Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka julkkis ärsyttää eniten?

Vierailija
28.03.2019 |

Itseäni jostain syystä Minttu Räikkönen.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ina Mikkonen

Timo T. A. D. S. X. Q. T. E. K. O. F. B. F. P. Ö. G. Z. A. Mikkoselle sukua?

Vierailija
42/86 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä minua on aina ärsyttänyt Essi Hellén, Lotta Backlund ja Jekku Berglund.

Miehistä Elias Kaskinen, Aleksi Valavuori ja Tomi Björck.

No joo, Aleksi Valavuori ärsyttää myös! Ja Mikael Gabriel! Ja Cheek!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti ärsytä, mutta Jutta G. ja hänen unelmien aviomies Juha R. Ihanaa, että ovat löytäneet toisistaan kumppanin jonka kanssa jakaa elämää, mutta ne kaikki lässytykset. Yök. Lopetin Jutan seuraamisen somessa, kun muuttui jutut rakkauslässytykseksi.

Olen itse ihan onnellisesti naimisissa, ei ole kyse mistään kateudesta, en vaan pidä tyylistä. No, onneksi voi seurata muita, joiden jutut enemmän omaan makuun.

Kauhean maskuliininen on Jutta G. Ei saa naisellista tekemälläkään. Näyttää härältä.se rouva. Kaiketi paljon mieshormooneita mättänyt suuhunsa. Vähän kuin se Tiina Jylhä.

Vierailija
44/86 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu, Maria Veitola, Sara Sieppi, Roope Salminen

Vierailija
45/86 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu. Ilkeä koulukiusaaja, sarjapettäjä ja ylimielinen teeskentelijä. Haukkuu myös omaa lastaan melkein joka haastattelussa.

Vierailija
46/86 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaikki tissit ja missit ja kaikki joiden ninen edessä on tositv-sarjan nimi. En edes erota niitä toisistaan ja silti jonkun elähtäneen entisen jotain groteskin näköiset huulitäytteet uutisoidaan yhtä isolla otsikolla kuin Britannian ero EU:sta.

Vierailija
47/86 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasper Pääkkönen, Roope Salminen, Sami Hedberg, Amanda Harkimo, Vappu Pimiä, Maria Hintikka, Jethro Rostedt, Maria Veitola, Saara Aalto, Lola Odusoga, Kardashianit ja ihmis Ken mikä tämän friikin nimi nyt olikaan.

Vierailija
48/86 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kun joku henkilö ärsyttää? Julkisuuden henkilö, jonka kanssa et ole ollut koskaan missään tekemisissä. Miten semmoinen voi ärsyttää? Kannattaisi tutkia itseään, julkisuuden henkilössä on juuri samoja piirteitä kuin sinussa itsessäsi. Sellaisia piirteitä, joihin et ole itse tyytyväinen itsessäsi. Miksi et voi antaa jokaisen olla juuri oma persoonansa ja hyväksyä hänet juuri sellaisena kuin hän on.

Ärsyttää?

Vierailija
49/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen!

Vierailija
50/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin että eipä ole onneksi Toni Wirtasesta ja Jannika B:stä ollut juttua lehtien sivuilla vähään aikaan niin eikö seuraavana päivänä taasen ollut. 

Vierailija
51/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Jenni Haukio

Vierailija
52/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi

Vierailija
53/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedberg, Roope Salminen, Antti Rinne, Janne Kataja

Vierailija
54/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis henkilönä ei ehkä ärsyttäisi, mutta Olli Lindholmin palvonta kuoleman jälkeen ja Jussi Hakulisen riitely biiseistä ja niiden esittämisestä.

Vierailija
55/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuukka Temonen

Vierailija
56/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu, Paula Vesala ja nykyään jopa Chisu epämääräisten miesten vaihtojensa takia. Ja Janna joka on ehkä yliarvostetuimpia laulajia tässä maassa.

Vierailija
57/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Kataja

Vierailija
58/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaska Saariluoma. Inhoan sen ääntä..

Vierailija
59/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten tyttöystävät, jotka päätyneet julkisuuteen just näiden puolisoidensa avulla, esim. Minttu Räikkönen, Hanna Gullichen etc. Olen vain kateellinen ja myönnän sen!

Vierailija
60/86 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Gullichsenia luotaantyöntävämpää persoonaa en tiedä. Ihmettelin jo silloin alkuunsa sen kokkiohjelman aikoihin että kaikki sitä telkkariin pääsevätkin ja saavat peräti oman sarjan:O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän