Onko Tinderissä vain hulluja tätä nykyä?
Olen viittäkymppiä lähestyvä nainen, jolla on jo teini-ikäiset lapset. Normielämässä herätän kiinnostusta eri ikäisissä miehissä. Nyt vain ei ole mahdollisuutta minglata siellä ja täällä. Siksi Tinder. Matcheja tulee ja keskusteluitakin aloitetaan suht paljon. Mutta. Kun vähänkään pidempään viestittelee, niin monelta alkaa tulla tosi omituisia viestejä (kymmenen hymiötä peräkkäin, lauseita joista ei saa mitään tolkkua, useita viestejä joissa on vain yksittäinen sana ja sekin vahvasti typoilla vaurustettu) Ihan pakostakin miettii, että onko päihteillä tai heikentyneellä mielenterveydellä osuutta asiaan. Eikä ole tarvetta syyllistää ketään tai nostattaa itseäni. Ainoastaan kysyä onko muillakin samoja kokemuksia.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Onko tyrkkyä laittaa vartalokuva? Luulin, että on vain reilua, että vastapuoli näkee millainen nainen ruudun takana on. Kasvokuvankin ajattelin sen mukaan, että luonteeni tulee esiin.
Toki voin sen vartalokuvan poistaa, en ajatellut että on ”tyrkkyä”
Jos normivaatteet päällä, ei ole tyrkkyä mutta jos on bikinikuvia tmv niin on
Jos mä näin tuhtina naisena laittaisin vartalokuvan, se ei varmaan olisi tyrkkyä vaan rehellisyyttä. Jos joku hyvävartaloinen tekee saman, niin on tyrkkyä?
Naisten kirjoitustaidot on ainakin melkoisen surkeaa katsottavaa, eivät kykene muodostamaan edes kokonaisia lauseita vaan viestivät yksittäisin sanoin kuin mikäkin luola-ihminen. Myös kysymysmerkin käyttö tuntuu olevan haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa ikäluokkaa ja tunnistan vastaavan ilmiön. Näytän enemmänkin iloisen mukavalta, kiltiltä naiselta, enkä erityisesti ole laitellut vartalokuvia saati muutakaan tyrkkyä välttymättä sen paremmin samanlaisilta viesteiltä kuin sinullekin tulee.
Feikit varmasti erotat, sillä niitähän siellä löytyy kiitettävä määrä Nigeriasta, Intiasta, Aasian maista? Tosin on hupia narauttaa heitä, jos sillä päällä sattuisi olemaan. Heillä on usein vähän sekoja ja käännösohjelmalla käännettyjä viestejä tai sitten ohjaavat keskustelua niin, että pystyvät käyttämään aiempia viestejään uuden naisen/miehen kohdalla.
Iästä riippumatta suomalaisiakin sekopäitä kertyy Tinderiin. Helmiä on vähän, mutta pikku hiljaa ihan mukaviakin löytyy.
Yleensä tavallisen ja vaatimattoman näköiset naiset saavat eniten asiallisia viestejä miehiltä, Kauneus ja hyväkroppaisuus pelottaa miehiä.
Näkyykö Tinderprofiilit ympäri maailman. Nyt alan ymmärtää.
Mitä ne helmet ovat? Pitkä, tumma, hyvännäköinen, menestyvä, varakas.... kö?
Vartalokuva on otettu urheiluvaatteet päällä. Näkee millainen vartalo minulla on.
Laitoin kuvat leikkimielisesti, halusin viestiä että olen naisellinen nainen kuten aidosti olen. Profiilissa sitten faktat minusta persoonana ja ihmisenä, ja mitä itse etsin. Mielestäni kuvastaa persoonaani, jos joku hyppää laukalle sääristäni korkkareissa, vastuu on katsojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tyrkkyä laittaa vartalokuva? Luulin, että on vain reilua, että vastapuoli näkee millainen nainen ruudun takana on. Kasvokuvankin ajattelin sen mukaan, että luonteeni tulee esiin.
Toki voin sen vartalokuvan poistaa, en ajatellut että on ”tyrkkyä”
Jos normivaatteet päällä, ei ole tyrkkyä mutta jos on bikinikuvia tmv niin on
Tinderissä aika yleinen kokovartalokuva nuorilta naisilta on ilman yläosaa takaapäin vähän eteenpäin nojaten, jolloin peppu näyttää vähän oikeata kokoa suuremmalta.
Teineillä aika uusi villitys on masturbointi seksikkäille Tinderkuville ja sitten viestit lähetetään orgasmihuipun hetkellä.
HuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuHuHuHuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuHuHHuH!
Vierailija kirjoitti:
Naisten kirjoitustaidot on ainakin melkoisen surkeaa katsottavaa, eivät kykene muodostamaan edes kokonaisia lauseita vaan viestivät yksittäisin sanoin kuin mikäkin luola-ihminen. Myös kysymysmerkin käyttö tuntuu olevan haastavaa.
Kyllä tuo taitaa olla aika yleismaailmallinen ongelma sukupuoleen katsomatta.
Olen nainen ja keskustellut miesten kanssa Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeamielistä miestä et noista löydä. Se on varma.
Hei, minutkin löydettiin sieltä.
T. oikeamielinen mies
Joku nyt ei natsaa? Elämänkumppania! Pitäiskö sun vähän korjata sitä tektsiä!