Kuka julkkis ärsyttää eniten?
Kommentit (86)
Makwan Amirkhani, Mikko Leppilampi, Sami Hedberg. Siinä se top3
Kaikki siipeilijät.Tyyliin Hjalliksen exät ja Diili-kisaajat.Mun silmissä turhakkeita.
Martina aitolehti
Sara sieppi
Rosanna kulju
Sabina särkkä
Vappu pimiä
Marja hintikka
Anna puu
Alma
Cheek
Uniikki
Niko nousiainen
Kari aihinen
Mikko leppilampi
Heikki paasonen, näin aluksi..
Saara aalto, vappu pimiä, marja hintikka, maria veitola
Juha rouvinen
Jutta gustis
Toffe bätselöristä
Saara Aalto, luulee olevansa joku suurikin stara
Ekana tuli mieleen Roope Salminen. Kuitenkaan en hänen takiaan en käännä kanavaa.. mutta Saara Aallon kohdalla kyllä käännän. Se on refleksi.
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitola, voi jumalauta sitä akkaa
Eiku just hauska bönde!
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman
Mä olen alkanut diggaamaan Erikaa! :) Se oli niin upean hauska ja höntti Neljän Tähden illallisessa. Se on varmaan aina laukonut kuolemattomia, mutta nyt vasta kuuntelin sen juttuja. "nää on niinku ranskalaisia, mutta tosi paljon parempia"
Ei nyt varsinaisesti ärsytä, mutta Jutta G. ja hänen unelmien aviomies Juha R. Ihanaa, että ovat löytäneet toisistaan kumppanin jonka kanssa jakaa elämää, mutta ne kaikki lässytykset. Yök. Lopetin Jutan seuraamisen somessa, kun muuttui jutut rakkauslässytykseksi.
Olen itse ihan onnellisesti naimisissa, ei ole kyse mistään kateudesta, en vaan pidä tyylistä. No, onneksi voi seurata muita, joiden jutut enemmän omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman
Mä olen alkanut diggaamaan Erikaa! :) Se oli niin upean hauska ja höntti Neljän Tähden illallisessa. Se on varmaan aina laukonut kuolemattomia, mutta nyt vasta kuuntelin sen juttuja. "nää on niinku ranskalaisia, mutta tosi paljon parempia" < lohkoperunoista. Oli muitakin, mutten tylsytä teitä.
"Mitä alkuruokia maailmassa on?" oli toinen hyvä
Viime aikoina Selviytyjä-Lola ja Sara Sieppi.
tällä hetkellä Lola Odusoga. Iltapäivälehdissä valittaa päivittäin milloin mistäkin asiasta. Viimeisin juttu on se, kun hän yhtäkkiä kokee tarvatta avautua siitä, että missivuotenaan hänellä meni parisuhteessa heikommin ja silloinen mies arvosteli häntä jatkuvasti. 23 vuotta kului ja yhtäkkiä tästä oli vaan pakko avautua lehdissä? Miksi nyt? Eipä ole Lola itsekään mikään puhdas pulmunen. Harvemmin hän itsekään ketään kehuu tai tuo positiivisessa mielessä esiin. Enempi on moitetta ja muiden arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulin on joka paikassa.
Aira on ykkösleidi😘
Kaikki feministisuvakki-idiootit.
Mitä mietit, Ronja Salmi?