Kovuus on tärkeämpää kuin koko
23 vuotta seksielämää takana ja 15 miestä. Mitat ovat vaihdelleet mutta ai oa millä on ollut oikeasti väliä on ollut kovuus. Mielipiteitä?
Kommentit (8)
Onko pakko olla ihan rautakanki? Kyllä liukkaaseen pimppiin menee hiukan pehmeämpikin pippeli.
Vierailija kirjoitti:
Viisaita höpiset,
Mitäteet isolla veltolla jos ei mene sisään.
Enemmän kuin pienellä veltolla. Eli en ole aloittajan kanssa samaa mieltä. Ihan pientä ei tunne kivikovanakaan.
Näin on. Vaimo ei ollut koskaan kommentoinut kaluni kokoa, mutta erään kerran paljastui että oli kokoa arvioinut. Olin nyt kuusikymppisenä hakenut vähän vahvistusta seisokkiin pillerin muodossa. Olin ottanut puolikkaan 50ml tabusta ja ylpeänä esittelin, että taas on kivikova. Siltä se ainakin tuntui. Vaimo palautti maanpinnalle sanoessaan, että ennen oli paksumpia ja parempi. Miten niin kysyin? Sanoi, että ennen ei ylettänyt sormet ympäri, mutta nyt meni etusormen kynsi peukalonkynnen päälle? Mitä tähän vastaamaan, tarkka mittari. Niin että kovuudella on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Vaimo ei ollut koskaan kommentoinut kaluni kokoa, mutta erään kerran paljastui että oli kokoa arvioinut. Olin nyt kuusikymppisenä hakenut vähän vahvistusta seisokkiin pillerin muodossa. Olin ottanut puolikkaan 50ml tabusta ja ylpeänä esittelin, että taas on kivikova. Siltä se ainakin tuntui. Vaimo palautti maanpinnalle sanoessaan, että ennen oli paksumpia ja parempi. Miten niin kysyin? Sanoi, että ennen ei ylettänyt sormet ympäri, mutta nyt meni etusormen kynsi peukalonkynnen päälle? Mitä tähän vastaamaan, tarkka mittari. Niin että kovuudella on väliä.
Toihan ratkee kynnet leikkaamalla...
Kyllä iso ja kivikova on huippu.
Miksi pitäisi valita kahdesta huonosta?
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Vaimo ei ollut koskaan kommentoinut kaluni kokoa, mutta erään kerran paljastui että oli kokoa arvioinut. Olin nyt kuusikymppisenä hakenut vähän vahvistusta seisokkiin pillerin muodossa. Olin ottanut puolikkaan 50ml tabusta ja ylpeänä esittelin, että taas on kivikova. Siltä se ainakin tuntui. Vaimo palautti maanpinnalle sanoessaan, että ennen oli paksumpia ja parempi. Miten niin kysyin? Sanoi, että ennen ei ylettänyt sormet ympäri, mutta nyt meni etusormn kynsi peukalonkynnen päälle? Mitä tähän vastaamaan, tarkka mittari. Niin että kovuudella on väliä.
Kova on tärkein.
Omallakin miehellä on niistä nuoruuden päivistå kalu lyhentynyt ja ohentunut.
Jep, pienempi jäykkä vehje tekee paljon paremman duunin kuin löysä letku.
Viisaita höpiset,
Mitäteet isolla veltolla jos ei mene sisään.