Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Possutteleva MLL:n hoitaja!!

Vierailija
19.05.2006 |

Kolmen tunnin työrupeama meillä kotona, ei koskaan ota omia eväitä vaan keittelee kahveet ja jättää keittimeen suodatinpussin ja muut sotkut, tänään söi puolet keksipaketista MUN SÄNGYSSÄ. Murusia sänky täys!! No okei, tv on siinä vieressä. Huomasin että oli katsellut Music televisionia ja lapselle oli näköjään näytetty dvd:itä.

Millaisa on teidän muiden tilapäiset lastenhoitajat??? Tämä tyttö 16 v käynyt jo useamman kerran mutta tavat näyttää pahenevan. Ei muuten koskaan tiskaa omia astioitaan - vaikkei kotitaloustyöt kuulu heille, eikö nyt omat sotkut pidä siivota?!?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelematonta ja se että otti keksit ilman lupaa mutta sun pitäs tarjota sille syötävät.

Vierailija
2/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ajattelematonta ja se että otti keksit ilman lupaa mutta sun pitäs tarjota sille syötävät.

Sen ajan kai normaalisti voi olla syömättä muutenkin?

Ei hoitajalle kuulu automaattisesti välipalaa piffata, vaan palkka ja matkakustannukset. Tietty huomaavaista tarjota hoitajallekin, jos lapsille esim. välipalan tarjoilee hoitoaikana. Itse en silti läheskään aina syönyt vaikka minulle olisikin tarjottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut pari Mll hoitsua, ja molemmat ihan ok. Ruokahan kuuluu tarjota niille jos lapsikin syö. Itse olen antanut heille hyvin tarkat ja tiukat hoito-ohjeet (huh ;)) ja niitä on noudatetu.

Enpä ottais moista tapausta kotiini kuluttamaan aikaansa tv:n edessä kun pitäis lasta vahtia! Sitten olis aivan sama kun ottais naapurin Reinon meille töllöttään tv:tä ja käymään kessulla. Ilmota ihmeessä hoitajasta MLL:n välittäjälle, siellä ottavat palautetta vastaan, ja jos tulee paljon tyytymättömiä ilmotuksia samasta niin menettää käsittääkseni toimiluvat.

Vierailija
4/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu tarjota ateriaa vaikka lapsi söisikin. Huomaavaisuussyistä tarjoan toki kahvit, voileipää tms.

Vierailija
5/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos tulee paljon tyytymättömiä ilmotuksia samasta niin menettää käsittääkseni toimiluvat.

Vierailija
6/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin tilatessa, että hoitajan kuuluu leikkiä lapsen kanssa hoitoajan. Se ei kyllä ollut koko viittä tuntia leikkinyt, vaan katsoivat myös videota yli tunnin. Laitoin sille pullaa esille. Sanoi ensi kerralla menevänsä bussilla johonkin muualle lapsen kanssa. En suostu.

Vierailija
7/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis palkka ja matkakustannukset ovat korvaus työstä. Ruokailu ei kuulu palkkaan.

Vierailija
8/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuulu tarjota ateriaa vaikka lapsi söisikin. Huomaavaisuussyistä tarjoan toki kahvit, voileipää tms.

Vierailija
9/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tarkat ohjeet annat ? Myöskö videoiden/tv:n katselusta?o

Vierailija
10/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä possutteleva myös aikoi lähteä bussilla ostoskeskukseen humputtelemaan 2-vuotiaani kanssa, hän etsi jotain tavaraa itselleen ja nyt olis ollut sopivasti aikaa... Kielsin ehdottomasti. Busseissa rattaiden kanssa liikkuminen jo yksistään on vaarallista. Puhumattakaan että lapseni ei tykkää istua rataisssa kauppakierroksilla.

Vierailija
11/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan inhimillisestä kohtelusta. Kutsipäät.

Vierailija
12/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei sama silti, sillä meidän hoitaja ei onneksi possutellut sentään. En voisi kuvitella antavani lähes ventovieraan ihmisen lähteä lapseni kanssa bussilla kaupungille. En ikimaailmassa uskaltaisi. Erikoinen ehdotus. Tietysti hänen itsensä aika olisi kulunut sillä tavalla paremmin, mutta maksan lapsen hoidosta.

Vierailija
13/13 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä aika kutsipää kun :

- ei ryhdy suunnittelemaaan, hankkimaan tarvikkeita kaupasta ja laittamaan ruokaa erikseen aikuiseen makuun - hoitajalle joka saapuu pariksi-kolmeksi tunniksi ja saa palkan duunistaan.

. sitten saapi imuroida kämpän ja siivota sänkynsä hoitajan lähdön jälkeen. Menisi monta tuntia noihin töihin - kannattaako hoitajaa otaakaan jos niin työlästä. TUO ON kyllä parannus että ei ole ruoanlaittopakkoa hoitajalle, vaan voi pakkasesta vaikka napata beibin ruoan. Eikö nyt kahvi ym riitä ???

terkuin ap ja kutsipää?!?

(olen myös yh ja kotihoidontuella - rahaa siis riittää....)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi