Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin psyykenlääkkeet seinään

Vierailija
28.03.2019 |

Haen ne vaan Apteekista ja väitän ottavani lääkkeet. Enkö ole ovela?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykenlääkkeiden käyttäjät tunnistaa pöhöttyneestä ulkomuodosta ja ilmeettömyydestä.

Vierailija
42/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos, ihan vain JOS, se lääkäri onkin oikeassa, että sinun pitää niitä syödä?

Tanskalaisen psykiatrin mukaan valtaosa ihmisistä käyttää turhaan psyykenlääkkeitä. Ääritapauksia lukuunottamatta, niitä ei tarvittaisi ollenkaan.

Esimerkiksi masennuslääkkeillä on tutkitusti huono hoitovaste, ja niistä tulee paljon ikäviä sivuoireita sekä niiden lopettamisesta iskee päälle infernaaliset vieroitusoireet, jotka voivat pahimmillaan kestää jopa kuukausia.

Terveisin itse psykiatrisia lääkkeitä syönyt, alunperin vain lievästä sosiaalisesta ahdistuksesta kärsinyt ihminen. Nyt krooninen masennuspotilas ja työkyvytön lääkkeiden aiheuttamien haittojen takia. Ne jotka kannustavat muita käyttämään tällaisia myrkkyjä, tulisi itse kokeilla vaikkapa kolmen kuukauden kuuria jotakin psykiatrista lääkettä, ja sitten tulla raportoimaan meille olotiloistaan. Ei kannata puhua asiasta, josta ei tiedä mitään.

Tuttua on itselleni myös tuo lääkkeiden käyttöön painostaminen ja uhkailu, jos niistä kieltäytyy. Tämä siis silloin, jos on jo stigmatisoitu erilaisilla psykiatrisilla diagnooseilla. Jos kieltäytyy syömästä lääkkeitä, on "hoitovastainen". Rangaistuksena vastaan hangoittelusta saattavat ihan piruuttaan lätkäistä jonkin vakavamman diagnoosin, jonka verukkeella potilas saataisiin käyttämään kovempia lääkkeitä ja suurempia määriä.

Minulle mm. ehdotettiin kammottavaa antipsykoottista lääkettä injektiona, kieltydyin siitä jyrkästi. Uudelleen painostaminen alkoi kuukausia myöhemmin, sama virsi hoitotaholta. Eivät millään suostuneet hyväksymään kielteistä vastausta. Ihan sairasta ja suoranaisen rikollista toimintaa.

Mikähän viddu tätäkin alapeukuttaa?! Hoitaja vai lääkäri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä lääkkeitä vedät? Parhaimmassa tapauksessa saat vieroitusoireet, pahimmassa psykoosin joka jättää aina jäljet aivoihin, ja siitä ei selvitä ajatuksen voimalla.

Hölmöä jättää ne syömättä. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.

Täyttä paskaa. Psykoosi voi näkyä hetkellisesti aivoissa, mutta paljon enemmän ne psykoosilääkkeet aivoja tuhoavat.

Vierailija
44/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykenlääkkeiden käyttäjät tunnistaa pöhöttyneestä ulkomuodosta ja ilmeettömyydestä.

Ja pistävästä hajusta.

Vierailija
45/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pistävästä hajusta.

Ja höpönlöpö.

Vierailija
46/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi on sen luokan painajainen, että pari sivuoiretta lääkkeestä on lastenleikkiä sen rinnalla. Siitä ei välttämättä toivu edes koskaan.

Oletko itse kokenut? Minä olen ja väitän että lääkitys oli pahempi kuin psykoosi.

Olen. Viimeksi marraskuussa.

Vierailija
47/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en tunne itseäni tyhmemmäksi tai tunteettomaksi enkä ole edes onnistunut neurolepteillä lihomaan? Hyvin onnistuu töissäkäynti ja sosiaalinen, normaali elämä.

Vierailija
48/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin niitä lääkkeitä söit?

Riippuu varmaan siitäkin aika paljon.

Skitsofreniaa sairastava kaverini, joka kylläkin entinen kaveri, jätti lääkkeensä syömättä.

Pikku hiljaa alkoi jutut muuttua. Parin vuoden päästä jutteli ihan hulluja, oli psykoosi päällä kunnolla. Varmaan oli ollut jo pidempään mutten tajunnut asiaa. Katkaisi meidän välitkin kun luuli että juonin jotain hänen selän takana.

