Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadin asunnot / Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3

Toiveikas
27.03.2019 |

Haettu on Heka Kalasatama Kapteeni Sundmanin katu 1-3 kohteeseen👍Onko kukaan saanut asuntotarjousta📲👍

Kommentit (348)

Vierailija
341/348 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on elämä lähtenyt sujumaan täällä? Onko rauhallista? Nyt oli tullut uusia Hekan kämppiä hakuun Kalasatamasta, valmistuu keväällä.

Vierailija
342/348 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kyllä, että onko nämä uudiskohteet olleet minkälaisia asua? Onko naapurit ok, onko ongelmia (esim narkkareita tai häiriköiviä juoppoja)? Hyvä sijainti Kalasatama on kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/348 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
344/348 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites on elämä lähtenyt sujumaan täällä? Onko rauhallista? Nyt oli tullut uusia Hekan kämppiä hakuun Kalasatamasta, valmistuu keväällä.

Piti valmistua vasta 30.5.2020. Ihanteellinen sijainti Kalasatamasta hyvin, hyvin aikaisin aamulla töihin mentäessä julkisilla. Hakuun meni, mutta epäilen etten tule saamaan. Skeptinen jo valmiiksi. Remonttikin alkaa vasta ensi vuonna kesän jälkeen. Väistöasuntoa ei tarjota.

Vierailija
345/348 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A- ja B-raput valmistuvat 15.2.2020. C-rappu sitten huhtikuun lopulla 2020. 89 uutta asuntoa.

Vierailija
346/348 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A- ja B-raput valmistuvat 15.2.2020. C-rappu sitten huhtikuun lopulla 2020. 89 uutta asuntoa.

Niin tekee. Olen seurannut tätä kuin haukka ja se kannatti. Muuten olisi mennyt hakuaika ohi.

Missä vaiheessa alkavat tekemään asukas valintoja?

Vierailija
347/348 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekan uudiskohteissa keskustan alueella on aina asunnon saajissa "parempaa" väkeä. Paljon enemmän työssäkäyviä ihmisiä ja monet aika hyvillä palkoillakin.

Itse hain tästä uudesta Kalasataman talosta kaksioita, mutta tuskinpa saan, niin pieni mahdollisuus. Työmatkaa helpottaisi kyllä paljon, voisin kesäaikaan pyöräillä matkan.

Vierailija
348/348 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hekan uudiskohteissa keskustan alueella on aina asunnon saajissa "parempaa" väkeä. Paljon enemmän työssäkäyviä ihmisiä ja monet aika hyvillä palkoillakin.

Itse hain tästä uudesta Kalasataman talosta kaksioita, mutta tuskinpa saan, niin pieni mahdollisuus. Työmatkaa helpottaisi kyllä paljon, voisin kesäaikaan pyöräillä matkan.

Turha varmaan odottaa asuntoa sitten..itse opiskelija ja 2 lapsen yh :( haettu isompaa/edullisempaa jo pidemmän aikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän