Löytyykö palstalta ketään muuta jolla ei ole tatuointia?
Kommentit (63)
Eipä ole mulla ja mun miehelläkään. Ja tuttavapiirissäkään ei suurimmalla osalla ole. Eli meidän kokemuspiiriissä on siis poikkeus, jos jollain tatuointeja on.
Ei ole, eikä lävistyksiä korvakoruja lukuunottamatta. Minulla ei myöskään ole värjättyjä hiuksia, ripsipidennyksiä tai tekokynsiä tms. Iho ja hampaat on terveet ja olen liikunnallinen.
Miehellä ei myöskään ole tatuointeja.
Olen ylpeä puhtaasta ihostani ja puhtaasta terveestä kehostani.
Ei ole meidän perheessä tai lähisuvussa tietääkseni kenelläkään. Kavereistakin vain yhdellä.
Ei ole mulla (eikä miehellä), eikä tule. Koskaan en ole tyylikästä tatuointia nähnyt.
Kumpikaan meistä ei ole koskaan edes harkinnut tatuointia.
Ei ole. Olen joskus miettinyt asiaa mutta ihailen mieluiten muiden tatskoja.
Ei ole. Ovat kyllä menossa muodista,veikkaan.
Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä. Ei värjättyjä hiuksia eikä tekoripsiä tai -kynsiä. Ei ole ollut eikä tule olemaan.
Minulla ei ole enkä tunne ketään jolla olisi. Olen 20, kaverit 18-22.
Ei ole täälläkään, 39 tatskavapaata ilmoittautuu. Suvussa ei muutenkaan roskailla, ei edes tupakoida.
Ei ole mulla 50v. Eikä miehelläni 55v.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan meistä ei ole koskaan edes harkinnut tatuointia.
Ei meilläkään. Aikalailla viimeinen asia, jota keholleni tekisin, on tatuoinnin ottaminen,
Meidän perheellä ei ole tatuointeja yhdelläkään ja en ole kuullut tai nähnyt, että yhdelläkään meidän ystävälläkään sellaisia olisi.
Ette ole sis ap ollenkaan uniikkeja lumihiutaleita.
Jos nainen sanoo,että hänellä on tatuointeja jätän naisen kun hän sanoo sen.Ja jos ei sano niin vaikka nainen olisi perse pystyssä niin jätän viimeistään silloin,jos näen tatuoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo,että hänellä on tatuointeja jätän naisen kun hän sanoo sen.Ja jos ei sano niin vaikka nainen olisi perse pystyssä niin jätän viimeistään silloin,jos näen tatuoinnin.
No tämä asia sinun kannattaisi varmaan tehdä selväksi jo ensitreffeillä, eikä vasta sitten kun seurustellaan :D
Ei ole,enkä luultavasti tulekaan.
Mennyt maku koko tatskoista,kun ovat niin yleisiä.
N34
Ei ole eikä tule. Eikä läheisilläkään.
Ette todellakaan ole ainoita. Esim. lestadiolaisperheissä tuskin kenelläkään on tatuointeja. Eikä minunkaan lähipiirissäni juuri kenelläkään ole, vaikka emme ole lestadiolaisia tms.
Täälläkään ei ole tatskoja kummallakaan ja mun veljelläkään ei ole eikä hänen vaimollaan