En ole tästä kaverista sen koommin kuullut. Yhteiseltä tutulta kuulin aikoja sitten että hullut jutut jatkuu vaan ja häntä vainotaan ja asunnossa käydään ja naapuritkin huutaa "hyhhyh" seinän takana hänelle.

Ei varmaan tuosta naisesta tule enää ikinä täyspäistä.

Mulla loppui äänet naapurista, kun lopetin neuroleptit. Yllätys!

Vierailija
49/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin niitä lääkkeitä söit?

Riippuu varmaan siitäkin aika paljon.

Skitsofreniaa sairastava kaverini, joka kylläkin entinen kaveri, jätti lääkkeensä syömättä.

Pikku hiljaa alkoi jutut muuttua. Parin vuoden päästä jutteli ihan hulluja, oli psykoosi päällä kunnolla. Varmaan oli ollut jo pidempään mutten tajunnut asiaa. Katkaisi meidän välitkin kun luuli että juonin jotain hänen selän takana.

En ole tästä kaverista sen koommin kuullut. Yhteiseltä tutulta kuulin aikoja sitten että hullut jutut jatkuu vaan ja häntä vainotaan ja asunnossa käydään ja naapuritkin huutaa "hyhhyh" seinän takana hänelle.

Ei varmaan tuosta naisesta tule enää ikinä täyspäistä.

Mulla loppui äänet naapurista, kun lopetin neuroleptit. Yllätys!

Eli skitsofrenia.. Joo syö ne lääkkeet.

Vierailija
50/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi on sen luokan painajainen, että pari sivuoiretta lääkkeestä on lastenleikkiä sen rinnalla. Siitä ei välttämättä toivu edes koskaan.

Oletko itse kokenut? Minä olen ja väitän että lääkitys oli pahempi kuin psykoosi.

Näitä asioita niin vaikea nähdä siinä vaiheessa kuin kokonainen systeemi on lääkärin edessä sinua vastaan ja pitäisi kertoa kokonaisarvio omasta tunteenpurkauksesta ja tunteet ovat tukahduttavissa systeemi nojalla. Psykoosin on voinut johtaa myös se että jollain on ollut joku lääketiede jo entuudestaan ja ennen sitä lääkäriä joku toinen lääketiede on tukahtanut sinun entuudesta tutun lääketieteen.

Oli kyllä sekavaa kirjoitusta. Sulla on vähän piuhat menneet vääriin paikkoihin nykyisin.

Sinccis

En tajunnut mitään mitä yritit sanoa, muuta kun sen, että pään ohi puhutaan helposti. 

Ihminen on niin pienisieluinen eläin, että on aina helppo laittaa joku asia jonkun piikkiin, kun kerran on jotain sattunut.

Vähän kuin rikospaikalla oleva entinen rikollinen on heti pääepäilty.

Sinccis

Vierailija
51/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita mömmöjä ei nimellisesti syö niin ne on usein esteenä että lääkäri ei kirjoita b-lausuntoa ja ei saa kuntoutustukea.

Siksi pitää syödä lääkettä ja ottaa vastaan kaikki haittavaikutukset zombina.

Itse tein aina niin että otin lääkkeet oikein näyttävästi lääkärin vastaanotolla ja laitoin kielen alle. Sitten kun hän ei katsonut niin sylkäsin kädelle ja pudotin hänen huoneensa kukkaruukkuun.

Masennukseni käytännössä pysyy poissa kun ei tarvitse stressaantua työelämässä ja samalla myös pysyy paniikkikohtauksetkin poissa.

Se jatkuva epävarmuus että jaksaako työpäivää ja pitkää viikkoa ja taloudellinen ahdistus pätkätöistä.

Pelkkä kuntoutustuki on niin kattava että sen varassa on ihan hyvä olla ilman stressiä ja ahdistusta.

Vierailija
52/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroleptejä ei kannata syödä. Monissa haittavaikutuksena äkkikuolema.

Vierailija
53/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuroleptejä ei kannata syödä. Monissa haittavaikutuksena äkkikuolema.

Itsellä hoidettiin niillä unettomuutta niin pamahti psykoosi päälle.

Kiva juttu ja mitään vastuuta ei otettu. Todettiin vaan että ei sovi mulle ne lääkkeet unettomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän