Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö palstalta ketään muuta jolla ei ole tatuointia?

Vierailija
27.03.2019 |

Eikö puolisollakaan.

Vai ollaanko ainoat 😁

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä. Ei värjättyjä hiuksia eikä tekoripsiä tai -kynsiä. Ei ole ollut eikä tule olemaan.

Mikä ihme hiusvärissä rassaa jos omanväristä tuuheuttaa samalla värillään? Hennna tms, värjätty hius  on paksumpi ja kiiltävämpikin. Ja kaunis.

Vierailija
42/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni on niin agressiivisesti tatuointeja vastaan? Kaikkien oma päätös, niin kliseistä kun se onkin nii se ei oo teiltä pois vaikka naapurilla olisikin tatuointi.

Turhan mustavalkoisilta kuulostatte ;” ei oo eikä tuu ym hyi kommentit”

Ei tarvitse tykätä mutta ihmettelen vain miksi monen tatuoimattoman ulos anti on suorastaan agressiivisesti vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meilläkään

Vierailija
44/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule. Ja rehellisesti sanottuna en ottaisi miestä, jolla on tatuointeja. Eivät ole minusta lainkaan hyvännäköisiä.

Vierailija
45/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule.

Vierailija
46/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule. Käytän koruja ja meikkiä. Olen akateeminen naisyrittäjä. Mies vastustaa tatuointeja molemmilla sukupuolilla.

Vierailija
47/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni on niin agressiivisesti tatuointeja vastaan? Kaikkien oma päätös, niin kliseistä kun se onkin nii se ei oo teiltä pois vaikka naapurilla olisikin tatuointi.

Ei tarvitse tykätä mutta ihmettelen vain miksi monen tatuoimattoman ulos anti on suorastaan agressiivisesti vastaan.

Tämä on kyllä outo ilmiö, jotkut tatuoimattomat pitävät tatuoimatonta ihoaan oikeasti jonain saavutuksena.. :D

t. tatuoimaton

Vierailija
48/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas löytyi yksi syy itsekehuun

Vierailija
49/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei. Teinipoikana tökkäsin sormeeni erittäin ohuella tussilla ja siitä jäi ihon alle pienenpieni musta piste. Se on siinä yhä. Eikä ole vaimollakaan.

Asiasta on joskus keskusteltu, kumpikaan meistä ei arvosta tatuointeja.

Vierailija
50/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eikä taida enää tullakaan, sillä olen 50v ja jo liian ryppyinen piirustusalustaksi.

Vierailija
51/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä tule. Käytän koruja ja meikkiä. Olen akateeminen naisyrittäjä. Mies vastustaa tatuointeja molemmilla sukupuolilla.

Onnea teille.

Ps. Meikit sopii vain prostituoiduille

Vierailija
52/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Vähän päälle nelikymppisiä molemmat. Tatskoja ei ole eikä tule. Eikä lävistyksiä. Itse en ajatellut myöskään hankkia sen enempää ”räväkkää” kuin ”Kouvola”-tukkaakaan.

Vierailija
53/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä. Ei värjättyjä hiuksia eikä tekoripsiä tai -kynsiä. Ei ole ollut eikä tule olemaan.

Mikä ihme hiusvärissä rassaa jos omanväristä tuuheuttaa samalla värillään? Hennna tms, värjätty hius  on paksumpi ja kiiltävämpikin. Ja kaunis.

Entäpä jos on luonnostaan paksut, kiiltävät ja kauniit hiukset? Miksi pitäisi jotain värejä päähänsä tunkea, jos tykkää omista hiuksistaan luonnollisina? 

Vierailija
54/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan tähden. Luuletteko te oikeasti olevanne jotenkin uniikkeja kun teillä ei ole tatuointeja? Onhan tatskat tosiaan lisääntyneet huimasti mutta uskallan väittää että ainakaan puolella väestöstä ei kuvia ole.

Vierailija
55/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoroskaa, joka ei tajua että tatuointi tai tatuoimattomuus ei määritä mitään vaan se, miten tuo itsensä ilmi ja miten (epä)kunnioittavasti kohtelee muita. T.tatuoimaton, jonka kommentti poistettiin, koska se ei myötäillyt ketjun enemmistöä.

Vierailija
56/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta olen alkanut tosissani miettiä tatuoinnin ottamista tämän tatuointi vihan vuoksi.

Vierailija
57/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tatuointia.

Ne on varsin upeita niillä persoonilla joille ne sopii.

Minä en ole sellainen että olemukseni voisi kantaa tatuoinnin, se vaan ei sopisi minulle enkä minä tatuoinnille.

Vierailija
58/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemikaalit rassaa. Ja sitä paitsi tykkään hiuksistani sellaisina kuin ne luonnostaan ovat. Jos näihin "elovena"-vaaleisiin hiuksiin laittaisi hennaa tulos olisi kyllä kaikkea muuta kuin kaunis. 

Vierailija
59/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta vähän tekisi mieli ottaa joku ihan pikkuinen tatska. En vain ole osannut päättää mihin ottaisin ja minkälaisen.

Vierailija
60/63 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, enkä usko että koskaan otan. Lähipiirissä ei myöskään ole kovin montaa tatuointia. Lapseni (17) on pyytänyt, että saisi ottaa tatuoinnin. Olen luvannut kunhan on harkinnut kuvan ja paikan tarkkaan, nyt on jo puoli vuotta kulunut, eikä vielä ole tullut mitään kuvaa esittelemään. Joko odottelee täysi-ikäisyyttä tai sitten oikeasti miettii.

Toisille tatuointi sopii hyvin ja kauniita tatuointeja katselee mielellään. Mutta sellaisesta sekasotkusta iholla en pidä. Iso tatuointi on ok, mutta sitten kun on paljon erilaisia ja erityylisiä tatuointeja iholla, näyttää se siltä kun pikkulapsi olisi päässyt piirtelemään. Yksi työkaverini aloitti kauniista ja pienehköstä tatuoinnista, mutta nyt kummassakin kädessä on kolme ihan erilaista tatuointia ja se ei enää ole kaunista. Kunnon hihatatuointi taas on ihan eri juttu ja sopii tietyn tyyppisille ”pahoille pojille” hyvin.