Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko teistä mukava asento lähärissä jalat miehen olkapäillä?

Vierailija
29.03.2019 |

Minusta se on todella hankala asento ja mies vääntää jalat aina ylös ja minä pyydän saada laskea ne heti minuutin päästä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava on muuten, paitsi ettei klitoris saa stimulaatiota.

Vierailija
2/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras, kutsun tuota kaivuriksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kerran yhtä vähän vanhempaa rouvaa (yli 60 v), niin hän ei halunnut että nostan olkapäille, ettei hänellä mee lonkka sijoiltaan :)

M40

Vierailija
4/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu meidän suosikkeihin. Minuutti riittää, enhän minä voi tehdä siinä mitään, joten tuntee itsensä hyväksikäytetyksi. Minä haluan osallistua tasavertaisena aktiin. Eikä klittakaan saa osumaa. Enkä ole niin väljä, että tarvitsisi taittamisesta ottaa apuja.

Vierailija
5/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvää. Menee niin pohjaan. Mä rakastan sitä tosi täyteen tukitun tunnetta.

Vierailija
6/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään joo ja hyvin usein ihan oma-alotteisesti nostan jalat miehen olkapäille. Orgasmi siinä on hankalampi saada, sillä ei saa klitoristimulaatiota. Mutta toisaalta sen yhden kerran kun olen tuossa asennossa lauennut, se olikin ehkä toistaiseksi elämäni intensiivisin orgasmi.

Vierailija
7/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asento sopii hyvin kun panee miestä peppuun!

Vierailija
8/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon, mies pääsee niin pohjaan asti. Toivon, että hän ns. panee kovaa tuossa asennossa.

Vierailija
9/41 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan tykkään, nostan myös jalat välillä itse olkapäille. Mies joskus sormilla stimuloi klitorista samalla, mutta ilman sitäkin siinä on jotain alkukantaista voimaa.

Vierailija
10/41 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukava on muuten, paitsi ettei klitoris saa stimulaatiota.

Helposti saa. Joko omin sormin, miehen sormilla tai sitten niin, että mies painautuu tarpeeksi kiinni niin, että kehonsa hankaa oikeaan kohtaan. Tykkään 😍

Vierailija
11/41 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. Tökkii ja sattuu kohdunkaulaan, en ole ilmeisesti kovinkaan syvä vaan melko vaatimattomankin kokoinen varustus miehellä sattuu pohjaan osuessaan. Tuossa asennossa ehkä epämiellyttävintä on hankaumat, mitä välilihaan tulee, ja ne sattuu vielä pari päivää jälkikäteenkin.

Vierailija
12/41 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nimeltään lähäri.

Vierailija
13/41 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, rakastan tuota asentoa! Jos mies ei nosta mun jalkoja, minä nostan. Usein myös väännän ylävartalon matsyasanaan (te, jotka harrastatte joogaa tiedätte miten siinä on pää ja hartiat) ja siinä saan usein orgasmin. Toki silloin mies ei voi kauheasti "rynkyttää" vaan pitää olla hieman hellempi. 

Vierailija
14/41 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää yhtään. Tökkii ja sattuu kohdunkaulaan, en ole ilmeisesti kovinkaan syvä vaan melko vaatimattomankin kokoinen varustus miehellä sattuu pohjaan osuessaan. Tuossa asennossa ehkä epämiellyttävintä on hankaumat, mitä välilihaan tulee, ja ne sattuu vielä pari päivää jälkikäteenkin.

Nuo kaksi seikkaa on varmaan se syy, miksi vaimoni ei tykkää asennosta. Itsellä iso varustus joten aiheuttaa noita molempia. Osa syynä varmaan se, että vaimolla on ns. etupillu. Itse tykkäisin, mutta minkäs teet.

Nuorempana vaimo kietoi lähärissä jalat ympärilleni ja selkä nousi ennen orkkua ja orkussa kaarelle. Hän sain aivan hurjia orkkuja lukiten minut paikalleen. Ne tuntuivat kestävän ikuisuuden.

15/41 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki riippuu vähän naisesta, eksän ja nykyisen deitin kanssa toiminut todella hyvin.

Vierailija
16/41 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tykkään.😍 Mutta mä olenkin vähän kieroutunut kai. Saan siinä kiksejä just siitä tukalasta olosta ja jopa kivusta, kun kulli menee liian syvälle.

Vierailija
17/41 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Siinä sitä on kaikki tarjolla ja pantavana ukkokultaa varten. Laitan myös mielelläni jalat ukon vyötärön ympäri joka on aika sama.

Vierailija
18/41 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä monta ihanaa naista. Minunkin vaimo nostaa mielellään jalat olkapäille vaikka ei itse saakaan siinä asennossa kuin silloin tällöin. Mutta kyllä minä sen nautinnon hänelle korvaan enkä ainakaan vähemmän häntö rakasta.

Vierailija
19/41 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Se osuu kohdunkaulaan ja sattuu.

Vierailija
20/41 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla läskillä kyllä jalat mihinkään nouse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä