Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko teistä mukava asento lähärissä jalat miehen olkapäillä?

Vierailija
29.03.2019 |

Minusta se on todella hankala asento ja mies vääntää jalat aina ylös ja minä pyydän saada laskea ne heti minuutin päästä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ei osu klitorikseen yhtään.

Vierailija
22/41 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee helposti liian syvälle ja sattuu. Myös mieheni mielestä nylpyttämistä : ) Peppuun naidessa on ihan ok asento. Sinne, kun ei voi muutenkaan ainakaan minun miehen kalulla painella ihan miten huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, muna osuu siinä juuri parhaisiin kohtiin ja voin lepuuttaa silmiäni miehessä. Ei siinä ihan täysiä voi hurjastella, koska sitten alkaa tuntua tukalalta. Eihän tuossa pysty oikein liikkumaan itse, mutta se otetaan sitten takaisin jossain toisessa asennossa.

Vierailija
24/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran 155 cm pitkä nainen. Itse olen 180 pitkä ja jos naiseni nosti jalat hartioilleni hän käänsi polvitaipeet suoriksi. Siis hän oli niin lyhyt että oli allani jalat suorina aivan linkussa. Olihan meillä pituuseroa. Hänellä oli iso klitoris joka sai tässä asennossa hierontaa. Se tuntui pannessa kalun yläpuolella ja sen nytkiminen kun hän sai orgasmin.

Vierailija
25/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asennossa se kalu klitorikseen osuu?

Vierailija
26/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asennossa se kalu klitorikseen osuu?

Ei kai se kalu siihen osukaan mutta kun jyystää naista jalat olkapäillä kalu pohjasss niin se klitoris otti siihen kalun yläpuolelle kiinni. Naisella oli kyllä tavallista isompi. Isoin näkemäni, varmaan 2 cm pitkä

Vierailija
27/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tykkään, voin siinä nuolla naisen jalkoja.

Vierailija
28/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää saa jalkoja niin ylös nostettua.

Vierailija
29/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se silloin kun kaipaa reippaampaa lykkimistä oikein mukavaa.

Vierailija
30/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukava on muuten, paitsi ettei klitoris saa stimulaatiota.

Sitä varten on miehen peukalo.

Vierailija
31/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, sattuu tuo asento kun kalu menee liian syvälle.

Vierailija
32/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä saako klitoris stimulaatiota jossain tietyssä asennossa?

Ensirakkauteni tykkäsi panna tuossa asennossa, samoin takaapäin vaikka ei ole suosikkini.

Hän nuoli aina ihan ensimmäiseksi mulle hyvät orkut, sen jälkeen pani miten tykkäsi.

Hyvältä se minustakin tuntui ja joskus sain vielä uuden orgasmin yhdynnässä.

Vierailija
33/41 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennon nimi on "Hohtimet kaivoon" ja tosiaan syvälle siinä menee. Tyttöystävä sanoi, että sattuu ristiselkään ja sitten asentoa välteltiin välillä. Taisi sitten päästä notkeanpaan kuntoon ja välillä antoi astua oikein kunnolla.

Vierailija
34/41 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen ja mikäs mukavampaa kun mies ottaa jalat harteille. Tuntuu että menisi kullikin syvemmälle sisään. Nautin kyllä.

Vierailija
35/41 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asennon nimi on "Hohtimet kaivoon" ja tosiaan syvälle siinä menee. Tyttöystävä sanoi, että sattuu ristiselkään ja sitten asentoa välteltiin välillä. Taisi sitten päästä notkeanpaan kuntoon ja välillä antoi astua oikein kunnolla.

Tätä samaa miettinyt. Mietien ensin, että mennyt liian syvälle, mutta sitten miettinyt sitäkin, että jos kerran muutenkin naitu kalu tyveä myöten sisällä häpyluuta vasten, niin eihän se enää voi siitä syvemmälle mennä. Veikkaisin, että menee väärään kulmaan ja kalu osunut kipeästi joko kohtuu tai peräsuoleen. Oli miten oli, muttei ole ollut meillä käytössä kun sattuu liikaa kun kova kalu tökkii kipeästi johonkin. Vaimon etupillu ei ole myöskään optimaalisin tuohon asentoon, kun menee väärässä kulmassa sisään. 

Vierailija
36/41 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lähihoitajat tähän liittyvät?

Vierailija
37/41 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina. kirjoitti:

Olen pitkä nainen ja mikäs mukavampaa kun mies ottaa jalat harteille. Tuntuu että menisi kullikin syvemmälle sisään. Nautin kyllä.

Pitkällä naisella onnistuu helpommin. Kerran olen ollut itseäni hieman pidemmän naisen kanssa.

Vierailija
38/41 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota olkapäille mutta vaimo nostaa itse jalat ylös polvitaipeista ja samalla levittää jalkojaan levälleen.

Vierailija
39/41 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on eroja. Ne jotka nauttivat pohjaan osumisesta tykkäävät tästä. Klitoriksen stimulointiin tämä ei ole paras asento. Eräs naisystävä sai tässä asennossa valtavia orkkuja, kun terskan reuna muljahti ohi kohdunsuun ja sykki emättimen pohjassa. Taivaallisen hyvältä se tuntui minustakin.

Vierailija
40/41 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina. kirjoitti:

Pitkällä naisella onnistuu helpommin. Kerran olen ollut itseäni hieman pidemmän naisen kanssa.

Minullakin on ollut itseäni kymmenen senttiä pidempi nainen. Oli persevä ja urheilullinen. Hän nosti jalat mielellään olkapäilleni. Oli siinä sellaiset reidet että lastit irtosi tosi kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi