Paljonko kihlasormus maksaa?
Minkä hintainen on sinun kihlasormus ja olitko mukana ostoksilla?
Kommentit (66)
120e. Tavallinen, kultainen perusrinkula.
Vierailija kirjoitti:
120e. Tavallinen, kultainen perusrinkula.
Ps. Olin mukana ku mentiin kihloihin.
2300 euroa. On todella kaunis sormus makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
250 molemmat. Upotettuja timantteja. Olin mukana.
Tolla hintaa timantteja?
Hyvin pieniä ovat, toisessa viisi, toisessa yksi.
No jos jätetään muovi krääsä pois, niin muutamasta kympistä miljooniin.
Meillä ei mitään maksanut kun kihloja ei ostettu. Vihkisormus mulla taisi maksaa 200€ ja vaimolla 600€.
Noin 1000 € ja 200 € maksoimme sormuksista. Erillisiä vihkisormuksia ei ostettu myöhemmin.
Mun makso 150e, perus kultasormus. Olis pitänyt ottaa ehkä teräksinen kun on niin naarmuuntunut.
Miehen maksoi tonnin, se on titaanisormus.
Mä tiesin millasen haluan, miehen oli vaikeampi päättää, on nirso.
Ostettiin pelkkä vihkisormus (toki miehelle myös) kun mentiin lähes heti naimisiin päätöksen jälkeen. Sormus maksoi 3000 euroa, valkokultainen ja timantteja, pienemmän kultasepänliikkeen käsityötä. Sormus etsittiin yhdessä, aika monessa liikkeeessä käytiin katselemassa. En käytä muita koruja joten tämän piti olla todella mieluinen. Mieheni toivoi nimenomaan että käyttäisin somusta. Itse halusin että sormus on mieheni valitsema mutta sellainen minkä itsekin tahdon.
Yhdessä valittiin myös miehelle sormus, sekoitus kahta eri kultaa ja hintaa noin 650 euroa.
Ihan hyvän sormuksen saa 200 €:lla. En käytä muutenkaan koruja, joten kihlasormus lensi korulaatikkoon. Mies tuosta jurpattaa, pitäisi kuulemma todistaa, että on rengastettu.
Ihan liikaa. Ei kannata luvata sellaista, jota ei voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
250 molemmat. Upotettuja timantteja. Olin mukana.
Tolla hintaa timantteja?
Hyvin pieniä ovat, toisessa viisi, toisessa yksi.
Taitaa olla zirkonia.
1100e. En ollut valitsemassa, mies osti ja on juuri tyyliseni :) mies osti myös omansa, sitä olin valitsemassa.
Vierailija kirjoitti:
Taisi maksaa joku 60€. Aivan ihana sormus missä kuviointi..hyvin kestänyt vaikka tämmönen "halpis" onkin:) mua ennemmin ärsyttäis jos mies käyttäisi rahaa monta sataa johonkin sormukseen jos näin halvalla saa semmosen kuin haluaa
Joopajoo 🤭 oikeasti olet miehelle just tuon 60e arvoinen, et sen enempää.....
Perinteinen keltakultainen sileä sormus varmaan vajaat 200e. Vihkisormus on vähän arvokkaampi neljällö timantilla ehkä 500-600e
Noin 30000€, kyseessä 3 karaatin timantti platinasormuksessa. Kerroin miehelle haluavani solitaire tyylisen yksinkertaisen sormuksen, jossa timantti on pääosassa. Mies hankki ulkomailta.
Mun varmaan n. 1500€. En siis ollut mukana valitsemassa, mutta on tosi kaunis! En oikeastaan ole edes kalliiden korujen tai muidenkaan tavaroiden perään, mutta toisaalta tätä olis tarkoitus käyttää koko elämä niin eipä se hinta siihen nähden niinkään mahdoton ole. Hassu kommentti aiemmin tässä keskustelussa siitä, että kasvatus mennyt jotenkin pilalle, kun on hankittu kallis sormus :D toisaalta mies on ollut jo vuosia töissä ihan hyvällä palkalla, että ei tuo hinta siis hänelle mikään älytön toki ollutkaan...
Vierailija kirjoitti:
Mun varmaan n. 1500€. En siis ollut mukana valitsemassa, mutta on tosi kaunis! En oikeastaan ole edes kalliiden korujen tai muidenkaan tavaroiden perään, mutta toisaalta tätä olis tarkoitus käyttää koko elämä niin eipä se hinta siihen nähden niinkään mahdoton ole. Hassu kommentti aiemmin tässä keskustelussa siitä, että kasvatus mennyt jotenkin pilalle, kun on hankittu kallis sormus :D toisaalta mies on ollut jo vuosia töissä ihan hyvällä palkalla, että ei tuo hinta siis hänelle mikään älytön toki ollutkaan...
Ihmettelen jos kenenkään mielestä 1500 euron sormus on kallis.
450€ valkokultainen, jossa upotettuna 8 kiveä. Mies osti itse, kun olin näyttänyt netistä aiemmin vähän vinkkejä, millaisista tykkään. Onnistui valinnassaan erinomaisesti. Koon osalta tosin jouduttiin sitten vaihtamaan pienempään, koska aiemmin olin mitannut kokoni eri paksuisella sormuksella. Sekin siis vaikuttaa ja kannattaa huomioida ostoksilla. :)