Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko lapsen ottaa valinnaiseksi aineeksi muinaiskirkkoslaavi?

Vierailija
29.03.2019 |

Onko hyvät työllistymismahdollisuudet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, katso nyt mihin Halla-aho on päässyt.

Ehkä olennaista ei ole niinkään se ala, vaan tohtorikoulutus. Alasta riippumatta se väikäri ja tutkimustyö on yleensä jonkin mitättömän aiheen parissa piiperrystä. Jos se ei nappaa, niin sinulla on kuitenkin arvokas koulutus joka antaa auktoriteettia jos osaat sitä oikein käyttää. Katso Halla-ahoakin miten hänestä puhuttaessa nimeen liitetään yleensä fil. tri.!

Vierailija
2/6 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi valita nykykirkkoslaavi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ainakin Halla-aholla on muitakin taitoja kuin se väitöskirjan kapea ala, Wikipediakin tietää:

"Lukion jälkeen Halla-aho opiskeli Pirkanmaan hotelli- ja ravintolaoppilaitoksessa, josta hän valmistui tarjoilijaksi vuonna 1994. Vuosina 1995–2000 Halla-aho opiskeli Helsingin yliopistossa venäjää. Vuonna 2006 hän väitteli filosofian tohtoriksi muinaiskirkkoslaavista."

Tarjoilijaksi valmistuneella lienee normaalista työnteosta (vs. politiikka) ihan hyvä käsitys, eikä venäjän maisteritasoinen taito ei voi olla suomalaispoliitikolle huono juttu.

Vierailija
4/6 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo kielitieteilijäksi, on erinomainen valinta. Työllistää näemmä muillekin aloille.

Vierailija
5/6 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melko varma, että oon ollut kerran Halla-ahon pitämällä luennolla.

Vierailija
6/6 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa! Tuota tietotaitoa tarvitaan päivittäin. Ehdoton "must"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän