Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin psyykenlääkkeet seinään

Vierailija
28.03.2019 |

Haen ne vaan Apteekista ja väitän ottavani lääkkeet. Enkö ole ovela?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä lääkkeitä vedät? Parhaimmassa tapauksessa saat vieroitusoireet, pahimmassa psykoosin joka jättää aina jäljet aivoihin, ja siitä ei selvitä ajatuksen voimalla.

Hölmöä jättää ne syömättä. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.

Vierailija
22/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä lääkärin ohjeen mukaan.

Vastuullinen ihminen kuuntelee lääkärin mielipidettä koska hänellä on kokemusta ja ammattitaitoa. Järkevää on lopettaa lääkkeet lääkärin ohjeen mukaisesti.

Ei ole mitään lääkärinohjetta psyykenlääkkeen lopettamiselle. Kyllä ne käytännössä aika seinään lopetetaan ja aloitetaan uusi lääke samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä lääkkeitä vedät? Parhaimmassa tapauksessa saat vieroitusoireet, pahimmassa psykoosin joka jättää aina jäljet aivoihin, ja siitä ei selvitä ajatuksen voimalla.

Lääkkeet jättää pahemman jäljen aivoihin kuin yksikään psykoosi.

Vierailija
24/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kukaan psykiatri suostua lääkkeettömän hoitoon, joten sitä on turha yrittää.

Vierailija
25/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön psyykkeen lääkkeitä koska pelkään että minut laitetaan pakkohoitoon ellen syö. Pelkään että he keksivät tekaistun tarinan mistä he voivat väittää minua sairaaksi kuten edeltävillä kerroilla kuin olen joutunut pakkohoitoon. Tämä on totuus. En harkinnut paljon tätä kertoa koska lääkkeestäni on suunnatonta haittaa.

Eilen illalla olin täysin urheilu mielessä ja päätin että tänään urheilen mutta syön vain kebab riisillä nyt enkä luultavasti tee mitään lääkkeen sivuvaikutuksen takia. Lääkkeen vaihto ei auta, ne ovat kaikki sivuvaikutuksellisia ne lääkkeet.

Niin ne ovat, joten vaihto ei auta. Millaisen tarinan ne keksi saadakseen sinut pakkohoitoon?

Ei nyt ihan niin, mutta en osaa sanoa.

Vierailija
26/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi on sen luokan painajainen, että pari sivuoiretta lääkkeestä on lastenleikkiä sen rinnalla. Siitä ei välttämättä toivu edes koskaan.

Vierailija
27/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ollaan lähetetty pakkohoitoon raivonpurkauksesta. Ei psykoosin takia.

He, hoitajat ovat tehneet virheen ja lääkäri. Olen joutunut pakkohoito rumbaan raivonpurkauksesta.

En ole ap. Eikö enää nykyään saa olla tunteiden purkausta? Tähänkään en voi lisätä mitään koska muuten sekin olisi psykoosi! Psykoosi😲

Vierailija
28/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xyprexaa vedin

Vierailija
29/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi on sen luokan painajainen, että pari sivuoiretta lääkkeestä on lastenleikkiä sen rinnalla. Siitä ei välttämättä toivu edes koskaan.

Haista víttu idiootti.

Vierailija
30/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on psykopaattien trolliketju.

Laittakaa hoitoon.

Vierailija
31/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse kokenut? Minä olen ja väitän että lääkitys oli pahempi kuin psykoosi.

Vierailija
32/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse kokenut? Minä olen ja väitän että lääkitys oli pahempi kuin psykoosi.

Näitä asioita niin vaikea nähdä siinä vaiheessa kuin kokonainen systeemi on lääkärin edessä sinua vastaan ja pitäisi kertoa kokonaisarvio omasta tunteenpurkauksesta ja tunteet ovat tukahduttavissa systeemi nojalla. Psykoosin on voinut johtaa myös se että jollain on ollut joku lääketiede jo entuudestaan ja ennen sitä lääkäriä joku toinen lääketiede on tukahtanut sinun entuudesta tutun lääketieteen.

Vierailija
33/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys on jopa pahempi kuin psykoosi. Tähän yhdyn.

Vierailija
34/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla särkee pää.

Vierailija
35/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokenut psykoosin ja se oli helvetti! Yritin itsemurhaa, kun olo oli sellainen, että sen järkyttävyyttä on vaikea kuvailla. Jokainen minuutti tuntui ikuisuudelta. Älä ota riskiä psykoosin saamisesta! Noin pahoja haittoja ei lääkkeistä ole. Lääkkeiden ja terapian avulla ja psykoosivaiheessa osastohoidon avulla paranin työkykyiseksi - ja jopa onnelliseksi!

