Vau.fi: Annan raskaus alkoi yhden illan jutusta: ”En tiedä, kuka on lapseni isä”
Kirjoittaa Iltalehti: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/1ee3ed54-72a5-4c2f-add4-ccbc…
Kommentit (33)
Kamala ajatus että jossain olisi lapseni, enkä edes tietäisi sitä. Jos olisin mies niin en todellakaan uskaltaisi harrastaa yhden illan juttuja missään tilanteessa!
Entäs miehen vaimo? Jos oli naimisissa?
Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen lapsi, mitenköhän selittänyt asian Hillalle?
Eli tietää miehen, jos kävelisi vastaan. Ei vaan tiedä nimeä.
Aina Annoille sattuu ja tapahtuu. Pari päivää sitten oli toinen nainen Anna. Vissiin riittää, että mies sanoo: "Anna" ja Anna antaa.
Mielestäni tämä ei ole niin paha kuin se, että on monta isäehdokasta. Se raastaa miehenkin mieltä, kun ei tiedä, voisiko se lapsi olla oma. Toki isyystestin voi tehdä lapsen synnyttyä, mutta se on pitkä aika. Tai jos nainen päätyy aborttiin...
Otsikosta saa kuvan, että olisi maannut usean kanssa, eikä tiedä kuka niistä on isä. On kuitenkin ollut vain yhden kanssa, joten tietää miehen.
Muistaako kaupungin ja baarin? Sinne vaan uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Aina Annoille sattuu ja tapahtuu. Pari päivää sitten oli toinen nainen Anna. Vissiin riittää, että mies sanoo: "Anna" ja Anna antaa.
Anna, nimi on enne
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksoset-eivat-nayttaneet-ollenkaan…
Ikävin tapaus olisi että olisi kaksoset joilla eri isät eikä tiedä kummankaan nimeä.
Eiköhän suurin osa suomalaisista ole saanut alkunsa viittä vaille rais kauksesta.
Ei lorttoiluistaan kannattaisi kaikille kertoa.
Arvostan että ei tehnyt aborttia, mutta samalla kauhistelen löyhää moraalia, ja sitä, että menee jakamaan kalleintaan ilman suojausta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä ei ole niin paha kuin se, että on monta isäehdokasta. Se raastaa miehenkin mieltä, kun ei tiedä, voisiko se lapsi olla oma. Toki isyystestin voi tehdä lapsen synnyttyä, mutta se on pitkä aika. Tai jos nainen päätyy aborttiin...
Isyystestin voi tehdä jo raskausaikana eikä vaaranna raskautta. Maksaa päälle tonnkn ja nämä äiti ja A ja B eivät jostain syystä olleet ilmeisesti kovinkaan kiinnostuneita vaan halusivat elää jännityksessä.... Tästä on ollut monessa ketjussa.
Mulla tulee pää kipeäksi kun luen näitä suomalaisten naisten juttuja. Voiko teihin luottaa?
Nykyään tuollaisilla asioilla elvistellään lehdissä. Minä en tekisi irtonumeroita, mutta vähintäänkin pakenisin paikkakunnalta häpeämään tyhmyyttäni.
Ihan hirvee juttu. Olis ihan kauheeta olla edes tietämättä lapsen isää? Ja miten selittää se lapselle? Tai no rehellisesti, mutta vaikuttahan se lapseenkin..
Joo, enpä tiedä minäkään ensimmäisen lapseni isää. Tein siis abortin.
Olin lomalla Kreikassa ja tuli pidettyä lystiä. En muista enää edes tämän miehen etunimeä, tästä on jo aikaa. En nimittäin jaksanut välittää asiasta, olin liian nuori.
En muista oireitanikaan, mutta olin käynyt Suomessa raskaustestissä labrassa. Se näytti miinusta. Sitten olin menossa laitattamaan kierukkaa, mutta lääkäri ei voinut sitä laittaa, kertoi syyn. Joskus raskaus ei kuulemma näykään testeissä. Ehdin jo 11. viikolle, mutta sain abortin.
Isästä en muista muuta kuin, että hänellä oli tietysti musta tukka, kauniit kasvot, hoikka vartalo ja smaragdinvihreät silmät.