tarkoitettiin. Joten ihan hyvin voi olla, että ip-lehdet ovat ottaneet yhteyttä Pirkkoon.
Tässähän Arstila suosittelee virkistysreissuja
https://web.archive.org/web/20180831180041/http://www.visamix.fi/
Ei ole. Huumejutun pääepäilty ja tuomion saanut on eri henkilö eikä hänkään vielä istu tuomiotaan. Tämä mies taas on ollut tutkintavankeudessa mutta nyt taas vapaalla ennen oikeudenkäyntiä. HuumerIkos hänellä toi ehdollista.