Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kuski mä olin 3-6kk kortin saamisesta

Vierailija
28.03.2019 |

Mielestäni ihan hyvä, siis sen verran kokemusta omaavaksi. Ajoin toki aika pitkälti autokoulun oppien mukaan, varsinkin nopeuden suhteen.
Äitini istui kyydissä ja alkoi haukkua minua siitä, että ajan liian hittasti! Miettikää! Siis autokoulussahan ajetaan niin, ettei vahingossakaan synny ylinopeutta. Lisäksi olimme jossain alueella, missä oli kivitalojen väleissä paljon tasa-arvoisia risteyksiä, ja ahtaita paikkoja, kadunvarteen parkeerattuja autoja! Niin äitini hermostui oikein vihaiseksi minulle, että en saisi ajaa niin huolellisesti, kuin koin tarpeelliseksi. Kuulemma se häiritsee ja haittaa muita liikenteessä olevia.
Millainen rangaistus äidilleni tuosta loukkauksesta olisi sopiva? Millä oikeudella hän haukkui suht tuoretta HYVÄÄ kuskia, joka ei ota riskejä, eikä kuvittele olevansa jo muiden kuskien tasolla haastavissa paikoissa liikenteessä? Siis pitäisikö siellä vain ottaa kaikki riskit, jotta ei vain erotu muista? Eikö näin lastaan väärin kannustava vanhempi syyllisty aikamoiseen paskaisuuteen lastaan ja myös muita autoilijoita kohtaan? Mullahan oli siis asenne täysin kohdillaan, tiesin, milloin on haastava paikka, ja ajoin rohkeasti sen mukaan. En arkana ajellut nopeampaa, kuin uskallan, ettei joku joudu menemään omaa normaaliaan hitaammin. Aivan kuin se ei olisi muiden tielläliikkujien vastuulla miten he ajavat, ei minun. Miten siis rangaistaan äitiä, jonka mielestä mä olenajaessani vastuussa muista tielläliikkujista ja siitä, haluavatko he aloittelijoita liikenteeseen? Että jos eivät, niin mä en saa olla siellä tai en saa ajaa niin kuin mulle oli sopivinta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rangaistus..? kuskaa mutsis pervo-pentille joka nu&&ii sen uuvuksiin. Oppiipahan olemaan arvostelematta huippukuskia.

Vierailija
2/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkasi äitini asenne, joka oli arvosteleva, vaikka olin häntäkin siis selkeästi paljon paremman harkintakyvyn omaava ja ennen kaikkea paremman itsetunnon omaava, niin mitä saatanaa se mitätöivä p*llunkantoteline tulee siihen parempiaan arvostelemaan? Missä kannustus? Tai jos ei osaa kannustaa, niin miksei ollut mitättömyys hiljaa? Palstallahan on pajon samanlaisia paskapäitä, ehkä te pystytte avaamaan, miksi arvostelette itseänne lahjakkaampia ihmisiä joilla on itseänne parempi asenne? Kateudestako? Vai oletteko niin h*lvetin epävarmoja ihmisinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ankea vatipää saa jonkun rattiraivokohtauksen, koska joku ajaa hitaammin edellään, niin hyvä.

Ap

Vierailija
4/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja vaan, kuten huvittaa, niin muutkin tekee.

Vierailija
5/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja vaan, kuten huvittaa, niin muutkin tekee.

Tämä ei ole pointti, tietenkin ajan, vaan äitini mitätöivä asenne minuun! Millä oikeudella se kusipää arvosteli minua, kun ei ollut mitään aihetta?!!

Vierailija
6/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jos sille sanoisi, että hän oli loukkaava ja pahoitti mieleni, ja että pyydä anteeksi, niin se paskapää ei pyytäisi. Silti meidän pitäisi vain kuulemma tulla toimeen.

Vierailija
7/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä logiikalla saan siis aikanaan sanoa myös lapsilleni, että mitä te vatipäät ajatte kuin aloittelijat tuossa vaiheessa, jos se miten he ajavat tekee oloni epämukavaksi.

Ap

Vierailija
8/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksesi kuulostaa siltä, että äitisi teki suuren virheen jättäessään yhden kerran nielemättä.

Vierailija
9/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valituksesi kuulostaa siltä, että äitisi teki suuren virheen jättäessään yhden kerran nielemättä.

Varmana ei ole ikinä ottanut suihin. Kunniallinen nainen. Hyi olkoon, niele sä vaan spermat, olet sille tasolle sopiva ihmisenä. Et paljon enempään.

Ap

Vierailija
10/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran loukkaa toista, niin pitäisihän sitä pyytää anteeksi, eikö niin? Äitini on velkaa mulle yhden anteeksipyynnön tuosta pahoitettuaan mieleni kommentillaan ja asenteellaan itseään parempaa kohtaan.

Ap

Vierailija
11/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmana ei ole ikinä ottanut suihin. Kunniallinen nainen.

Ap

Olisi kannattanut...

Vierailija
12/12 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti selkeästikin halveksi minua ihmisenä, ei antanut lapselleen sitä arvostusta ihmisenä, jonka mä ansaitsen. Siksi hänelle kuuluu rangaistus, hän on sillä asenteellaan haitannut elämääni enemmän kuin on mitenkään hyväksyttävää. Mä halveksin häntä. Kun mä saan ison perinnön, ja äidilläni ei ole edes omistusasuntoa, vaan on yksinäinen köyhä, niin leyhyttelen sen nenän edessä rahoilla, ja miten voisin niillä häntäkin auttaa, mutta en voi, jos hän ei pyydä anteeksi ja ala kunnioittamaan minua, hähhäähäähää!