Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän vaatesäilytys on kodinhoitohuoneen taso ja pyykkikori.

Vierailija
29.03.2019 |

Ärsyttää epäkäytännöllinen vaatesäilytys meidän huushollissa. Yläkerrassa on vaatehuone makkarin yhteydessä, mutta käytännössä ei sinne ikinä tule vietyä vaatteita vaan viikatut kasat jää alakertaan khh tasolle ja siitä otetaan taas käyttöön. Kodinhoitohuoneessa on epäkäytännölliset kaapistot, ja rahaa ei ole nyt niitä uusia. Pitäisi laittaa vaan seinän täydeltä tankokaappia jonne saisi nostella suoraan henkariin vaatteet. Nyt on pari vetolaatikkoa jossa miehen vaatteita ja ovellista alakaappia (maailman epäkäytännöllisimpiä) jotka ovat oikeastaan tyhjinä kun siivottiin turha roju pois. Reilu metrin pätkä tason alta on tyhjää, siinä kaavailtiin pidettäväksi kuivaustelinettä mutta eihän sellaista tarvitse kun on kuivausrumpu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä makuuhuoneet ja vaatesäilytys yläkerrassa. Mies ja minä säilytämme vaatteet yläkerran kaapeissa. Petivaatteet ja pyyhkeet vien yläkertaan. Mies omat vaatteensa, minä omani. Lapsia pyrin ohjaamaan puhtaiden vaatteiden viemiseen omaan kaappiin. Onnistuu heikosti. Lasten vaatteet ovat puhtaan pyykin korissa tai kuivaustelineiillä kodinhoitohuoneessa. Oma puhtaan pyykinkori molemmilla. Niin haaveilen vaatehuoneesta alakerrassa kodinhoitohuoneen vieressä.

Onneksi likaiset vaatteet kaikki osaa viedä itse pyykkikoriin.

Vierailija
2/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä makuuhuoneet ja vaatesäilytys yläkerrassa. Mies ja minä säilytämme vaatteet yläkerran kaapeissa. Petivaatteet ja pyyhkeet vien yläkertaan. Mies omat vaatteensa, minä omani. Lapsia pyrin ohjaamaan puhtaiden vaatteiden viemiseen omaan kaappiin. Onnistuu heikosti. Lasten vaatteet ovat puhtaan pyykin korissa tai kuivaustelineiillä kodinhoitohuoneessa. Oma puhtaan pyykinkori molemmilla. Niin haaveilen vaatehuoneesta alakerrassa kodinhoitohuoneen vieressä.

Onneksi likaiset vaatteet kaikki osaa viedä itse pyykkikoriin.

Joo, vaatehuone pitäisi olla meilläkin khh yhteydessä. Siellä missä on pyykinpesukin sekä käynti suihkuun ja saunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on KHH suunniteltiin sen verran isoksi, että käytännössä kaikki arkivaatteet säilytetään siellä. Petivaatteet ovat yläkerrassa (missä makuuhuoneetkin ovat) ja pyyhkeet pukuhuoneessa. KKH:sta ei ole siis suoraa kulkua suihkutiloihin.

Vierailija
4/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on KHH suunniteltiin sen verran isoksi, että käytännössä kaikki arkivaatteet säilytetään siellä. Petivaatteet ovat yläkerrassa (missä makuuhuoneetkin ovat) ja pyyhkeet pukuhuoneessa. KKH:sta ei ole siis suoraa kulkua suihkutiloihin.

Nyt jos suunnittelisin niin laittaisin myös vähän isomman kodinhoitihuoneen ja vaate- sekä myös liinavaatesäilytyksen sen yhteyteen. Meillä on kulku khh kautta suihkutiloihin ja sen pitäisin edelleen. Saunan laittaisin kokonaan erilliseen rakennukseen.

Vierailija
5/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhassa omakotitalossa ei ole kodinhoitohuonetta, ei vaatehuonetta eikä vaatekaappeja. Säilytän vaatteet muovisissa säilytyslaatikoissa, kuivaustelineellä ja tuolien selkänojilla.

Vierailija
6/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhassa omakotitalossa ei ole kodinhoitohuonetta, ei vaatehuonetta eikä vaatekaappeja. Säilytän vaatteet muovisissa säilytyslaatikoissa, kuivaustelineellä ja tuolien selkänojilla.

Miksei vaatekaappeja?

Vierailija
7/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaatekaappeja?

Ei vaan ole. Tiedän että joskus täällä on säilytetty vaatteita sivuvintissä (itse en pidä siellä mitään) ja ihan lipastossa.

Vierailija
8/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli edellisessä talossamme pukeutumishuone sängyn päätynä olleen seinän takana, käynti molemmin puolin.

Koko seinä kaappia, iso peili, valoa ikkunasta ja silitysvehkeet käyttövalmiina. Aivan täydellinen!

Lapsilla oli vain isot lipastot koska ns henkarivaatyeita ei juuri ollut. Pyykit vietiin aina heti kuivaustangolta kaappeihin.

Nykyisessä pikkutalossa minun käyttövaatteeni ovat makuuhuoneessa ja miehen työhuoneessa, teini sai suurimman huoneen ja 5 kaappia. Lisäksi eteisessä on valtavat kaapit joihin mahtuu myös paidat, pikkutakit ja minun mekkoni.

Vierailija
9/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaatekaappeja?

Ei vaan ole. Tiedän että joskus täällä on säilytetty vaatteita sivuvintissä (itse en pidä siellä mitään) ja ihan lipastossa.

Mä säilytän vaatteet just tuollaisessa sivuvintissä, pysyvät raikkaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi