Stadin asunnot / Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3
Haettu on Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3 kohteeseenđOnko kukaan saanut asuntotarjoustađČđ
Kommentit (348)
Vastaa. Sain tÀnÀÀn asuntotarjouksen
Montako huonetta saitte?
Hei, tÀnÀÀ tuli tekstari, ettÀ tarjoavat asuntoa minulle, kaksio ja ylimmistÀ kerroksista, vajaa viikko aikaa hoitaa paperiasiat kuntoon. Huomenna soitan ja kyselen lisÀÀ. Olin jo menettÀnyt uskoni!
Onnekas123456 kirjoitti:
Hei, tÀnÀÀ tuli tekstari, ettÀ tarjoavat asuntoa minulle, kaksio ja ylimmistÀ kerroksista, vajaa viikko aikaa hoitaa paperiasiat kuntoon. Huomenna soitan ja kyselen lisÀÀ. Olin jo menettÀnyt uskoni!
Onnittelut đđđ
Onko yksiötĂ€ hakeneista saanut asuntotarjoustađČ
Onnittettelut asunnon saaneille, olen erÀs heistÀ :)
Eikö sisÀÀnmuuttoa olisi jotenkin jÀrkevÀÀ porrastaa, ettei 87 taloutta kanna tavaroita samaan aikaan?
On tÀÀ kyllÀ hullua.. Vaikka tietÀÀ ettei enÀÀ ole mahdollisuuksia saada asuntoa niin silti sitÀ odottaa ihan koko ajan, ettÀ ilmoitus tulisi. Sitten varmaan helpottaa, kun Stadin asuntojen sivuille tulee tieto, ettÀ kaikki asunnot on jaettu.
Onnea kaikille âvoittajilleâ ja tervetuloa tĂ€nne Kalikseen! đžMistĂ€pĂ€in olette muuttamassa?
Eikai sinne vielÀ tule, kun on asiakaspalvelusta tÀnÀÀn saadun tiedon mukaan on kaikin kokoisia asuntoja vielÀ vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Eikai sinne vielÀ tule, kun on asiakaspalvelusta tÀnÀÀn saadun tiedon mukaan on kaikin kokoisia asuntoja vielÀ vapaana.
Ihanko totta!? Ei vitsit tÀÀ on kuumottavaa. Terveisin se yh, joka ei pysty kulkemaan Heka-asuntonsa rappusissa ja työmatka kohtuuttoman pitkÀ. Ja lisÀksi olen todellinen Kalasatama-fani, mun mielestÀ tosi upea paikka ja olis kunnia saada asua siellÀ... Mutta epÀilen ettÀ olisi kyllÀ kuulunut jo jos kuuluis.
Setlementtiasunnoilla on liikuntarajoitteisille asuntoja Capellan PuistotiellÀ Kalasatamassa aivan rannassa.
Vierailija kirjoitti:
Setlementtiasunnoilla on liikuntarajoitteisille asuntoja Capellan PuistotiellÀ Kalasatamassa aivan rannassa.
Kiitos vinkistÀ. Katsoin, ettÀ siellÀ on vain 4 kpl kolmioita, jotka nyt varattuja. Ja vuokrat niissÀ aika paljon kovemmat kuin Hekalla. SikÀli kyllÀ olis kiva, kun tykkÀisin tuollaisesta yhteisöllisestÀ asumisesta.
Jee! Just tuli tarjous 62m2 kolmio. NykyisessÀ asunnossa tosin edullisempi vuokra, mutta ÀÀnekkÀÀt naapurit. Olin iha varma ettei tuu asuntoa,mutta nyt kÀvi tuuri!!!
Vierailija kirjoitti:
Jee! Just tuli tarjous 62m2 kolmio. NykyisessÀ asunnossa tosin edullisempi vuokra, mutta ÀÀnekkÀÀt naapurit. Olin iha varma ettei tuu asuntoa,mutta nyt kÀvi tuuri!!!
Paljon onnea!
Vierailija kirjoitti:
Onnittelutđđđđđ
Onko kellÀÀn pĂ€ivittynyt kansio ilman ettĂ€ on saanu tarjousta? đ Eli jos on pĂ€ivittynyt nyt uskaltaako vielĂ€ toivoa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellÀÀn pĂ€ivittynyt kansio ilman ettĂ€ on saanu tarjousta? đ Eli jos on pĂ€ivittynyt nyt uskaltaako vielĂ€ toivoa?
En osaa vastata kysymykseesi, mutta jos kansiosi on pĂ€ivittynyt ns. itsestÀÀn niin on melko varmaa, ettĂ€ saat asuntotarjouksen! đđ
Kuin montaa huonetta?