Kaunein/hienoin automalli, jonka ostaminen on/oli mahdollista ns. tavalliselle ihmiselle?
Vanha tai uusi malli. Ja hintataso siltä ajalta, kun niitä uutena oli myynnissä.
Kommentit (13)
Sataman ahtaajalla olen nähnyt Audi RS6.n.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku? Perheellinen?
Ei kysytty käyttötarvetta vaan auton kauneutta, hienoutta jms. Jos minibussi/tila-auto on hienoin, sitten ehdottaa sitä. .
Vierailija kirjoitti:
Sataman ahtaajalla olen nähnyt Audi RS6.n.
Ahtaajilla on kyllä hyvät liksat, mutta 200000€ on useimpien "tavallisten ihmisten" ostokyvyn ja järjellisen taloudenpidon ulkopuolella.
Onhan noita ollut, Honda Prelude, Volvo V40 <2003, Opel Manta, Toyota Celica…..
Peugeot RCZ- uutena oli hieman normiperheautoa kalliimpi. Paljon palkintoja muotoilusta. Kaunis auto.
Mulla on sellainen. Ostin käytettynä- ensimmäinen käytetty autoni mutta se on niin hieno eikä näitä enää valmisteta.
Jenkeissä ahkera duunari pystyy ostamaan esim. Ford Mustangin tai Corveten uutena toisin kuin täällä verottajan luvatussa maassa
Joku avomese esim uus SLC ois makee. Maksaa jotain 45-50k€
Niin, mikä sitten on se hintataso mihin pitäisi tähdätä? Kyllähän sitä tavis duunari voi ostaa vaikkapa 100t auton 20v kulutuslainalla jos se asuu 18m2 koirankopissa jossain erakossa ja on riisi-papu-spagetti-peruna-kananmuna-puuro dieetillä eikä dokaa eikä käy ulkona.
Aika moni tuntemani wannabe pätijä on hakenut saksasta 5-10v loppuun ajetun kolaribemarin. Kyllähän ne ihan hyviltä näyttävät eikä hinta päätä huimaa.
Sinkku? Perheellinen?