Eväitä mukaan junaan? R-juna Hki- Tikkurila
Olemme lähdössä perheen kanssa riemulomalle Heurekaan. R-junassa ei taida olla ravintolavaunua. Mitä evästä kannattaisi ottaa matkalle?
Kommentit (37)
Raikkaita voikkuleipiä voipaperikääreisiin ja kossupulloon maitoa. Kyllä kannattaa!
Vierailija kirjoitti:
Raikkaita voikkuleipiä voipaperikääreisiin ja kossupulloon maitoa. Kyllä kannattaa!
Ja termariin kahvia.
Voi huokaus kuinka tylsä provo. Ja mä vielä vastailen tähän :(.
Miten ois jos edes yhden päivän paastoaisi joskus?
Aivan kauheaa!
Mulla oki viimeksi taskumatissa viskiä
V*ttu. Miks pitää olla eväitä? Onko vaikeaa olla muutama tunti syömättä? V*tuttaa porsaat jotka mussuttaa jotain eväsleipiä jotka haisee pierulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja termariin kahvia.
Voi huokaus kuinka tylsä provo. Ja mä vielä vastailen tähän :(.
Miten tämmöinen aloitus sua provosoi?
Täällä alkaa mennä aika surkeesti, kun kaikkiin pilanpäitenkin tehtyihin vitsialoituksiinkin aletaan huutamaan provoa.
ohis
Mä kävin tuossa taannoin junalla Helsingistä Myyrmäkeen. Kävin tutustumassa kuuluisaan pommituskohteeseen Myyrmanniin. Kyllä oli se juna-asemakin niin hienosti maalattu ja oli ihania puistoalueita lähistöllä ja asukasmateriaali vaikutti varsin kansainväliseltä. Ihana reissu, siis suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu. Miks pitää olla eväitä? Onko vaikeaa olla muutama tunti syömättä? V*tuttaa porsaat jotka mussuttaa jotain eväsleipiä jotka haisee pierulle.
Aijai. Pitääkin ruveta syömään aamiaiset ja välipalat julkisissa. Ruisleipää keitetyllä munalla.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta kossupullossa kossua. Ja ehdottomasti raikkaissa voileivissä keitettyjä kananmunia ja maustesilliä. Raikkaasti ja reippaasti retkelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta kossupullossa kossua. Ja ehdottomasti raikkaissa voileivissä keitettyjä kananmunia ja maustesilliä. Raikkaasti ja reippaasti retkelle!
Sä edustat palstan nuorisojaostoa.
Et muista, kun kerhoon meni moni moisissa eväissä 70-80 luvulla. Lämmintä maitoa kossupullossa ja vettynyttä ranskanleipää rapisevassa kääreessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai. Pitääkin ruveta syömään aamiaiset ja välipalat julkisissa. Ruisleipää keitetyllä munalla.
Saanko ehdottaa tonnikalaa väliin myös? Tai ihan oma tonnikala salaatti kanamuna leipien kanssa. Nannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muista, kun kerhoon meni moni moisissa eväissä 70-80 luvulla. Lämmintä maitoa kossupullossa ja vettynyttä ranskanleipää rapisevassa kääreessä.
Taisin kuvailla isoisäni pilkkieväitä (ei vaan maitoa sillä taisi olla kun ei ollut viinamäen miehiä). Mulla kerho- ja retkieväinä oli 1970-luvulla mummon mehua Plastexin vihreässä pullossa ja se rapiseva leipäkäärö. Maku- ja tuoksumuistoja.
Kannattaa mennä Pendolinolla. Siinä on ravintolavaunu.
Tottakai te toki tarvitsette eväät alle kymmenen minuutin matkalle. Muuten alkaa heikottamaan ja silleen.
Starbucksit kourissa kaikki muut sinne juoksentelee. Eli eiköhän se riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin kuvailla isoisäni pilkkieväitä (ei vaan maitoa sillä taisi olla kun ei ollut viinamäen miehiä). Mulla kerho- ja retkieväinä oli 1970-luvulla mummon mehua Plastexin vihreässä pullossa ja se rapiseva leipäkäärö. Maku- ja tuoksumuistoja.
Mulla oli aina hapankorppua ja viinirypäleitä. Mehua vihreässä Plastexin pullossa :) Hyvää oli!
Aina kun sitä luulee, ettei provojen taso voi mennä alemmas...