Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen lapsi, miten nopeasti olitte raskaana?

Vierailija
28.03.2019 |

Päätimme tänään mieheni kanssa, että loppukesästä alamme yrittämään toista lasta, joten ajattelin kysyä, että miten kauan teillä meni että raskaus alkoi?

Meillä esikoinen sai alkunsa heti toisesta kierrosta kun lopetin pillerit, joten kauaa emme häntä yrittäneet. Olen synnytyksen jälkeen syönyt pillereitä, mutta lopetin ne joulun aikaan ongelmien takia ja nyt käytämme vain kondomia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta siihen meni, luultiin jo ettemme tule saamaan toista lasta. Ensimmäisestä tulin heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi. Omaan kokemukseen pohjaten, suosittelen aloittamaan yrityksen heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta siihen meni, luultiin jo ettemme tule saamaan toista lasta. Ensimmäisestä tulin heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi. Omaan kokemukseen pohjaten, suosittelen aloittamaan yrityksen heti.

Kiitos vastauksesta! Kurjaa, että teillä meni noin kauan yrityksessä. 

Ap

Vierailija
5/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv32 laitettiin toinen alulle.

Vierailija
6/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin kondomista huolimatta raskaaksi, kun esikoinen oli 7kk. Ei ollut edes kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen. Se oli kyllä liian pian näin jälkikäteen ajateltuna, mutta eipä sitä aborttiakaan voinut harkita, koska toinen lapsi oli toiveissa, vaikkakin myöhemmin.

Vierailija
7/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
8/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen olisikohan ollut toisesta kierrosta. Lapsilla ikäeroa vähän reilut 2v. Toiselle ja kolmannelle tulossa ikäeroa 3v, nyt varmaan viidennestä kierrosta onnistui

Vierailija
10/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ensimmäisen lapsen ikäero on 1 v 6 kk eli ensimmäisen imetystä olin lopettelemassa, kun tulin raskaaksi, yhdestä kerrasta.

Vierailija
11/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen raskautunut heti, kun on vain vihreää valoa näytetty.. olenkin vieraillut, että riittää, kun ovat omat ja miehen kalsarit samassa koneellisessa pesukoneessa. Ikäeroa 1,8 ekan ja tokan välillä, toisen ja kolmannen välillä 2,5 vuotta.

Vierailija
12/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Toivotaan, että meilläkin tärppää nopeasti kun yritys aloitetaan.

Ap

Vierailija
13/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vuotta ikäero, 4kk olin käyttämättä ehkäisyä

Vierailija
14/14 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla ikäeroa 2 v 2 kk, laske siitä. Erinomainen ikäero, ovat nyt 39 ja 37 ja edelleen toistensa parhaat kaverit, sisko ja sen veli. ❤️💙

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan