Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaiettu rakkaus

27.03.2019 |

Meillä on 3v lapsi ja ajoittain arki on todella vaikeaa, johtuen avomieheni ja minun väleistä. Välillämme tuntuu olevan lähinnä vain kaverillisia tunteita enkä tunne vetoa häntä kohtaan. Viime kesänä erosimme jo muutamaksi kuukaudeksi koska tuntui että tunteita ei enää ole. Lapsemme takia annoin suhteelle kuitenkin vielä mahdollisuuden ja palasimme yhteen. Myös lapsen huoltajuudesta tuli riitaa eron aikana emmekä päässeet siitä yhteisymmärrykseen. Koin helpommaksi palata suhteeseen jotta minun ei tarvitsisi olla lapsesta erossa.
Erossa olomme aikana tapasin kuitenkin toisen miehen. Olin aivan hulluna häneen enkä muistanut edes millaista oli tuntea sellaista toista ihmistä kohtaan. Se mies kuitenkin jäi sillä erää, yhteenpaluumme takia.
Ensin yritin unohtaa hänet ja keskittyä tähän perhe-elämään. Lopulta aloimme pitämään taas yhteyttä ja olemme nähneetkin, vaikka yritän kaikkeni en saa häntä mielestäni. Joka ilta mietin häntä viimeisenä ja herätessäni myös. Jopa seksiä harrastaessa lapsen isäni kanssa mietin tätä toista miestä. Yritän järkeillä asiaa ja ajatella että lapselle on parempi että meillä on normaali 'ehjä' perhe mutta tunteilleen eikai mitään voi. Mitä minun pitäisi tehdä? Luulen olevani rakastunut tähän toiseen mieheen.. Mutta asetan lapsen onnen etusijalle ja koen että minun pitäisi vaan tyytyä tähän tilanteeseen ja yrittää unohtaa.

Kommentit (1)

1/1 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jos vaan pystyt, unohda se kakkosmies hetkeksi ja mieti, että maailma on täynnä miehiä.Sinulla ei ole vain kahta vaihtoehtoa. Eli yksi asia kerrallaan: Mieti ensin se oma suhde: joko haluat jatkaa tai haluat erota.

Jos haluat jatkaa niin se toinen mies on vaan pakko unohtaa, tai sitten keskustella avoimesta suhteesta tai muista sellaisista järjestelyistä.

Jos haluat erota, niin voit ihan rauhassa miettiä sitä kakkosmiestä tai niitä satoja muita eri vaihtoehtoja mitä maailmassa on.

Käytännössä en usko että pystyt kovin montaa vuotta kitkuttleemaan ilman tunteita. Jossain vaiheessa se päätös vaan tulee helpommaksi. Tsemppiä siihen asti! Nimim. suunnilleen samassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla