Millaisia ovat tuntemanne diplomi-insinöörien vaimot?
Kommentit (23)
Ainakin lähipiirin viisi kappaletta tuntuu siltä, että mies arvostaa naisessa älyä tai vähintään järkevyyttä.
Kylmä, epäempaattinen, laskelmoiva, ahne, epäitsevatma ja paska ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä, epäempaattinen, laskelmoiva, ahne, epäitsevatma ja paska ihminen.
Ja tää on siis mun äiti. Toki exä, mutta kuitenkin.
Kuiva kuikelo, lauta, nössö nörtti
Älykäs, rahanahne, erilaisuutta kammoava ja tavallisuutta ihannoiva, snobbaileva, hieno auto pitää olla, konservatiivinen, urheilee ja pitää itsensä fittinä, ihan ok näköinen. Ammattinsa on tutkija.
Ihan normaaleja ihmisiä suurin osa. Opettaja, rahoituksen asiantuntija, sairaanhoitaja, ikuinen opiskelija jne.
Kaikenlaisia. On sairaanhoitaja ja pari dippainssiä. Mukavia naisia, nättejä ja tasapainoisia.
Fiksuja ja yleensä diplomi-insinöörejä itsekin.
Öh! Mitkä vaimot? Naisilla harvemmin on, jos ei ole lesbo.
Yksi mukava maisterinainen. Toinen on myös diplomi-insinööri, menestynyt urallaan, hoikka, treenattu, hyväsydäminen, ihana ihminen. Upeita ja kivoja naisia molemmat.
Tavallisia ihmisiä kaikki. Tässäkään asiassa ei voi yleistää.
Tyrmäävä kaunotar, jota miehen kollegatkin haluaisivat painaa.
Appajee mun ystäväpiiriin ei kuulu yhtäkään dippainssimiestä.
Älykäs, kaunis ja menestyvä antiikkikauppias. Myös rohkea ja positiivisen asenteen omaava, selättänyt rintasyövän pariinkiin otteeseen ja osaa olla kiitollinen elämästä. Tulemme oikein hyvin juttuun. Kyseessä on mieheni veljen vaimo.
Toinen on DI ja toinen mun mahtava mutsi.
Hirveän kuiva luonne, lihava ja lapsista rupsahtanut. Epäsosiaalinen tapaus. Ihan itse olen tällainen vaimo.