Vierailija
36/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokenut psykoosin ja se oli helvetti! Yritin itsemurhaa, kun olo oli sellainen, että sen järkyttävyyttä on vaikea kuvailla. Jokainen minuutti tuntui ikuisuudelta. Älä ota riskiä psykoosin saamisesta! Noin pahoja haittoja ei lääkkeistä ole. Lääkkeiden ja terapian avulla ja psykoosivaiheessa osastohoidon avulla paranin työkykyiseksi - ja jopa onnelliseksi!

Kyllä on lääkkeistä yhtä pahoja vaikutuksia. Lisäävät itsemurha-ajatuksia, tekevät tunteettomiksi ja onnettomiksi.

Vierailija
37/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nykyisin, et ihmisillä on joku ihme tarve tehdä diagnooseja.

Puhelias luonnostaan=maaninen

Posketon huumorintaju=psykoosi

Hiljaa naama peruslukemilla=masennus

Vihainen=Skitso

Jne. Jne

Kannattaa ehkä lukea lääkäriksi niiden jotka ovat kiinnostuneita eri sairauksista.

Vierailija
38/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niitä lääkkeitä söit?

Riippuu varmaan siitäkin aika paljon.

Skitsofreniaa sairastava kaverini, joka kylläkin entinen kaveri, jätti lääkkeensä syömättä.

Pikku hiljaa alkoi jutut muuttua. Parin vuoden päästä jutteli ihan hulluja, oli psykoosi päällä kunnolla. Varmaan oli ollut jo pidempään mutten tajunnut asiaa. Katkaisi meidän välitkin kun luuli että juonin jotain hänen selän takana.

En ole tästä kaverista sen koommin kuullut. Yhteiseltä tutulta kuulin aikoja sitten että hullut jutut jatkuu vaan ja häntä vainotaan ja asunnossa käydään ja naapuritkin huutaa "hyhhyh" seinän takana hänelle.

Ei varmaan tuosta naisesta tule enää ikinä täyspäistä.

Vierailija
39/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu nykyisin, et ihmisillä on joku ihme tarve tehdä diagnooseja.

Puhelias luonnostaan=maaninen

Posketon huumorintaju=psykoosi

Hiljaa naama peruslukemilla=masennus

Vihainen=Skitso

Jne. Jne

Kannattaa ehkä lukea lääkäriksi niiden jotka ovat kiinnostuneita eri sairauksista.

Tämä on täysin totta. Vihainen=skitso...

Vihan/tunteen purkaus= skitso.frenia.

Mistä tämä oilein tulee.

Haluaisin vain tietää miten lopettaa lääkitys.

Vierailija
40/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos, ihan vain JOS, se lääkäri onkin oikeassa, että sinun pitää niitä syödä?

Tanskalaisen psykiatrin mukaan valtaosa ihmisistä käyttää turhaan psyykenlääkkeitä. Ääritapauksia lukuunottamatta, niitä ei tarvittaisi ollenkaan.

Esimerkiksi masennuslääkkeillä on tutkitusti huono hoitovaste, ja niistä tulee paljon ikäviä sivuoireita sekä niiden lopettamisesta iskee päälle infernaaliset vieroitusoireet, jotka voivat pahimmillaan kestää jopa kuukausia.

Terveisin itse psykiatrisia lääkkeitä syönyt, alunperin vain lievästä sosiaalisesta ahdistuksesta kärsinyt ihminen. Nyt krooninen masennuspotilas ja työkyvytön lääkkeiden aiheuttamien haittojen takia. Ne jotka kannustavat muita käyttämään tällaisia myrkkyjä, tulisi itse kokeilla vaikkapa kolmen kuukauden kuuria jotakin psykiatrista lääkettä, ja sitten tulla raportoimaan meille olotiloistaan. Ei kannata puhua asiasta, josta ei tiedä mitään.

Tuttua on itselleni myös tuo lääkkeiden käyttöön painostaminen ja uhkailu, jos niistä kieltäytyy. Tämä siis silloin, jos on jo stigmatisoitu erilaisilla psykiatrisilla diagnooseilla. Jos kieltäytyy syömästä lääkkeitä, on "hoitovastainen". Rangaistuksena vastaan hangoittelusta saattavat ihan piruuttaan lätkäistä jonkin vakavamman diagnoosin, jonka verukkeella potilas saataisiin käyttämään kovempia lääkkeitä ja suurempia määriä.

Minulle mm. ehdotettiin kammottavaa antipsykoottista lääkettä injektiona, kieltydyin siitä jyrkästi. Uudelleen painostaminen alkoi kuukausia myöhemmin, sama virsi hoitotaholta. Eivät millään suostuneet hyväksymään kielteistä vastausta. Ihan sairasta ja suoranaisen rikollista toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä