Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin psyykenlääkkeet seinään

Vierailija
28.03.2019 |

Haen ne vaan Apteekista ja väitän ottavani lääkkeet. Enkö ole ovela?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei ehkä kannata. Ajatteletko, että "ne" ehkä juonii jotain?

Vierailija
2/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et tarvitse ,niin miks söisit niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en vaan tarvi niitä.

Vierailija
4/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks valehtelet?

Jos et tarvi niitä mutta sanot että käytät, kyllä lääkäri huomaa että voit hyvin, joten luulee että lääkkeet toimii eikä niitä tarvi muuttaa...

Kerro, ettet syö ja pärjäät ilman.

Totuus on paras ratkaisu.

Vierailija
5/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks valehtelet?

Jos et tarvi niitä mutta sanot että käytät, kyllä lääkäri huomaa että voit hyvin, joten luulee että lääkkeet toimii eikä niitä tarvi muuttaa...

Tässä asiassa totuus ei ole paras ratkaisu. Alkaa helvettimoinen uhkailu psykoosilla ja järeämmällä hoidolla, kuten injektiolla, jos kerron totuuden. Injektiohoidosta ei pääsekään eroon milloin haluaa, vaan käynnit näkyy tietokannassa ja painostus on satavarmaa. Pahimmillaan voin joutua osastolle, kun minut tulkitaan sairastuneeksi, kun olen sairaudentunnoton heidän mielestään.

Vierailija
6/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks valehtelet?

Niin ja vielä...

Antaa lääkärin luulla että lääkitys on ok. Tilanne on minulle kahdesta huonosta parempi. Mieluummin elän valheessa kuin uhkailujen alla.

Vierailija
7/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke.

Vierailija
8/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mahdollista, jos ne tekee aiheesta täällä aloituksia.

Vierailija
9/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos, ihan vain JOS, se lääkäri onkin oikeassa, että sinun pitää niitä syödä?

Vierailija
10/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks valehtelet?

Olishan se, mutta kun paukapäät ei usko puhetta. Kymmenen kertaa tyrkyttävät samoja ja sitten uusia, jos vanhoilla meinaa esim. sydän pysähtyä.

Sinccis

Ei niitä kiinnosta vaikka henkesi lähtisi, kunhan vaan syöt nappia.

Vierailija
11/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon ettei kannata lopettaa yht äkkiä. Voi olla psykoosin paikka.

Poikani nimittäin teki sen ja oli sitten vuoden tosi huonossa kunnossa. Ei uskaltanut edes ulos mennä.

Vierailija
12/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti.

Vierailija
13/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitten lääkkeiden kanssa on ongelmaa, pyydä ne vaihtoon. Jos lääkäri ei miellytä, mene yksityiselle. Mullakin on neuroleptit eikä mitään sivuvaikutuksia ole ollut vaikka ensimmäisen polven lääkkeestä kyse. Päinvastoin, olen selvinnyt psykoosin partaalta takaisin elämään ja pystyn käymään töissä. Kyse on lääkkeen sopivuudesta ja oikeasta annoksesta.

Vierailija
14/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta sanon ettei kannata lopettaa yht äkkiä. Voi olla psykoosin paikka.

Poikani nimittäin teki sen ja oli sitten vuoden tosi huonossa kunnossa. Ei uskaltanut edes ulos mennä.

No minä olen hyvässä kunnossa, paljon paremmassa kuin lääkkeillä. Pitääkö terveen syödä raskaansarjan myrkkyjä?

Vierailija
15/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

idiootti.

Olet itse.

Vierailija
16/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman ja parannuin. Kokonaan.

Vierailija
17/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön psyykkeen lääkkeitä koska pelkään että minut laitetaan pakkohoitoon ellen syö. Pelkään että he keksivät tekaistun tarinan mistä he voivat väittää minua sairaaksi kuten edeltävillä kerroilla kuin olen joutunut pakkohoitoon. Tämä on totuus. En harkinnut paljon tätä kertoa koska lääkkeestäni on suunnatonta haittaa.

Eilen illalla olin täysin urheilu mielessä ja päätin että tänään urheilen mutta syön vain kebab riisillä nyt enkä luultavasti tee mitään lääkkeen sivuvaikutuksen takia. Lääkkeen vaihto ei auta, ne ovat kaikki sivuvaikutuksellisia ne lääkkeet.

Vierailija
18/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkkeet lopettaa betoni- tai kipsilevyseinään, pitää käyttää seinätulppaa eli proppua.

Vierailija
19/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkärin ohjeen mukaan.

Vastuullinen ihminen kuuntelee lääkärin mielipidettä koska hänellä on kokemusta ja ammattitaitoa. Järkevää on lopettaa lääkkeet lääkärin ohjeen mukaisesti.

Vierailija
20/53 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön psyykkeen lääkkeitä koska pelkään että minut laitetaan pakkohoitoon ellen syö. Pelkään että he keksivät tekaistun tarinan mistä he voivat väittää minua sairaaksi kuten edeltävillä kerroilla kuin olen joutunut pakkohoitoon. Tämä on totuus. En harkinnut paljon tätä kertoa koska lääkkeestäni on suunnatonta haittaa.

Eilen illalla olin täysin urheilu mielessä ja päätin että tänään urheilen mutta syön vain kebab riisillä nyt enkä luultavasti tee mitään lääkkeen sivuvaikutuksen takia. Lääkkeen vaihto ei auta, ne ovat kaikki sivuvaikutuksellisia ne lääkkeet.

Niin ne ovat, joten vaihto ei auta. Millaisen tarinan ne keksi saadakseen sinut pakkohoitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän